Hallo hobby growers
hier zijn we terug met een nieuw kweekje en verslagje
we hebben een nieuwe set up zo mss deze eerst eens voorstellen want er is veel verandert in mijn set up zowel nieuwe grotere kast als verlichting
De Kweek Setup
Tent: Secret Jardin DR120 (120x120x200)
Lichtbron: LED Cree CXB 3070 3500k Driver Mean Well HBG-60-1400A
Lichtbron voorgroei: T neon 2x55watt
Afzuiging: Prima klima combo kit pk125
Filter: Prima Klima carbon filter K2600 flat 250 + koppelstuk 125mm/100mm
Ventilator: Garden HighPro clip ventilator 7 watt + 5watt
Potten: 700ml voorgroei potjes --> 11L PVC kweek potten
voeding: de gehele lijn van bio bizze wortel stimulans van canna en bio tabs
medium: stekaarde / lichtmix en battmix
extra: scrog net
zaden : FSO ( free seeds online ) eerste maal zaden van daar zijn nog goedkoper dan weedzaadjes eens kijken wat het geeft heb geen ervaring met die zaadbank
alle 14 dames zijn mooi uitgekomen onder papier zoals altijd en heb ze nu in stekaarde gestoken
heb deze middag gaan kijken en ze beginnen recht te komen hoewel ik ze vorige nacht blijkbaar niet echt mooi in de potjes gestoken
moet dat leren doen voor ik rook want als je geheel scheef bent van smoren zal je het wel zien hoe ze gepland zijn lol
maja das nu niet erg kan ze dan mooi zetten als ik ze hun grote schoentjes geeft en de nieuwe lampen zijn aangekomen
voorgroei onder t neon 2x 55 watt vind dat ze dan minder strekken onder een t neon dan onder andere lampen
zo heel veel is er nog niet te zien en begin is ook altijd heel traag zo zal niet zo veel te vertellen hebben
en we gaan terug een scrog proberen zal niet makelijk zijn met zo veel dames maar moet lukken ( ai ai mijn rug lol ) als ze allemaal beetje zelfde hoogte houden
kan ze eventueel wel toppen op gelijke hoogte als er veel verschil moest inzitten volgens seed finder zouwden ze allemaal rond de zelfde hoogte blijven
hier zijn de eerste foto's van mijn 14 nieuwe dochters
tot volgende update
hier zijn we terug met een nieuw kweekje en verslagje
we hebben een nieuwe set up zo mss deze eerst eens voorstellen want er is veel verandert in mijn set up zowel nieuwe grotere kast als verlichting
De Kweek Setup
Tent: Secret Jardin DR120 (120x120x200)
Lichtbron: LED Cree CXB 3070 3500k Driver Mean Well HBG-60-1400A
Lichtbron voorgroei: T neon 2x55watt
Afzuiging: Prima klima combo kit pk125
Filter: Prima Klima carbon filter K2600 flat 250 + koppelstuk 125mm/100mm
Ventilator: Garden HighPro clip ventilator 7 watt + 5watt
Potten: 700ml voorgroei potjes --> 11L PVC kweek potten
voeding: de gehele lijn van bio bizze wortel stimulans van canna en bio tabs
medium: stekaarde / lichtmix en battmix
extra: scrog net
zaden : FSO ( free seeds online ) eerste maal zaden van daar zijn nog goedkoper dan weedzaadjes eens kijken wat het geeft heb geen ervaring met die zaadbank
alle 14 dames zijn mooi uitgekomen onder papier zoals altijd en heb ze nu in stekaarde gestoken
heb deze middag gaan kijken en ze beginnen recht te komen hoewel ik ze vorige nacht blijkbaar niet echt mooi in de potjes gestoken
moet dat leren doen voor ik rook want als je geheel scheef bent van smoren zal je het wel zien hoe ze gepland zijn lol
maja das nu niet erg kan ze dan mooi zetten als ik ze hun grote schoentjes geeft en de nieuwe lampen zijn aangekomen
voorgroei onder t neon 2x 55 watt vind dat ze dan minder strekken onder een t neon dan onder andere lampen
zo heel veel is er nog niet te zien en begin is ook altijd heel traag zo zal niet zo veel te vertellen hebben
en we gaan terug een scrog proberen zal niet makelijk zijn met zo veel dames maar moet lukken ( ai ai mijn rug lol ) als ze allemaal beetje zelfde hoogte houden
kan ze eventueel wel toppen op gelijke hoogte als er veel verschil moest inzitten volgens seed finder zouwden ze allemaal rond de zelfde hoogte blijven
hier zijn de eerste foto's van mijn 14 nieuwe dochters
tot volgende update
Comment