Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Amnesia - Kush & Lemon
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Yup komt dik in orde met deze meisjes !!
Eerst vier , nu vijf moet kunnen op 0,55 m2 , ik heb er 6 staan op 1m2 !!
En deze keer geen fouten he kerel , gaan met die banaan !?i
Up naar de 300 gr. 60 gr. per plant , moet zeker lukken !!!!
En ben je weer aan't genieten van uw purper wietje !!
Of is uw vooraatje nog aan't rijpen ??
Heb de foto's van uw vorig kweekje nog eens bekeken en
Ik vindt wel dat ze een heel mooi kleurtje hebben !!
Comment
-
Ontkiemen: 4 dagen
Groeien: 36 dagen
Totaal: 40 dagen
Temperaturen:
RLV: 45-60%
Lamphoogte: 57cm001_29-11-18.jpg
002_29-11-18.jpg
003_29-11-18.jpg
004_29-11-18.jpg
005_29-11-18.jpg
Zo zijn jullie terug volledig mee. C u next time!
Greetz,
Jack
Comment
-
Groeien: 42 dagen
Voorbloeien: 5 dagen
Totaal: 51 dagen
Temperaturen:
RLV: 40-60%
Lamphoogte: 58 cm 001_10-12-18.jpg
002_10-12-18.jpg
003_10-12-18.jpg
004_10-12-18.jpg
005_10-12-18.jpg
Tot de volgende!
Greetz,
Jack
- Likes 1
Comment
-
Mooi Jack, zien er weer goed uit ! Denk dat dat rek wel vol gaat komen.
Ik vind het afentoe wel verwarrend met wat sommige onder voorbloei verstaan. Jij noemt dus voorbloei als de lamp op 12/12 gaat ?
Voorbloei zie je nml. ook al in de bloei, meestal na 5 of 6 weken. Ik heb ook al voorbloei en die staan nog steeds op 18/16.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Jack Spliff
Bubba's gift is een kortbloeier, mijn speedy chili had na 5 dagen pruikjes.
Zijn jouw huidige plantjes ook kortbloeiers!??
-
Nee, dat niet. Dus echt vergelijken kan je niet doen.
Nu zijn het sativa dominante soorten en die doen er wel wat langer over om echte pruikjes te tonen.
-
De dames gaan lekker?
Ziet er niet goed uit. Je vorige update van 1 week geleden was een stuk groener.
Lijkt me idd goed dat je ff wat weiniger of zoals je nu doet helemaal geen voeding geeft.
En het ging juist zo goed. ojeeojee
Comment
-
Inderdaad, ze gaan helemaal niet zo lekker. Nu 12 dagen enkel regenwater. Misschien is die potgrond van DCM ook wat te sterk gevoed...
Of af en toe wat te droog want ik heb een hele tijd 200ml om de dag gegeven. Maar als een EC van 0.6 al zo een overvoeding verschijnsels laten zien, dan denk ik toch dat die aarde wat te sterk is...
-
-
Voorbloeien: 14 dagen
Totaal: 60 dagen
Temperaturen:
RLV: 35-55%
Lamphoogte: 58 cm Prijzen gewonnen.jpg
En nog iets grappig meegemaakt.
Er werden mij een tijdje geleden gratis zaadjes beloofd door iemand bij Bomb Seeds.
Maar die werden maar niet bezorgd. Ik had wel een lege data-cd ontvangen waar ik geen idee van had vanwaar die kwam. Ik had dit niet besteld en dacht aan een promo-actie.
Niet verder meer aan gedacht en die persoon bij Bomb Seeds terug gecontaceerd na een maand.
Hij ging de zaden opnieuw opsturen, ditmaal met een trackingnummer.
Blijkt dat er terug een lege data-cd in het pakket zat met het betreffende trackingnummer.
De dag erop krijg ik terug een pakket uit het niets. Terug een lege data-cd. Dus in totaal heb ik 3 cd's ontvangen. Ik contacteer terug die persoon met de vraag of hij diegene is die lege data-cd's verzend. Deze morgen krijg ik een antwoord.
Blijkbaar zaten de zaadjes verstopt in het gedeelte van de cd-case dat je eruit kan halen. Dat deel waar de cd inklikt. En ja hoor, mooi verpakt in 4 zipzakjes. 20 zaden per cd...60 zaden erbij.
15 zaden Berry Bomb, 15 zaden Cherry Bomb, 15 zaden Cluster Bumb & 15 zaden Gorilla Bomb.
Dat had 'm wel even mogen vermelden dat hij ze zo ging opsturen en ze daar ging verstoppen. Het was net alsof ik een schat ontdekte.
En nog enkele foto's van hoe het er nu bijstaat.
001_19-12-18.jpg
002_19-12-18.jpg
003_19-12-18.jpg
004_19-12-18.jpg
Tot de volgende!
Greetz,
Jack
Comment
-
mijn vorige kweekje was Berry bomd en heb er mooie cola's mee gekregen ontkiemen snel en groeien makelijk staat er nu nog 1tje buiten in dat weer heeft al gevroren en al en leeft nog ziet er niet uit verbaasde mij als ik het gisteren zag lol
mooie kerst al die zaden samen zo een 100 tal zaden met de gewonnen zaden erbij ik denk dat je voor tijdje geen zaden meer moet aankomen
ik heb weinig kennis van sativa volgende kweekje word ook sativa maar ik heb gemerkt met mijn buiten planten deze zomer de sativa ook een week meer nodig had dan de indica's om tot bloei te komen ..... en waarom staat je lamp nog steeds gedimd denk dat het tijd word om naar 100% licht te gaan ..
-
Mijn hps 250 moet op ongeveer 25 cm afstand, komt dat wel goed bij jouw lamp!?
-
-
Voorbloeien: 18 dagen
Bloeien: 3 dagen
Totaal: 67 dagen
Temperaturen:
RLV: 35-55%
Lamphoogte: 55 cm 001_26-12-18.jpg
002_26-12-18.jpg
003_26-12-18.jpg