Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ontkiem altijd onder de lamp zodat als ze boven de aarde piept ze meteen kan beginnen met de fotosynthese. De eerste uren boven de aarde bepalen voor een groot deel de verdere ontwikkeling van de plant. Temperatuur op 24 graden houden de eerste dagen. Vervolgens mag je temp wel wat oplopen tot 26 tot 28 graden. LV rond de 60 % houden in de groei. In de bloei mag die zakken naar 40%.
allebei de zaadjes ondertussen de pijp uit ivm waarschijnlijk teveel aan water ze hebben allebei hun worteltje eraf gemieterd...... nu zit er een white widow in zonder te ontkiemen... even die in de gaten houden.
zometeen laat ik nog een ander zaadje ontkiemen en stop ook die in de grond maar dat duurt nog een dag of 2.
ja sorry jonges toch maar eens zo proberen, als deze weer misgaat houd ik het zaad maar even apart want dan vind ik het toch zonde..... dan pleur ik ze volgend jaar wel buiten neer.
biggie neemt enne pot.
hij verkruimeld een heleboel potgrond en filtert die grote brokken eruit.
stopt de grond in de pot.
spuit met een plantenspuit wat water erover en roert met een sateprikker de aarde goed door zodat de aarde half vochtig half droog is.
welnu maakte hij een kuiltje en mieterde er zijn zaadje in.
deed er wat zand over schuiven en niet aandrukken.
daarna wat folie erover voor de lv en wat gaatjes erin voor verse lucht.
dat ziet er zo uit
reacties zijn zeer welkom, voor nu vernomen dat het zo wel goed gaat komen.
Comment