Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweekje biggie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    binnekweekje biggie

    Korting op 420shop
    zo, na lang wachten en aankondigen liggen er dan eindelijk 2 zaden van santa maria te ontkiemen. ivm met de rest van het huis hier doe ik er max 2 dus niet heel erg spanned maartoch.
    binnekort de foto's.

    grtz B
    So high, I can't come down.

    #2
    Re: binnekweekje biggie

    We wachten i spanning af, veel succes met de kweek van deze schitterende cannabis soort.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: binnekweekje biggie

      Santa's biggie dat klinkt al goed, wat is je setup?? of ben je daar nog niet helemaal uit??

      Grtz..
      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        #4
        Re: binnekweekje biggie

        nou ben wel benieuwt hoe je het gaat doen of ga je nog iets bouwen met licht er in ofzo(hoop het wel)
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #5
          So high, I can't come down.

          Comment


            #6
            Re: binnekweekje biggie

            ghehe lol. Ja ventilator afzuiging koolfilter, fatsoenlijke reflector, lamp tja is wat je wil he zijn leuke spaarlampen te krijgen en onder tl in een scrogg gaat ook prima. Of toch voor een 250 wat hpsje gaan. Verder eventueel luchtbevochtiger fancontroler, termo- en hydrometer, PH meter en Ec meter zijn aan te raden. Dan ben je een heel end op weg.

            Comment


              #7
              Re: binnekweekje biggie

              ey monty ik probeer het bij deze kweek simpel dus je antwoord is voor mij al te overdreven haha maar toch bedankt. ik zat meer te denken dat ik hem in een hoek van mijn kamer stop, dat hij niet al te veel licht van buitenaf krijg en dan een lampje erboven. kan ik dit doen met een spaarlamp me zelfgebouwde reflector? ik heb anders ook nog wel een bureaulamp van led..... die gebruik ik bijna nooit..... zou die genoeg licht geven voor mijn plantje?
              verder staat hij/zij dus niet in een kweekhok. dat komt bij de volgende kweek wel

              grtz B
              So high, I can't come down.

              Comment


                #8
                Re: binnekweekje biggie

                Bewaar een topje voor als ik de krat bier kom brengen ..........


                Ben zeer benieuwd



                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: binnekweekje biggie

                  led bureaulamp zal je te weinig leveren paar spaarlampen gaat wel redelijk. in de hoek van je kamer ervaard je plant sluiplicht en zal niet in de bloei geraken en stressen zeer grote kans op herma. Kweken doen we binnen daglichtloos, in de donkerperiode moet het ook echt donker zijn, pikdonker. Je now budget manier gaat echt niet werken kerel. Je sluiplicht zet het bloeihormoon phytochoom meteen om in de niet actieve vorm ervan. Plant gaat zo nooit bloeien. verloren tijd en energie dus.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: binnekweekje biggie

                    hmmmmm dat klinkt niet fijn mont enig idee hoe ik hem dan wel pikdonker kan maken? ik kan opzich wel aan wat meuk komen dus ik kan wellicht iets in elkaar knutselen. maar ik zag ook een topic van iemand die ze op de vensterbank had en hem lukte het ook.....? enig idee?
                    So high, I can't come down.

                    Comment


                      #11
                      Re: binnekweekje biggie

                      zet, m juist wel in het licht, spaarlamp der boven op en je led lampie. dan bij eerste bloei verschijnselen, steeds 12uur verduisteren, zet je ze in een kast, spaarlamp en LEDlampie derboven hangen, tijdklok op 12/12uur, overdag kast op een kier open voor frisse lucht, en elke avond weer sluiten, zodat ze echt 12uur duisternnis hebben. niet te veel van verwachten maar wiet komt der altijd wel an...


                      suc6 dude....

                      Comment


                        #12
                        Re: binnekweekje biggie

                        op de vensterbank zal een autoflower zijn geweest
                        die zijn niet lichtgevoelig voor de bloei. Maar een nietautoflower gaat op je vensterbank echt niet lukken als ze geen 12 uur donker ervaard gaat dat gewoon weg n niet in de bloei. Dus toch iets knutselen om ze donker te zetten. Ik heb hier wel eens een plantje elke nacht naar de wc gedragen om daar donker te staan , rest op de vensterbank , dat ging wel, wel een heel gedoe.


                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: binnekweekje biggie

                          biggie heel veel succes toegewenst, en maak er wat moois van he.

                          greetzz stafford

                          Comment


                            #14
                            Re: binnekweekje biggie

                            zaadja 1 heb al een klein pielleke

                            IMG_5876[1].jpg
                            So high, I can't come down.

                            Comment


                              #15
                              Re: binnekweekje biggie

                              zaadje is met zijn pielleke de grond in gegaan, wortel naar boven gericht (monty's experimentje uitproberen) en nu maar afwachten.
                              Attached Files
                              So high, I can't come down.

                              Comment

                              Bezig...
                              X