Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in Homelab 80L

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat ik nu minder snap is dat er amper water uit de lucht gefilterd wordt maar de LV op 10-15 minuten wel al gezakt is van 75 naar 50%.
    Zou graag willen weten hoe je dat voor mekaar krijgt? (als je er zelf uit bent uiteraard)
    Ad usum proprium!

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ah kijk eens aan.
      Goed dat je dat even deelde want moet er ook een aanschaffen, die korreltjes alleen gaat het niet worden.

• wullox
      wullox commented
      Editing a comment
      Klein kamertje waarschijnlijk? Als je maar enkele kubiek lucht heeft kan er niet veel vocht uit komen...

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      is niet de grootste in ieder geval
      Ik moet daar nog echt wat voor verzinnen, kan lastig worden tijdens de nachtrust vd dames dan kan het hoog oplopen. Vanuit veiligheid perspectieven wil ik de rlv niet hoger hebben als 70%

Klein kamertje ja. Klein bureautje. Venster klein beetje op tocht. Had een afvoersysteem moeten maken zodat de lucht naar buiten kon.

Soit. Ik ga nog wel oogsten, maar heb wegens omstandigheden besloten van een tijdje te stoppen met cannabis. Heb wat problemen en die lijken erger en erger te worden en dat kan wel is rechtstreeks met wiet te maken hebben. Is maar 1 manier om daar achter te komen.

Comment

• smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      oei hoop dat je problemen niet te erg zijn man en dat alles goed komt
      en hopen je hier nog terug te zien zodat we nog meer topics van je kunnen lezen

Sterkte beo, hou ons op de hoogte!!

Comment

Nee, tzijn klein kwalen maar het wordt erger. Sociaal angstig, agorafobie, apathie, vergetelheid, slechte nachtrust, vermoeidheid overdag, bore out opt werk. Allemaal mogelijke neveneffecten van thc.Tis plezant op de moment zelf, maar dagelijks gebruik gaat toch vroeg of laat op uw mentale gezondheid inwerken en ik deed de laatste maanden niet veel anders meer. Komt er nog bij dat ik vreetkicks heb en die extra kilo's werken ook op mijn zenuwen. Al een geluk heb je 0 afkickverschijnselen en is (al dan niet tijdelijk) stoppen geen enkel probleem. Da's ook altijd wat ik mij voorgenomen heb om te doen als er iets begon te schelen.

Comment

• beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ik heb 0 stress. Onderzoeken interesseren mij niet, ik zie naar wat ik op deze moment meemaak en kan dat rechtstreeks in verband brengen met wiet en daarom stop ik er voorlopig mee.

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        al met al sterkte en hopelijk voel je je stukken beter straks!

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        beowulf zorg goed voor je zelf en hoop dat we je binnen kort terug zien u terug 100% voelt en dat we terug kunnen genieten van je topics

Ik ken het. Op de een heeft het een grotere uitwerking dan de ander. Misschien laag thc wiet kweken, met hoog cbd?

En afkickverschijnselen heb je volgens mij niet met wiet.
      Last edited by zeitgeistmovement; 21 March 2019, 15:30.

Comment

Da's gelijk bier zonder alcohol drinken Zie ik ook het nut niet van in.

Comment

• smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          Remco lol wat ben ik blij niet alleen te zijn looool denk dat de meeste zich hier in kunnen vinden op het forum
          thanks to let me now

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          !!!!

• zeitgeistmovement
          zeitgeistmovement commented
          Editing a comment
          CBD alleen kan ook al voor een fijn effect zorgen?

Foto's van gisteren. Fans toch wat hoger gezet, paar bladeren verdord door in de tocht te staan. Voor de rest gaat alles goed, ze krijgen juist nog 1 of 2 keer green sensation mee. Ik kan de eerste al gaan knippen, de fast versions zijn toch iets eerder klaar dan de rest. Die dikten ook niet echt goed in deze keer. Het nadeel van zaadplanten, de soorten die vorige keer knalden laten het nu afweten en omgekeerd. Die dikke top is die van de mislukte ice cool... Diegene die stopte met groeien bij node 1 en uiteindelijk toch nog verder ging. Dat is het uiteindelijke resultaat nog.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

Comment

• ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          stuur maar deze kant op..

Dat wordt niet simpel eventjes stoppen met zon hoop mooie wiet!

Comment

Neeje. Heb nog altijd een 30 tal soorten liggen gok ik

Comment

Veel sterkte en succes ermee Beowulf

Comment

Twee weken zonder. Problemen grotendeels opgelost, krijg geen halve paniekaanvallen meer als er mensen op mijn vingers komen kijken tijdens men werk. Dus ja, als ik nog is vape zal het max 1 keer in de week zijn. Morgen, als ik niet te lui ben, wat laatste foto's. En dan weet ik niet wat ik komende winter ga doen. Wsl gewoon weer een ronde kweken, helpt mij die sombere wintermaanden door waar ik anders niks te doen heb. Da's ook wel een deel van het probleem wsl, die verveling. Al mijn hobbies zijn buiten te doen. Kijk al uit naar een nieuw visseizoen se. Meervallen sleuren.

Comment

• Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Jaaa zowizo anders ik wel... volgende week of week erop even flink wat haring vangen in grevelingenmeer en binnenkort weer normale water op hen er zin in

Hehe, zomer doet iedereen goed .
              Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Ben ze 1 voor 1 aan het knippen, 1 rail cobs uitgezet. Voorlopig is de kleinste cream 47 al droog, goed voor 35 gram. Het zijn veel kleine topjes geworden, buiten die ice cool die ik al had willen weggooien. Dus uiteindelijk ben je beter af met 2 nodes ipv 4 of 5. Geeft ook het minste knipwerk, deed er weer tot anderhalf uur over. Alles gaat de weckpotten in tot volgende winter denk ik.
                Ondertussen is er hier een nieuwe wet in werking getreden die de speekseltest wettig maakt zonder tussenkomst van een dokter. Ik rij een 75 000 km per jaar, da's ook iets om over na te gaan denken. Als ze die standaard bij een ongeval gaan bovenhalen ben ik gezien.

You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.

Comment

• Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Das wel kak !!!
                  T'is dan blowen OF auto rijden !

Mooi vooraatje plantjes heb je staan , allemaal voor in den tuin ??

Da ga weer goe genieten worden van uw eigen kweekje !!

Wat veranderd dat aan de huidige (eigenlijk dan vorige) situatie? Nu moet er een dokter komen om uw THC% te meten. Maar zouden er effectief mensen een positieve speekseltest moeten doen, waarna na controle van de dokter het percentage te laag lijkt?

Nu, ik snap u wel hoor. Ik zit zelf ook veel op de baan, en het is hier tegenwoordig opvallend veel controle. Maar ik zie niet echt in hoe dat deze test de situatie zou veranderen/de pakkans zou verhogen.
                Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

• beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Er is geen huisarts meer voor nodig, de flikken doen alles nu zelf. Wsl gaat er dan veel meer gecontrolleerd worden, ik achtte die kans tot nu toe zo goed als nihil.

• Modest
                  Modest commented
                  Editing a comment
                  De drempel om zo'n test te doen is idd verlaagd. Maar ik betwijfel of ze het nu vaker zouden doen. Naar mijn idee doen ze tegenwoordig bijna standaard speekseltest.

krijg geen halve paniekaanvallen meer als er mensen op mijn vingers komen kijken tijdens men werk.
                Ondertussen is er hier een nieuwe wet in werking getreden die de speekseltest wettig maakt zonder tussenkomst van een dokter. Ik rij een 75 000 km per jaar, da's ook iets om over na te gaan denken. Als ze die standaard bij een ongeval gaan bovenhalen ben ik gezien
                ..had ik toch wel een BEETJE gelijk eh..
                externe factoren..

Goed om te horen dat het beter met je gaat! Meervallen vissen is leuk, ben ook bij de Ebro geweest wat een joekels!! Je hebt in ieder geval nog genoeg te doen
                Ad usum proprium!

Comment

Bezig...
                X