Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue Kush Berry - 4 x LED Cree CXB3070 3500k

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Blue Kush Berry - 4 x LED Cree CXB3070 3500k

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik was al even actief op het forum, voornamelijk in de bladproblemen sectie... Maar het gaat sindsdien voortvarend voor zover ik het kan beoordelen!

Bedankt allemaal voor de hulp en het in leven houden van de meisjes
    belladonna
    Meglow
    Flip Hasjkip
    QnQ
    LR2

Setup
    Tent - 120x160x180
    Afzuiger - 250 kuub softbox
    Filter - Empire ?
    Ventilator - Clip ventilator gericht op de planten
    Lamp - 4 x LED Cree CXB3070 3500k
    Brandblusser - Mabo Glasbuis

Zaad - Blue kush berry
    Aarde - Biobizz allmix & light mix
    Groeivoeding - Biobizz bio grow
    Bloeivoeding - Biobizz bio bloom
    Vocht - Kraanwater (minimaal 24 uur gelucht)

Temperatuur - 22 - 26 graden
    Luchtvochtigheid - 45 - 60%
    Lampafstand - ongeveer 35 cm

Per dag krijgen ze nu tussen de 120-200 ml water, sinds afgelopen weekend mix ik 1 - 1.5ml per 1L Biobizz bio grow erdoorheen.
    Ik weeg de planten dagelijks om te kijken of ze droog staan, dit doe ik als de lampen net aan zijn gegaan.

Mochten jullie bij de foto's denken, voeden/wateren of wat dan ook dan hoor ik het heel graag!

Zo staan ze er na 7 weken uit:
    v.l.n.r. : 21 cm , 25 cm , 26 cm , 30 cm

alle planten.jpg
    plant-1.jpg

planten 1 - 2.jpg

planten 3 - 4.jpg

​​​​​​​
    Attached Files

Ziet er goed uit man! Erg nette tent, mooi afgewerkte lamp. Brandblusser er bij zelfs, dat is helemaal top.

De planten zijn goed gedrongen, dus de lichtsterkte is op orde. Zelf zou ik echter om de dag voeden, of eens per week tot er duidelijke tekorten ontstaan. Het blad lijkt nu wat bol naar beneden te staan, een teken van slaperigheid (wietplanten slapen, dan hangen ze een beetje) of een kleine overdosis stikstof.
    Sommige planten kijken iets lichter, die zou ik eens wat sporenelementen meegeven (pokon groenblijver bijvoorbeeld) omdat ze vooral in de top lichter lijken (tekenen van ijzer-issues) of anders die planten apart een paar keer wat steviger voeden.

Maar al met al, gaat 't prima naar mijn inzien. Niet te onzeker zijn, het gaat harstikke goed.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• BenjaminB
      BenjaminB commented
      Editing a comment
      Thanks LR2!

Ik ga ze nu om de dag voeden zoals je aangeeft! Vanaf morgen ga ik ook bloeivoeding meegeven. Volgens de voorschriften had ik dat al vanaf week 3 kunnen doen.. We zien wel wat er gebeurt!

ziet er netjes uit en dat voor 200 wattis toch een lamp van todoledgrow?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• BenjaminB
      BenjaminB commented
      Editing a comment
      Ja klopt, het is de TGL-220

ziet er goed uit succes verder

auto. brandblusser moet ik me ook nog eens aanschaffen
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• BenjaminB
      BenjaminB commented
      Editing a comment
      Dankje! Het geeft zeker een veilig gevoel, de temperatuur en luchtvochtigheid in de tent houd ik realtime bij. Er hoeft alleen nog een trigger op geplaatst te worden dat ik automatisch gebeld wordt wanneer het warmer wordt dan 35 graden. Dan pas ben ik tevreden haha

Erg netjes,,allemaal,,,heel veel succes met je kweek,,,

ik kweek Blue Kush Berry nu voor de 2de x,,,geweldige geur als ze in bloei staan.
    Zeg maar zo, Keep It Simple

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kleurt de blue kush berry ook?

Ze kunnen rondom buds paars verkleuren,, die van vorig jaar werd wel paars,, maar mijn dames van nu zijn nog groen,, wellicht dat de temperatuur moet zakken,, dat ze dan wel verkleuren

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik had een groene red jack, maar als je hem verkruimeld istie toch paars.

Mooie setup, heel netjes! veel succes verder met de dames

Comment

• BenjaminB
      BenjaminB commented
      Editing a comment
      Dankjewel dankjewel, gaat met hulp zeker lukken!

Deze foto is van vorig jaar
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• BenjaminB
      BenjaminB commented
      Editing a comment
      Ziet er erg mooi uit! Ik kan niet wachten... Een paar bladeren beginnen trouwens al een beetje paars te worden Hoelang duurde het bij jou ongeveer dat de bloei in begon te zetten?

• renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Ik kweek buiten op moment,,,de bloei schoot er in begin van september in .https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...2500-voorbloei.
      Op moment krijgen ze bloeivoeding van plagron alga bloom.

Bedankt voor de reacties! Ik ga ze nu om de dag voeden, de planten ogen al wat groener dan toen ik de foto's maakte.

Ik heb nog een vraag: Is er een bepaalde vuistregel wanneer je kan omschakelen naar 12/12?

Comment

Wanneer jij wilt...
      Ga ervan uit dat de dames nog een tijdje doorgroeien na het omschakelen, zegge een week of twee/drie... maar pin me er niet op vast.

Comment

Wacht alsjeblieft met die bloeivoeding of flikker hem in de prullenbak. Het is niet nodig, en als je het toch wilt geven, dan alleen vanaf de 3e of 4e week van de echte bloei.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb ik ze nu per ongeluk overvoed? De bloeivoeding zal ik volledig overslaan voor nu, heb het maar 1x toegediend (1 ml/1L)
          Planten ontving om de dag water met 1ml/1.5ml Bio Grow.

Is het nu verstandig om de planten te flushen?

overvoed.jpg overvoed 1.jpg
          Attached Files

Comment

Zuur je dat kraanwater af? Ik gok van niet. Was op foto 1 al te zien dat het daar naartoe ging gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Zuur je dat kraanwater af? Ik gok van niet. Was op foto 1 al te zien dat het daar naartoe ging gaan.
              Nee ik zuur inderdaad niet af. Laat het wel 24 uur luchten.

Comment

Beginnen met afzuren en hopen dat het bijtrekt. Fabrikanten van bio voeding mogen stoppen met dat te beweren dat je niet meer hoeft af te zuren met bio voeding. Heb het zelf gezien bij mijn planten, hele oogst om zeep. Wat het is? Kalkoverschot? Niks van voeding die opgenomen wordt of wordt ze gewoon niet 'geactiveerd' door het bodemleven? Valt ook niet meer deftig recht te trekken en flushen maakt het 10 keer erger.

Ik ben er niet uit wat het was en ga het niet meer uitlokken Maar ik gok op blokkades door te hoge ph, ga je die nu verlagen dan krijgen ze wsl binnenkort nog is een tegenslag door al die voeding die nog ligt te wachten. Als je kan, nog groter overpotten of gewoon een deel van de kluit weghalen en vervangen door nieuwe grond.

Comment

Bezig...
                X