De eerste batch is droog, 346 gram en minstens 30 aan toprot weg moeten smijten. Heb ze gewoon willekeurig geknipt, wat mij rijp leek en wat er nu nog staat is wel grappig en niet toevallig, de money maker die laat in bloei ging, 3 master kushes, 2 hindu kushes en de 3 blue chocolate hazes. Vreselijk slechte ronde op vlak van bladproblemen tijdens de bloei en toch nog vlotjes 1 op 1 halen. Het had met HPS niet waar geweest. Dan ga ik nu men best eens doen om er het maximum uit te halen. Dan zou ik de kleintjes nog anderhalve week groei moeten geven en dan knallen zonder problemen. Zou ik wel nog ergens aan potten moeten geraken want ik heb maar 6 18 liters... In de rest bloembollen geplant, ni gedacht die nog nodig te hebben.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Scrog in Homelab 80L
Collapse
X
-
- Likes 1
-
heb hier nog 6 nieuwe potten met onder schaaltjes staan van 25 liter zaten bij de kast als ik die kocht en zal die toch nooit gebruiken ( vierkant ) 25 liter vind ik te groot van pot en al die kilo's naar de zolder sleuren en na de kweek terug naar beneden weet nu al geen raad met alle overige aarde is alle 2j naar de container park rijden met 20 zakken aarde lol
346 gram is terug mooie opbrengst voor het eerste deel
-
De dp90 werd echt te klein. 4 weken is daar eigenlijk een beetje de max, als je er 15 in zet. Ze hebben er nu iets langer ingestaan, dus volgende keer toch maar iets later beginnen. Zou eigenlijk nog een klein 60 op 60 tentje moeten hebben voor die sativa's deftig af te bloeien onder men voorgroeilamp. Ze staan nu in men oude ds120, met een oude filter en klein badkamerafzuigertje. Goed dat ik die niet weg gegooid heb. Staan dan wel effe op de badkamer, heb anders geen plek meer. Twijfel om er gewoon de schaar in te zetten, maakt toch niet zo veel uit. Het zijn enkel nog de blue chocolates die nog ni 100% klaar zijn.
De nieuwe ronde, 12 plantjes in 18 liter potten, zoals het oorspronkelijke plan was. Als ik er een net wil boven hangen is dat nu zo'n beetje de moment, maar lst zal ook wel ok zijn. De ice die stopte bij node 1 staat er ook nog en dan twee autoflowers waar ik vanaf wou. Als het te vol wordt moeten die der uit, terug de dp in onder 1 cobje. Moet nog is een driver bestellen zodat ik 1 aparte cob kan aansluiten. De DP90 wordt dan mijn kruiden/peper/bloemen/groenten tent. Tis ni enkel wiet wat er hier gekweekt wordt
Moest ik ooit aan 2 op 1 willen geraken zou er van die 12 planten elk 73 gram moeten af komen. Ergens moet dat te doen zijn, maar de opp is mss net iets te klein. Al gaan we wel een poging doen. Moeten ze wel allemaal meewerken en er is er eentje die wat bol blad heeft. Hopelijk doet het overpotten haar deugd.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
En de klok staat op 12/12. Wilde het wat afwachten, want merkte de volgende dag toch wel wat verbranding. Dus als je zelf aan de slag gaat met grond, wormenmest en wsl vooral de plagron supermix zijn vrij zware bemesting. Verwacht niet dat die grond van de gamma veel voeding heeft, maar ik heb in ieder geval iets samengesteld dat nog een stuk zwaarder is dan batmix. Dus de komende weken sowieso enkel water. Eentje (de ice van female seeds) doet moeilijk, maar die deed al van int begin moeilijk. Nerven kleuren daar geel, moet ze zelf weten. Al de rest staat er wel goed bij. Wel spijtig dat ik geen overzicht meer kan trekken, daar is de tent te lang voor.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
ze staan er terug mooi bij beowulf je ziet waar de ervaring zithttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Die kleine is de iced grapefruit die stopte met groeien na de eerste node. Daar was geen top meer te zien. Na een week of 2 kwam er dan toch iets piepen en dit is er uiteindelijk nog uitgegroeid. Zo zie je maar, zolang het geen autoflower is kan je er iets mee. De lamp brandde toch en ik heb em nooit weggegooid.
Verbranding is nu zeker gestopt. Volgende keer toch iets minder wortenmest bijkappenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
Deze keer zien dat ik ze groen kan houden. Vorige keer heb ik ze te fel droog gezet, met serieuze vergeling tot gevolg. De potten voelen nog steeds heel zwaar, maar dat gaan we zo houden. SInds verpotten hebben ze elk wel nog maar een dikke liter gehad, maar dat was voorlopig genoeg. En ze krijgen zeker nog twee of drie weken enkel water. De twee autoflowers negeer ik effe Ruikt wel weer lekker. Sweet seeds heeft ondertussen een photoperiode rode soort, die probeer ik volgende winter toch is en dan hoop ik dat de rest volgt. Net snoep is dat.
Comment
-
Ik denk dat je dat niet weer doet!? @beowulf
Of is dit niet de eerste keer?
-
Ik wacht gewoon tot ze er photoperiod zaden van maken, zoals bij de cream mandarine. Heb een deel geruild voor ik wist dat het kutzaden waren. Oa met qnq, geen idee wat er daarvan terecht gekomen is. Maar heb ze niet meer besteld nee. Die red mandarine die zet ik wel sowieso.
-
Die nieuwe nog niet gekocht, had nog veels te veel oude soorten liggen. Ben vooral fan van de cream caramel, cream mandarin en de sweet cheese. Na 3-4 maand curen verandert dat aroma compleet, heel bizar. En prijs kwaliteit zijn ze idd heel voordelig. Die promo blijft ondertussen maar duren. 11 euro voor 4 fem zaden cheese op 420...
Comment
-
Echt wel knap die plantjes !
En hoe snel die groeien
Komt dat door die COBs ?
En ik die dacht eindelijk een beslissing genomen te hebben en voor de Apollo 6 spectrum 12 te gaan
Comment
-
Dat komt deels door de cobs, deels door jaren ervaring en groene vingers. Kweek niet alleen wiet, maar ook mijn eigen groenten etc.
Comment
-
Ah ja nog iets, lag dat gisteren op m'n gsm te bekijken... en daar moet ik precies geen verzendkosten ofzo betalen en als ik via de PC op Ali ga wel ??
-
El Magico BXL denk dat je verzend kosten altijd zal moeten betalen maar als je buiten de EU besteld zal je veel kans hebben op in port kosten en die rekenen serieus door
heb al paar keer op pakket van 140 euro een 44 euro port kosten extra mogen betalen aan douane als je kan van uit Duitsland bestellen ze hebben daar ook een verdeel centrum of zijn het nog aan het bouwen weet het niet juist
-
Maakt niets uit ik ben niet gierig lol dacht dat dat misschien was omdat er een depot komt in Luik.
Zou nu wel eindelijk is willen weten de welke ik moet nemenLast edited by WillyWally; 24 January 2019, 12:44.
-
-
Ondertussen is de rest ook droog, goed voor nog is 292 gram, voor een totaal van 638 gram, onder een 440 watt. Desondanks de bladproblemen en een verlies van een 30-40 gram aan toprot. Toppen van de blue chocolate konden nog veel dikker, maar deftig afrijpen zat er helaas niet meer in. Als je ze door elkaar zet, best apart voedingsschema. En volgende keer toch maar weer de fan erop. Er staan nu wel geen sativa's meer, maar tis toch elke keer weer zonde van de toprot. De grootste opbrenger was een masterkush met 45 gram en nog een 5 gr toprot. Ze nam niet meer plaats in dan de rest en er is plaats voor 21 stuks in 11 liter, dus in theorie is een kg oogsten in deze opstelling mogelijk Plant stond zelfs ergens aan de buitenkant. Maar dan moeten het wel 21 van deze uitschieters zijn, en niet eentje. Maar we mogen al is dromen zeker. Enige nadeel, er zit het minst thc op. Amper suikerblaadjes bv. Het ruikt wel weer heel fris in de weckpotten. Geen idee wat ik ruik bij de moneymaker, maar het bevalt mij niet echt. Die komt er niemeer in. Misleidende naam, bloeide totaal niet af in 8 weken en verschieten van de opbrengst deed ik ook al niet. Objectief zijn ze nooit geweest, die zaadbanken...
Comment
-
Comment
-
beowulf Weet dat Kigsbrite duurder uitkomt maar daar komen ze compleet en heb geen zin of tijd om zelf met alu profielen te beginnen dus zit er niet mee in om meer te betalen en koop het liever bij hun.
Maar de welke ?? Want zover ik het begrijp zijn ze allemaal hetzelfde behalve de prijs dan.
En je hebt me al verteld dat die lenzen of reflectors niet nodig zijn maar is het wel verstandig die COB onbeschermd te laten ?
-
Of je stuurt een bericht naar kingbrite voor 4 holders, 4 heatsinks, 4 3590's en de meanwell driver afhankelijk van wat je wil gaan verbruiken op 1400 of 1750mA; 185 of 240 watt.
En een frame. Ivm die lenzen geef je zelf het antwoord...
-
Heb het al verstaan zal m'n plan wel trekken...
-
Comment