Hallo allemaal,
Dit is het verslag van mijn eerste kweekje ooit. Het doel van de kweek is puur voor eigen consumptie .
Ik heb veel tijd gestoken in voorbereiding en wil het meteen goed aanpakken, zo zit ik in elkaar.
Opsomming van de kweekbenodigdheden :
- 60x60x150cm Kweektent
- 250 Watt Metaalhalide Lumatek bulb -( 21.000 Lumens / 4.200 K )-
- 250 Watt HPS -( 33.000 Lumens / 2050 K )-
- Veilig aangelegde elektra
- Fan 240m3
- Clip fan
- 20L airpot
- Medium: eigen mix Intratuin kwaliteitspotgrond mix 30% perliet
- Easy Boost biologische voeding, time released
- PH waarde meter
- PH -
- CO2 Buddy (stinkende compost)
Type zaad: 1X RQS Honey Cream Fast
- Type: Sativa 35% Indica 65%
- Bloei: 6 - 7 Weken
- THC: 16%
Zaad ontkiemt met een koffiefilter / Deno, na 60 uur geplant
De zaailing staat in een mix van potgrond met perliet en krijgt water dat afgezuurd is naar PH 6 - 6.2. Tijdens het zaailing/ vroege vega stadium geef ik geen extra voeding, en voldoende bewatering.
In de Airpot van 20L zijn biologische voedingskorrels toegevoegd en 100 gram RQS Easy Boost. Een mooi bedje voor deze eenling.
De temperatuur in de tent schommelt met de lamp aan tussen de 27.5 en 30.5 graden. Om de temperatuurstijging ten goede van de plant te laten komen voeg ik met CO2 buddy dampende strontlucht (en CO2) toe aan mijn tentje. Man wat stinkt dat materiaal. Ik heb de lamp al iets hoger hangen en de thermo/hygrometer hangt in de schaduw.
Check absoluut even de foto. Ik ben benieuwd wat jullie denken van de 6 dagen oude zaailing, volgens mij blijft hij mooi laag en groeit hij goed.
Vragen en tips laat maar komen!
Peace out
Dit is het verslag van mijn eerste kweekje ooit. Het doel van de kweek is puur voor eigen consumptie .
Ik heb veel tijd gestoken in voorbereiding en wil het meteen goed aanpakken, zo zit ik in elkaar.
Opsomming van de kweekbenodigdheden :
- 60x60x150cm Kweektent
- 250 Watt Metaalhalide Lumatek bulb -( 21.000 Lumens / 4.200 K )-
- 250 Watt HPS -( 33.000 Lumens / 2050 K )-
- Veilig aangelegde elektra
- Fan 240m3
- Clip fan
- 20L airpot
- Medium: eigen mix Intratuin kwaliteitspotgrond mix 30% perliet
- Easy Boost biologische voeding, time released
- PH waarde meter
- PH -
- CO2 Buddy (stinkende compost)
Type zaad: 1X RQS Honey Cream Fast
- Type: Sativa 35% Indica 65%
- Bloei: 6 - 7 Weken
- THC: 16%
Zaad ontkiemt met een koffiefilter / Deno, na 60 uur geplant
De zaailing staat in een mix van potgrond met perliet en krijgt water dat afgezuurd is naar PH 6 - 6.2. Tijdens het zaailing/ vroege vega stadium geef ik geen extra voeding, en voldoende bewatering.
In de Airpot van 20L zijn biologische voedingskorrels toegevoegd en 100 gram RQS Easy Boost. Een mooi bedje voor deze eenling.
De temperatuur in de tent schommelt met de lamp aan tussen de 27.5 en 30.5 graden. Om de temperatuurstijging ten goede van de plant te laten komen voeg ik met CO2 buddy dampende strontlucht (en CO2) toe aan mijn tentje. Man wat stinkt dat materiaal. Ik heb de lamp al iets hoger hangen en de thermo/hygrometer hangt in de schaduw.
Check absoluut even de foto. Ik ben benieuwd wat jullie denken van de 6 dagen oude zaailing, volgens mij blijft hij mooi laag en groeit hij goed.
Vragen en tips laat maar komen!
Peace out
Comment