Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd. :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd. :)

Korting op 420shop

Re: Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd.

IMG_1730.jpgIMG_1736 klein.jpgIMG_1732 klein.jpgIMG_1725.jpgIMG_1734.jpgIMG_1726.jpgIMG_1731.jpg
    Last edited by BioVacuumIndustries; 28 August 2010, 22:48.

Comment

Ik heb zelden zoiets moois gezien
      Petje af, mooie kweekruimte, erg innovatief en creatief erbij!
      Ik ga je wel ff volgen....succes!

Comment

zonde van die duure zaadjes nog geen 80 watt er bovengaa je ze wel nog behoorlyk afbloeien onder 400 of 600 watt?anders kan je snel weer naar de shop.succes ermee.

Comment

nou dat is me nou eens een gave kweekruimte!

Comment

@ Tumble Trimmert, Ik zou liever wel een deftige hps lamp ofzo willen hebben, maar hier in Antwerpen weet ik niet waar ik die kan kopen dus doe ik het maar zo...
            En ik rook zelf nooit meer dan vijf gram per maand dus met dertig gram ben ik al heel tevreden.
            Ik kweek niet omdat ik dan niet steeds naar de shop hoef,
            maar omdat ik het gewoon heel leuk vind om te doen en bovendien is het veel leuker om je eigen plantjes op te roken.
            Maar voor de laatste paar weken zou het wel goed zijn als ik iets beters kan regelen.

Comment

Comment

kom een keer naar amsterdam of rotterdam growshops zat,door deweeks tydens de spits is de weg vrij en kan je meeterug nemen wat je wil.kan je niet met de auto komen dan gaat er echt wel een 600 wattert en bloei en groei voeding in een rugzak.of een growshop net over de grens

Comment

Da's nog niet zo'n slecht idee, ik kan wel eens de trein pakken ofzo. Ik heb nog een stalen olievat klaarliggen om omgebouwd te worden tot een illegaal toestel. :p
                  De stalen wand daarvan gaat beter bestand zijn tegen de hitte van zo'n turbo charger lamp. Dan gebruik ik de plastieken om voor te bloeien onder de spaarzame groeilampen, en de stalen ton om af te bloeien...
                  Misschien beschilder ik die dan wel met BioHazzard tekens ofzo.
                  Gaat de warmte van zo'n lamp niet mijn lieve kleine plantjes verbranden? Of valt de hitte wel mee? Gaat een goede ventilator dan helpen, of moet ik veel afstand hebben tussen de lamp en de plant?
                  vragen, vragen, vragen...

Comment

400 wattert moet een ruimte hebben van minimaal 80cm bij 100cm en 180 cm hoog.maar dan kan je ook echt kweken

Comment

Comment

Comment

Comment

Small but steady, ze hebben nu 5-vingerige bladeren en de vliegjes zijn opgerot. Ik kan niet echt opscheppen over de grote van ze, maar ze zien er wel gezond uit.

Comment

pic's or it didnt happen haha

grappige kweek"ton" en best wel uniek ben benieuwd wat je eruit gaat halen ..maar is het niet moeilijk water geven en alles wat in het oog houden met die ton?moest je ze gewoon doodnormaal laten kon je ze eve goed buiten zetten want wie gaat nu naar een doodnormale ton kijken?

Comment

Bezig...
                              X