De vorige ronde hangt te drogen, de nieuwe is reeds gestart. 6 Zaden gekiemd, 1 heeft het niet gered, wortel groeide naar boven in plaats van naar beneden en is helaas afgestorven. In het voorgroeitentje staan nu dus 2 x Bubba Kush van Green en 3 x McPurple van Forum Genetics. 4 hiervan komen dadelijk in 30 liter Root Pouches, 1 McP komt in een 11 liter Rout Pouch als opvulling van een lege plek. Licht wordt weer verzorgd door 2 x TGL 220 LED's. Ga deze x mineraal voeden , heb een PH en EC meter aangeschaft en ga de Hy-Pro lijn weer eens proberen. In het verleden hier goede resultaten mee gehaald.
Eerst de Bubba Kush van Greenhouse Seeds. Vorig jaar een x de Lotto hier op JD gewonnen en van het shoptegoed heb ik deze zaden gekocht. Ben benieuwd, een lekkere Kush is nooit verkeerd, houd wel van een bankplakkertje.
BubbaKush_slxa-20.png
0% SATIVA - 80% INDICA
THC: 18.17 CBD: 0.1 CBN: 0.41
GENETICS
Bubble Gum x Kush.
EFFECTS
Relaxing, narcotic and long lasting.
Medicinally effective in pain therapy and against insomnia.
FLOWERING INDOOR
9 weeks, with a yield up to 800 gr/m2.
Very good for SoG and ScrOG.
FLOWERING OUTDOOR
Finishes by the first week of October (North hemisphere).
Production can reach 1000 gr/plant. Short, dense plant.
AWARDS
1st Treating Yourself Medical Cup 2010.
Dan de McPurples. Deze heb ik de vorige x ook gezet echter maatje had een beetje pech dus heb ik hem de mijn cadeau gedaan. Die zijn inmiddels buiten uitgegroeid tot 2 prachtige planten die bija oogstrijp zijn. Helaas had 1 een beetje last van toprot. Op de foto hieronder zie je hoe mooi roze ze zijn, zo heb ik ze nog niet gehad maar heb wel in 1 run licht roze, paars en donker paars (zeg maar zwart) gehad. Die moest ik helaas te vroeg oogsten waardoor het effect er niet was. Deze run wil ik tot een beter eind brengen. Moet ook wel want dan zijn de zaden op
mcpurple_s1_firestax.jpg
Specifications
Afgelopen week zijn de zaden gekiemd, vandaag heb ik ze omgepoot in hun eerste potje, hierna verpoot ik ze nog een keer naar hun definitieve schoenen. Ik ga net als de vorige x weer scroggen.
IMG_4354.jpg
Eerst de Bubba Kush van Greenhouse Seeds. Vorig jaar een x de Lotto hier op JD gewonnen en van het shoptegoed heb ik deze zaden gekocht. Ben benieuwd, een lekkere Kush is nooit verkeerd, houd wel van een bankplakkertje.
BubbaKush_slxa-20.png
0% SATIVA - 80% INDICA
THC: 18.17 CBD: 0.1 CBN: 0.41
GENETICS
Bubble Gum x Kush.
EFFECTS
Relaxing, narcotic and long lasting.
Medicinally effective in pain therapy and against insomnia.
FLOWERING INDOOR
9 weeks, with a yield up to 800 gr/m2.
Very good for SoG and ScrOG.
FLOWERING OUTDOOR
Finishes by the first week of October (North hemisphere).
Production can reach 1000 gr/plant. Short, dense plant.
AWARDS
1st Treating Yourself Medical Cup 2010.
Dan de McPurples. Deze heb ik de vorige x ook gezet echter maatje had een beetje pech dus heb ik hem de mijn cadeau gedaan. Die zijn inmiddels buiten uitgegroeid tot 2 prachtige planten die bija oogstrijp zijn. Helaas had 1 een beetje last van toprot. Op de foto hieronder zie je hoe mooi roze ze zijn, zo heb ik ze nog niet gehad maar heb wel in 1 run licht roze, paars en donker paars (zeg maar zwart) gehad. Die moest ik helaas te vroeg oogsten waardoor het effect er niet was. Deze run wil ik tot een beter eind brengen. Moet ook wel want dan zijn de zaden op
mcpurple_s1_firestax.jpg
Specifications
Genetics | GGG x Monstercookie |
Sativa | Indica | Hybrid | Indica |
Yield | Large |
Sex | Reversed |
Photoperiod | Autoflowering | Photoperiod |
Indoor | Outdoor | Indoor/Outdoor |
Flowering Time | 9-10 Weeks |
Plant Height | Medium |
Land Race | Hybrid | Poly Hybrid | Poly-Hybrid |
Afgelopen week zijn de zaden gekiemd, vandaag heb ik ze omgepoot in hun eerste potje, hierna verpoot ik ze nog een keer naar hun definitieve schoenen. Ik ga net als de vorige x weer scroggen.
IMG_4354.jpg
Comment