Kwekers,
Allereerst:
Ik heb 0,0% ervaring in kweken, ik haal al mijn tips van dit forum .
Dus als ik iets verkeerds doe, of jullie hebben tips voor mij, zeg dit maar gerust !
Ik ben dus begonnen met het ombouwen van een oud kastje dat op zolder staat...
Ik heb een paar gaten geboord voor de ventilatie. Bij 1 van de gaten heb ik een PC ventilatortje aangesloten die de lucht naar binnen blaast. Bij een ander gat ga ik een PC ventilatortje plaatsen die de lucht naar buiten blaast.
Is dit goed genoeg of moet er nog iets bijkomen qua verluchting?
tenzij jullie zeggen dat ik zeker nog andere dingen nodig heb. Dus laat de tips maar komen .
Licht & lucht is al voorzien.
Wat moet er nog zoal bijkomen volgens jullie?
Foto's komen later, waarschijnlijk morgen .
Als jullie tips hebben, reply gerust, want ik ben een echte leek!
O ja, wat ben ik dom, ik heb vergeten zeggen dat ik gekozen heb voor Lowryder #1.
EDIT:Inverter was nog niet besteld in de winkel, ik heb die bestelling dus geannuleerd...
Ik heb wel leds gekocht die op 12V werken van €25.98 ...
Dus qua prijs blijft het hetzelfde
Allereerst:
Ik heb 0,0% ervaring in kweken, ik haal al mijn tips van dit forum .
Dus als ik iets verkeerds doe, of jullie hebben tips voor mij, zeg dit maar gerust !
Ik ben dus begonnen met het ombouwen van een oud kastje dat op zolder staat...
Ik heb een paar gaten geboord voor de ventilatie. Bij 1 van de gaten heb ik een PC ventilatortje aangesloten die de lucht naar binnen blaast. Bij een ander gat ga ik een PC ventilatortje plaatsen die de lucht naar buiten blaast.
Is dit goed genoeg of moet er nog iets bijkomen qua verluchting?
tenzij jullie zeggen dat ik zeker nog andere dingen nodig heb. Dus laat de tips maar komen .
Licht & lucht is al voorzien.
Wat moet er nog zoal bijkomen volgens jullie?
Foto's komen later, waarschijnlijk morgen .
Als jullie tips hebben, reply gerust, want ik ben een echte leek!
O ja, wat ben ik dom, ik heb vergeten zeggen dat ik gekozen heb voor Lowryder #1.
EDIT:Inverter was nog niet besteld in de winkel, ik heb die bestelling dus geannuleerd...
Ik heb wel leds gekocht die op 12V werken van €25.98 ...
Dus qua prijs blijft het hetzelfde
Comment