Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & McPurple

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik was tevreden met het verloop tot nu toe, nu hebben alle (tegenstrijdige) berichten mij aan het twijfelen gebracht.

Ik ga er eens heel hard over nadenken
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• philly
      philly commented
      Editing a comment
      Volg vooral je eigen buikgevoel, je hebt een eigen ervaring met al verschillende succesvolle kweken, dus zou zeker niet iets beginnen doen waar je je niet goed over voelt... Klinkt wel melig als ik het zo overlees, maar t'is toch zo ? :p

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Probeer eerst eens uit te vinden hoeveel ze per dag nou nodig zijn.
      Dat lijkt mij een goed beginpunt.

• smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Flip je meetse kweekjes heb je succes vol afgerond zo zou het bij uw kennis houden
      potten die bol staan van water verdrinken uw planten gewoon in gewoon verder doen zoals je bezig bent
      laat uw kop niet zot maken

En ga vooral geen 3 tot 5 liter water toevoegen, echt. Ik heb onlangs mijn aarde aangemaakt om mijn planten in over te potten. Die grond kwam kurkdroog uit de zak. Bij 30 liter ging zo'n 5 a 6 liter water om de grond vochtig genoeg te maken. Dat zegt toch genoeg, ni? Als je 48 uur zonder water geven kan dan staan ze nat genoeg.
    Bladeren zien er dof uit... Je leest toch wat ze.

Comment

Als ik naar je planten kijk snap ik niet dat je aan jezelf twijfelt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

planten zien er toch gewoon top uit?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Comment

• Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Beste Flip, ik probeer je te helpen en niet aan het twijfelen te brengen! Sinds ik ben overgestapt op hydro heb ik geleerd hoe ontzettend veel cannabis planten kunnen zuipen. Dat voel je lang zo duidelijk niet op aarde, maar verzuipen kan je ze haast niet. Meet de Ec van je kraanwater, tel daar 1.2 punt bij op en zet zet maar eens lekker nat! Succes!

• beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Nog nooit van wortelrot gehoord precies? Ik ga daar wel ni blijven over discussieren, Flip heeft ook wel duur als ze 48 uur later nog niet volledig droog staan dat je er dan geen liters extra moet in gaan kappen.

• Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            In het artikel dat nieuwelingen verzocht wordt te lezen dat vele wegen naar Rome leiden. Dus ik neem aan dat ik mag benoemen hoe ik in Rome ben beland zonder dat anderen zich aangevallen voelen. En Beowulf, jij zei terecht dat de bladeren er dof uitzien, maar wou je zeggen dat dit een teken is dat de watergift in orde is?

@ Flip, je zou de potten het beste met de achterkant in een ton met voedingswater moeten houden, zodat het medium zich vol zuigt Laat ze dan een paar dagen droog trekken en herhaal dit. Succes gegarandeerd!

De potten waar ik mijn planten in heb staan bol van het vocht. Ik giet om de dag drie tot vijf liter in elke 11-literpot.

Comment

Flip, goed bezig.
            en kap er geen 5 liter water in, doe gewoon zoals je gewend bent, ziet er goed uit

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              smoker2002 Wist niet dat je tandarts was?

• smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              ganjagast gaatje vullen bedoelen ze iets anders mee in ons dialect

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              ziekkk

• smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              loooooool

IMG_4699.jpg

IMG_4703.jpg IMG_4704.jpg
            IMG_4706.jpg IMG_4705.jpg
            Attached Files

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Mooie bosjes ouwe valt voor de rest weinig te melden hier. Zien er erg gezond uit, ben stiekum beetje jaloers op je dames
              En dat van die lade lijkt me dope, zou erg handig werken denk ik als je makkelijk van alle kanten naar de plant kan kijken, wateren etc.

Ziet er goed uit,, mooi groene bladeren, ik zeg,, vooral doorgaan, leuk idee die lade
            Zeg maar zo, Keep It Simple

Comment

Je run gaat voortreffelijk gelukkig niet te veel aan je vaste patroon gewijzigd, wordt een mooie oogst

Comment

Ik zie nog steeds geen reden om er 5 liter water bij te kappen

Comment

ze staan er mooi bij en vele bloemen die beginnen te groeien per plant en ze staan mooi groen
                  doe vooral verder zoals je bezig bent
                  en je idee om je ruimte te vergroten lijkt me een goed plan
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Nou die zien er goed uit, aan de kleur te zien zou je haast denken dat ze volledig organisch gekweekt zijn.
                    ik wens je een deftige afbloei zonder problemen of beestjes of wat dan ook, enkel THC druipende toppen of hoe zeggen ze dat? Haha goed werk Flip, kan ik van leren
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Een weekje verder, planten hebben nu 3 weken bloei achter de rug. Heb zondag al foto's gemaakt maar ben er niet aan toegekomen om een update te plaatsen.

Ik ben ze wat meer water gaan geven, heb in de Bubba's de tensiometers gestoken, heb er 2,5 tot 3 liter water in gegooid en vanaf toen dagelijks ca. een litertje. Dat heeft zichtbaar goed gedaan, er komen al lekkere toppen aan en het begint al te sneeuwen. Qua voeding zit ik op een EC van 1,6, na deze week ga ik beginnen met de booster.

Deze keer heb ik foto's gemaakt met de lamp aan, wil ze eigenlijk niet teveel stressen door telkens het licht uit te doen om een foto te maken. Het geheel ziet er zo uit, vanaf de zijkant gezien ;

IMG_4742.jpgIMG_4738.jpg IMG_4737.jpg

De McPurple in de kleine pot heeft wat veel water gehad, eigenlijk ben ik die continu teveel aan het geven dus die heeft nog steeds de gele bladeren. Moet toch even aanwennen om der wat minder te geven, gisteren heb ik haar overgeslagen. Wat me wel opvalt is dat dit de enige McP is die paarse toppen aanmaakt. De overige 2 beginnen wel een beetje te kleuren maar ik denk dat dat niet doorzet. We zullen zien..Toppen zijn ook niet zo compact, sla vandaag nog een keer over en dan zal ze morgen wel weer een slokje lusten.

IMG_4741.jpg

Dan de McP links & rechts. De rechter heeft, gezien het bolle blad en de lichte klauwvorming, ook wat teveel water gehad. Zal ik ook eens een dagje overslaan. Qua voeding lusten ze wel wat, ben ze wat meer aan het geven en de groene kleur begint alweer wat terug te komen. De McP's lusten wel wat voeding, de Bubba's hebben niet zoveel nodig. Even in gedachte houden.

IMG_4739.jpg IMG_4740.jpg
                      Attached Files

Comment

• Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Ik weet het. Vorige ronde met de McPurples had ik roze, paars en zwart

• Pit
                        Pit commented
                        Editing a comment
                        Die zijn zeker opgeknapt, lekker bezig!

• ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Vergeet je je aansteker niet Flip!
                    Bezig...
                    X