Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x white widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De lamp er maar 20cm boven hangen gaat er toch voor zorgen dat de buitenste takken minder/weinig licht krijgen?

Heb foto's geplaatst van de voeding die ik gebruik. Ik gebruik het Aptus pro schema dat bij dat setje zat. Voor die npk voeding gebruik ik dan voorlopig die plagron grow.
    Ik volg het schema letterlijk en bij plagron staat er max 5ml per 1liter water en heb dus de maximale 5ml per 1l gebruikt iedere keer.

Heb de eerste weken geen voeding gegeven en omdat ze iets lichter groen stonden dus iedere keer de maximum hoeveelheid gegeven. Denk wel dat ik nu langzaam aan beetje ga afbouwen zodat ik ze niet overbemest.

Vandaag eerste keer met die bloei voeding begonnen, tot voordien altijd grow gegeven.
    Attached Files
    Last edited by DerpiE; 6 December 2018, 15:37.

Comment

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Zijn er al pruikjes gevormd ? Anders ben je nog te vroeg met bloeivoeding..

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      wups dan ga ik morgen verder met groeivoeding, zal wel geen kwaad kunnen van 1 waterbeurt zeker?

op 20 cm erboven beschijnt ie nog steeds 60 bij 120,had er me eerste draai ook twijfels over maar,werkt echt.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Had hier ergens op het forum gelezen dat die lampen eigenlijk 160x40 belichten. Vraag me niet waar ik het gelezen had of wie het nu net zei.
      Daarom dat ik eigenlijk nog een 2de zou willen bijbestellen en dan heb ik 400watt in mn tentje, zou ruimschoots voldoende moeten zijn dan.
      Was daarstraks aan het twijfelen om ze nu al te bestellen zodat ze de resterende tijd er al kan bijhangen maar ga het voor de volgende ronde houden zodat ik niet in de proiblemen kom met mn klimaat. Alles draait denk ik goed zoals het nu is dus best afblijven

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Nee, er werd gezegd 80x120cm In werkelijkheid zou het nog iets minder moeten zijn, 60x120cm Ik heb er 2 hangen op 1x1m.

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Ok verkeerd gelezen dan volgende kweek komt er sws nog zo eentje bij zoals ik nu heb. Misschien dat ik deze keer wel de 3590k koop om te merken of er verschil op zit

Denk dat ik morgen mag herbeginnen en dat het net nog lager zal moeten als ik het goed wil doen. Vrees alleen dat ik er beetje te laat mee begonnen ben. Misschien dat ik het er gewoon weer afhaal ook.

Moet misschien gewoon maar al is een kweek afwerken zonder scrog om te zien hoe dat gaat want heb het gevoel dat ik nu wil lopen terwijl ik nauwelijks kan stappen

Volgende keer zet ik dat net erboven van bij de start en ga ik mn plant begeleiden zoals het hoort door ze echt te begeleiden bij het groeien, nu moet ik teveel gaan buigen en heb schrik dat ik die plant teveel stress bezorg.

IMG_20181207_151739.jpg

Attached Files

Comment

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      is toch goed zo ? Gewoon eronder blijven stoppen zolang ze groeien, zo snel gaan ze niet kapot.

IMG_20181209_143011.jpg

Kleine update, ben er zondag toch aan herbegonnen omdat ik niet zo blij was met het resultaat van zaterdag. Er is mij dan een vriend komen helpen en die heeft mij ook even getoont hoe en wat er precies gedaan en geknipt moest worden.

Heb helaas 1 plant die ik was vergeten te toppen gebroken met het proberen scroggen (rechts onder) :') Heb ze nog geplakt en laten we hopen dat ze het overleeft. Indien niet zullen de zijtoppen iets dikker worden hopelijk

Links onderaan is het wat van een wirwar, dit is de plant die ik verkeerd getopt had. Heb er vandaag nog beetje aan bijgeknipt onder het net maar nu blijf ik eraf. Ben mij ervan bewust dat die niet geknipt is zoals het hoort maar om verdere schade te voorkomen blijf ik nu van alles af.

Heb mij ook nog een 2de lamp bij besteld dus als die er tegen vrijdag zou kunnen zijn zal ik met 440~ watt wel meer dan genoeg licht hebben Ik heb geprobeerd van de lamp in het midden op 20cm te hangen maar vond de dekking niet optimaal aan de zijkanten dus heb ze mij maar meteen besteld Het was oorspronkelijk altijd al het plan van een 2de lamp en ben ondertussen wel zeker dat ik het wil blijven verder proberen want vind het echt nog wel een leuke hobby

Comment

Bezig...
    X