Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & McPurple

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bubba Kush & McPurple

Korting op 420shop
    De vorige ronde hangt te drogen, de nieuwe is reeds gestart. 6 Zaden gekiemd, 1 heeft het niet gered, wortel groeide naar boven in plaats van naar beneden en is helaas afgestorven. In het voorgroeitentje staan nu dus 2 x Bubba Kush van Green en 3 x McPurple van Forum Genetics. 4 hiervan komen dadelijk in 30 liter Root Pouches, 1 McP komt in een 11 liter Rout Pouch als opvulling van een lege plek. Licht wordt weer verzorgd door 2 x TGL 220 LED's. Ga deze x mineraal voeden , heb een PH en EC meter aangeschaft en ga de Hy-Pro lijn weer eens proberen. In het verleden hier goede resultaten mee gehaald.

Eerst de Bubba Kush van Greenhouse Seeds. Vorig jaar een x de Lotto hier op JD gewonnen en van het shoptegoed heb ik deze zaden gekocht. Ben benieuwd, een lekkere Kush is nooit verkeerd, houd wel van een bankplakkertje.

BubbaKush_slxa-20.png

0% SATIVA - 80% INDICA

THC: 18.17 CBD: 0.1 CBN: 0.41

GENETICS
    Bubble Gum x Kush.

EFFECTS
    Relaxing, narcotic and long lasting.
    Medicinally effective in pain therapy and against insomnia.

FLOWERING INDOOR
    9 weeks, with a yield up to 800 gr/m2.
    Very good for SoG and ScrOG.

FLOWERING OUTDOOR
    Finishes by the first week of October (North hemisphere).
    Production can reach 1000 gr/plant. Short, dense plant.

AWARDS
    1st Treating Yourself Medical Cup 2010.

Dan de McPurples. Deze heb ik de vorige x ook gezet echter maatje had een beetje pech dus heb ik hem de mijn cadeau gedaan. Die zijn inmiddels buiten uitgegroeid tot 2 prachtige planten die bija oogstrijp zijn. Helaas had 1 een beetje last van toprot. Op de foto hieronder zie je hoe mooi roze ze zijn, zo heb ik ze nog niet gehad maar heb wel in 1 run licht roze, paars en donker paars (zeg maar zwart) gehad. Die moest ik helaas te vroeg oogsten waardoor het effect er niet was. Deze run wil ik tot een beter eind brengen. Moet ook wel want dan zijn de zaden op

mcpurple_s1_firestax.jpg
    Specifications

Genetics GGG x Monstercookie
    Sativa | Indica | Hybrid Indica
    Yield Large
    Sex Reversed
    Photoperiod | Autoflowering Photoperiod
    Indoor | Outdoor Indoor/Outdoor
    Flowering Time 9-10 Weeks
    Plant Height Medium
    Land Race | Hybrid | Poly Hybrid Poly-Hybrid

Afgelopen week zijn de zaden gekiemd, vandaag heb ik ze omgepoot in hun eerste potje, hierna verpoot ik ze nog een keer naar hun definitieve schoenen. Ik ga net als de vorige x weer scroggen.

IMG_4354.jpg

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Subbed.. enjoy!

Comment

subbed to,,Succes
      Zeg maar zo, Keep It Simple

Comment

Ha leuke soortjes Ik ben vandaag gestart met een nieuwe ronde (Amnesia Kush - Dinafem & Amnesia Lemon - Barney's ) in de voorgroeikast.
        Succes! Ik volg

Comment

ah dadelijk terug nieuwe run gestart mooi zit terug ff mee op de eerste rij
          succes
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Veel succes alweer Flip!

Comment

Welkom welkom, en veel leesplezier. Veel valt er nog niet te zeggen, ze staan sinds zondag in de voorgroeitent en ze zijn een klein beetje gegroeid. Vandaag hebben ze weer een scheutje regenwater gekregen, daar moeten ze het voorlopig mee doen.

Ze staan er vandaag zo bij ;

IMG_4368.jpg

Links achter ziet er een beetje vreemd uit, die had het helmpje nog op en de blaadjes hebben even klem gezeten.

De vorige run hangt nog te drogen, die zal van het weekend wel droog zijn en dan kunnen ze in de potten om te curen. Dan ga ik nog wat aanpassingen doen aan het hok, poetsen en dan kunnen de kleintjes erin.Ik ben tevens nog een Purple Haze aan het kiemen, daar moeten dan 4 stekken vanaf komen die naar een maatje gaan. De moeder zal ik dan ook afbloeien. Heb ik ook eens een Haze soortje, vind ze wel lekker maar afentoe, niet om dagelijks te roken. Is toch een typische smaak waar je van moet houden, mij gaat het snel vervelen.

Mzzl

Comment

• smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                goedkoop zijn ze niet 52 pond maar zie ook dat er 12 seeds in 1 pakje zitten zo dan gaat het nog een beetje in prijs lol

• Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Je kan MWay eens lief aankijken

• smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                zal ik mijn vrouw laten doen zal meer effect geven dan dat ik dat doe

Veel succes man!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Een klein weekje verder, gisteren heb ik de plantjes een Neem douche gegeven. Aangezien ik al 2 x geteisterd ben door Tripsen doe ik elke week preventief een keer Neemolie spuiten tot aan de bloei. Zal ze leren :p Verder weinig spannends, ze krijgen dagelijks een klein scheutje regenwater, verder niks. De Purple Haze is ook gekiemd, doe staat er nu ook bij.

Het hok is leeg, schoongemaakt en ik heb nieuwe folie gehangen. Nog een paar dingetjes op orde brengen en dan kunnen de kleintjes verhuizen en dan gaat het pas echt beginnen. Dan krijgen ze ook grotere schoenen, de 30 liter Rootpouches.

Ze stonden er gisteren zo bij ;

De 3 McPurples ;

IMG_4383.jpg
                IMG_4384.jpg

De 2 Bubba's en de Purple Haze ;

IMG_4385.jpg
                IMG_4386.jpg

Comment

Zo, de lamp is zojuist aangesprongen, de jongste is naar muziekles dus de computer is eventjes vrij voor papa .

Veel valt er niet te vertellen, ze groeien gestaag en ook de Purple Haze lijkt aangeslagen, al groeit deze mijns inziens niet heel snel. Behandel ze nog steeds om de paar dagen met neemolie en sinds een dag of 3 heb ik die kleine rotzakken niet meer gezien. Sommige blaadjes zijn wat geel maar deze hebben in het water gelegen en/o zijn de eerste bladeren, die worden wel vaker geel. So far so good, komend weekend ga ik ze ompoten dan kunnen ze weer een groeispurt maken.

Meer heb ik niet te melden dus hier komen de foto's.

Eerst de 2 Bubba Kush ;

IMG_4408.jpg IMG_4411.JPG

De Purple Haze, begint nu ook te groeien ;

IMG_4409.jpg IMG_4406.jpg

En de McPurples ;

IMG_4413.jpg IMG_4405.jpg

Attached Files

Comment

• Cleargreen
                    Cleargreen commented
                    Editing a comment
                    Staan ze wel goed recht Flip? :p

• Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Net aan Kwam stukje hout tekort en de waterpas was precies lang genoeg..

mooi aan het groeien volgende kweekje zit er ook purple haze tussen mijn kweekje
                  kan ik mooi zien wat het uwe doet want deze zal maar begin volgend jaar starten eerst dat ik bezig ben afwerken

Comment

smoker2002 ; De Purple Haze is voor een maat, was eigenlijk de bedoeling dat ik hier stekken van ging maken zodat deze naar hem konden maar dat gaan we qua tijd niet meer redden. Zodra hij de volgende ronde in de bloei gaat zetten gaat de PH naar hem toe. Misschien dat ik er dan zelf wat stekjes van maak en deze meteen op 12/12 zet, gewoon om een paar topjes te krijgen om afentoe eens Haze te kunnen roken, voor de afwisseling.

Plantjes beginnen nu wel lekker te groeien nu ze in de grote schoenen staan, 1 vind ik wat achterblijven maar dat kan zich nog rechttrekken. De andere gaan wel goed, de gele blaadjes worden natuurlijk nog geler maar zolang het bij de onderste blijft, geen probleem. Die gaan er dadelijk toch vanaf als ik ga lollypoppen. Dan liggen ze ook niet meer in het water als ik ga voeden.

Het net kan er nog niet boven, dat zal nog wel eventjes duren maar het begin is er, elke dag een beetje water en veel er tegen kletsen dan moet het goed komen

Foto's zijn weer genomen 2 min na het aanspringen van de lamp, ze zijn net wakker.

Het totaal overzicht ;

IMG_4436.jpg

De 2 Bubba Kush ;

IMG_4437.jpg IMG_4438.jpg

De Purple Haze ;

IMG_4442.jpg

En de 3 McPurples, met als laatste het achterblijvertje

IMG_4439.jpg IMG_4441.jpg

IMG_4440.jpg

Tot de volgende x maar weer ...
                    Attached Files

Comment

de gele blaadjes is nog niet erg in het begin
                      je bent terug mooi weg zo laat ze maar terug knallen
                      jammer te horen dat de purple haze niet bij u blijft dacht mooi voorbeeld voor mijn volgende kweekje

Comment

IMG_4514.jpg IMG_4515.jpg

Dan de Bubba Kush. Links achter heeft 9 vingers en mooie grote bladeren, typisch voor een indica. Onder die bladeren zitten al flink wat groeischeuten verborgen, zodra ze het net raken ga ik wat bladeren opzij duwen om het licht ook op de onderste scheuten te laten schijnen.

IMG_4518.jpg

Dan links voor. Deze heeft 11 vingers, volgens mij voelt ze zich wel happy zo. Deze vind ik persoonlijk het mooiste. Ik heb even mijn hand erbij gehouden zodat jullie kunnen zien hoe groot de bladeren zijn. Deze heeft iets minder groeischeuten on der de bladeren maar ik ga alle plantjes nog 1 x toppen zodra het net erboven hangt.

IMG_4519.jpg

IMG_4521.jpg

Dan de Purple Haze en de McPurple in de kleine potten. Links de Hze, die doet het mijns inziens super. Straks gaat zij ook in een 40 l Root Pouch, dan zal ze zeker nog eens gaan knalle, Rechts de McPurple welke ik het slechtste erbij vind staan. Slechts 5 vingers, opkrullende bladen en niet echt veel uitschieters. Ze staat er ook min of meer voor spek en bonen bij, is als reserve geplant. Zou toch leuk zijn als ik hier ook iets vanaf zou halen.

IMG_4520.jpg

Dan de 2 McPurples in de grote potten. Schijnbaar kunnen die McP's niet goed tegen warmte, ook hier weer opkrullende bladpunten. Als dadelijk het net erboven komt ga ik het hok anders indelen zodat de McP's onder dezelfde lamp staan zodat ik deze wat hoger kan hangen dan de lamp boven de BK's. Je ziet ook duidelijk de gele bladpunten / randjes, de voeding in de Light Mix is dus ook al teveel voor de McP's.

Rechts achter ziet er zo uit ;

IMG_4516.jpg

Rechts voor heeft volgens mij dorst, die liet vanmorgen de takken wat hangen. Ze zal toch nog even moeten wachten tot vanavond, dan krijgen ze weer drinken. Deze vind ik er ook nog wel redelijk bij staan, ze is in ieder geval lekker bossig en er worden genoeg scheuten aangemaakt.

IMG_4517.jpg

Nou, dat was m weer, hoor graag op- of aanmerkingen.

Tot de volgende x maar weer !

Attached Files

Comment

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Flip Hasjkip
                            Flip Hasjkip commented
                            Editing a comment
                            Het zijn 40 l potten, ik heb er een paar keer al in gekweekt. Ik vind ze fijn maar dat kan persoonlijk zijn. Na gebruik goed uitspoelen, laten drogen en ze zijn weer klaar voor de volgende ronde.

Er blijven idd 5 planten over, de Haze is voor een maatje, zijn hok is nog niet leeg.

Hoe meer vingers hoe beter ze zich voelt, dat klopt.

Ik vind de Light Mix niet teveel voeding hebben, je moet er gewoon rekening mee houden. Aangezien ik ze wat langer laat groeien komt het mooi uit, op het moment dat de voeding op is kunnen ze in de bloei en kan ik bloeivoeding gebruiken. Groeivoeding kan je dan achterwege laten. Nu wilt het zo zijn dat ik met Hypro geen groei of bloei voeding heb, je hebt 1 voeding voor de hele kweek. Wel zo makkelijk, hoef je ook niet te kijken wanneer je moet omschakelen. Je kunt wel nog wat boosters erbij gebruiken zoals Root Stimulator, Spraymix en Epic Bloom. Die laatste heb ik nog niet gebruikt, de Sparymix vind ik persoonlijk erg goed zijn werk doen. Deze mix ik met neemolie.

Als je denkt dat er teveel voeding in de aarde zit kun je ook vantevoren spoelen met water, net als met de Batmix bijv. maar ik vind dat zonde, je betaald nml. ook voor de toegevoegde voeding in de aarde. Als je zorgt dat je plantjes niet te jong zijn voor het ompoten dan moet het goed komen, dan overleven ze het wel
                        Bezig...
                        X