Ik ook, nog zeker 10 weken wachten.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Scrog in Homelab 80L
Collapse
X
-
dammm 638 gram petje af hoop dat mijn 16 klaar zijn die nu net 3 dagen aan het groeien zijn eens een 300 of meer gram kan afhalen zouw ik al blij mee zijn
hoogste dak ooit gehaald heb ik mijn 80x80x170 tentje was 185 gram
nu met de 120x120 moet ik hoger kunnen halen
ik blijf je volgenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Leuke setup Beo, ik haak aan. Mooie planten!
Ik vraag mij toch af waarom je bent gewisseld van voeding en aarde.
Klopt het dat je ook wat minder zin in fotograferen hebt, ik ben nog steeds onder de indruk van de mooie foto's in je 'Op zoek naar paars' topic (weet niet of dit de precieze naam is)
Comment
-
Wist niet dat dat topic er was.
-
Gewisseld van aarde uit noodzaak, growshop dicht. En had geen zin meer om elke keer 13 euro te betalen voor een zak batmix als je 40 liter kan hebben voor 2 euro. Geraakte ook niet gewend aan die biologische voeding, dan maar goedkoop spul dat ik nogal is geprobeerd had. En dat werkt ook.
-
-
De vorige waren niet echt de moeite voor close ups Stemma, zat teveel geel blad tussen. Ze brachten nog wat op, maar ze zagen er niet uit. Vorige keren nam ik ook wel de moeite van af en toe een pot uit de tent te halen. Deze ronde maken we daar wel meer werk van.
Volgende keer ook terug paars in de tentGeen idee hoe de titel was; ergens in mijn profiel onder gestarte topics vind je dat wel terug. Die waren echt ferm die killing fields, moest ik ook maar weer is bestellen, da's lang geleden.
- Likes 1
Comment
-
Eerste pruikjes bijna zichtbaar; ze groeien nog flink door. De kleine iced grapefruit doet het ook goed in de 14 liter pot. De twee autoflowers zitten goed verstoptZe hebben nog steeds geen voeding gekregen, ook de meest cheapo grond die ik kon vinden in de winter doet het dus (met toevoeging van enkele handen wormenmest en wat eetlepels supermix) even goed als batmix. Binnenkort zullen de zakken groene Jan wel weer in de lidl liggen, dan neem ik mij daar een zak of 20 van voor volgende winter.
Bladproblemen vorige ronde, zonder twijfel te droge grond. Niet te dicht op de leds, gewoon te weinig water. Te lang gewacht tot de potten lichter werden. Er blaast nu toch ook terug een fan, maar of dat er voor iets tussen zat? Da's meer voor het toprot binnenkort te voorkomen.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
Langs rechts, langs links en een voorbeelde van geknakte nodes. Je plet de stam wat tussen duim en wijsvinger en omleggen maar. Zo houd je alles op gelijke hoogte, bij gebrek (weer) aan een netKomt uiteindelijk op hetzelfde neer, maar voor een net is hier geen plaats helaas.
Nu ontbladeren, 5 liter water geven per plant en voeding volgens wat plagron aanraadt, dus elke waterbeurt voeding der bij. Of toch maar nietHeb overigens nog maar 2 keer voeding gegeven. 1 keer micromix van bio nova en eergisteren bloeivoeding om vergeling uit te lokken
Voor de rest teren ze nog altijd op wat er in de cheapo-licht verrijkte- grond zat van de gamma.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 2
Comment
-
De bloei komt er goed in na een weekje. De autoflowers zijn overwoekerd maar staan er nog, al kan ik ze wel maandag of dinsdag omdoen. Zo goed als geen voeding meegegeven, ga er toch wat van kunnen afhalen. Zo kan het wel interessant zijn om ze bij wat langere voorgroei tussen normale photosynthese planten te zetten. Als je ze toch liggen hebt...You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
Effe eentje apart genomen, een cream mandarine, ze zijn mooi donkergroen. Was niet geheel duidelijk onder de leds, maar tis niet zo erg als onder hps. Eergisteren wat pk 13-14 gegeven. Planten blijven mooi groen... Volgens mij is die typische vergeling, net als bij mij vorige ronde, te wijten aan te droge grond en heeft de bloeivoeding er niet veel mee te maken.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
Comment