Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweekje biggie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: binnekweekje biggie

Hoi Biggie, lachen hoor, dit is echt een super low budget kweek. Maar pas je wel een beetje op met het papier (en ventilator) aan de zijkant, dat strakjes niet de boel in de fik vliegt. Want het zou zonde zijn als strakjes je tweede poging mislukt omdat je kamer is afgebrand. Low budget is prima, maar het is wel handig om de veiligheid een beetje in de gaten te houden

Comment

leuk dat low-budet maar ik zou toch echt investeren in iets betere apparatuur. verdien je toch zo terug ipv allemaal wiet kopen.
      ik ben maar nog het begin...

Comment

gaat me niet om de opbrengst maar om de fun van het kweken en nu is het papier weg en de hele kast zit vol met folie dus genoeg reflectie en veiligheid
        So high, I can't come down.

Comment

Een kleine investering in een kastje dat je wat ombouwt kan je echt flink wat kwaliteit opleveren en zo spaar je weer wat uit. Je gaat me niet zeggen dat je puur voor de lol kweekt, je moet een doel hebben vind ik anders geraak je nergens. Het is ook niet iets wat vanzelf gaat, al lijkt dat bij sommigen misschien zo .

Greetzzz

Comment

Succes biggie zal je volgen

Grtz (tip = keep it green ^^)

Comment

en weer een update,

mijn ww plantjes hebben een flinke optater te verduren gekregen van de lamp..... die was namelijk naar benede gesodemietert......... nja 1tje heb ik weggedaan want die was helemaal op......

dit is degene die nog wel staat (ww)
              dit is een nieuwe Santa, alleen ik heb et idee dat hij flink strekt...... ik heb de grond al opgehoogd namelijk......
              het kastje, denk niet dat ik ze hier de hele kweek inlaat maar hierin kunnen ze wel wat groot en sterk worden.

verder staat er ook nog een bubblicious maar die is pas sinds vanmiddag de grond in

Grtz B
              Attached Files

Comment

groot en sterk of gestrest en kreupel?je moet ook n beetje aan de veiligheid denken,je zou niet de eerste zijn wiens huis affikt!
                grtz

Comment

tot dusver staan ze nu al 3 dagen in die kast, de tempratuur is zeer behaaglijk...... voor de rest is alles netjes weggewerkt ik speel al voor hobby een aantal jaar met electra en er is bij mij nog nooit (lees per ongelijk) ontploft of in de fik gevlogen dus ik heb er wel vertrouwen in enige wat ik nu doe is af en toe water geven

is die santa nu inderdaad aan het strekkken?
                  Last edited by biggie; 10 October 2010, 23:27.

Comment

kijk je uit met je lamp. Bij mij is er ook 1 na beneden gekomen tijdje terug.

Comment

de Bubblicious gaf wat moeite, pas 1 laten ontkiemen en dat duurde maar en duurde maar, deze heb ik samen met de ww laten kiemen maar hij wam heel laat op gang, daarna in de grond gestopt en na een week toch maar even gecheckt en hij had niks gedaan, rijp voor de composthoop dus..... verder de WW doet nog niet veel interessants hij maakt wat nieuw blad maar nog niet erg groot ofzo.
                      de santa maria is overigens wel goed op gang aan het komen.

Grtz B

Comment

gaad goed bieggie man grt

Comment

iemand enig idee wat de kleine vlekjes rechtsonder op het blad betekenen? moet ik mij hier zorgen om maken?

Grtz B

Comment

Ik kan die 'vlekjes' moeilijk zien, kan je ze eens in het midden van je foto plaatsen? Of ze eens beschrijven. Je plantje lijkt me op die foto vrij normaal moet ik zeggen

Comment

probleem is dat de czamera even uit huis is volgende week komen er weer fotos van betere kwaliteit, en de vlekjes zijn idd ook best moeilijk te zien ze vielen mij ook niet gelijk op.

Grtz B

Comment

Bezig...
                              X