Zien er super uit! Top je ze bewust niet ? Ik heb er nu ook 5x PP staan maar wel getopt....ben benieuwd naar het verschil
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek: 5x PowerPlant door een noob
Collapse
X
-
Ze gaan lekker hard en zien er goed uit !
De Green Sensation voegt volgens mij wel wat toe, Pure Zym denk ik niet maar een maatje zweert bij beide producten. Vooral over de GS is hij lyrisch.
Als het uitkomt maak dan eens een foto vlak voor de lamp aanspringt of vlak nadat deze uit is, dan zien de lezers ook de planten in normaal wit licht.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Zien er super uit! Top je ze bewust niet ? Ik heb er nu ook 5x PP staan maar wel getopt....ben benieuwd naar het verschil
Als het uitkomt maak dan eens een foto vlak voor de lamp aanspringt of vlak nadat deze uit is, dan zien de lezers ook de planten in normaal wit licht.
6119cb96-43f7-441b-b546-424f145a3726.jpg"There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."
Comment
-
Even een statusupdate, als ik de tent open doe begint het nu echt sterk te ruiken, heerlijk! Ik merk ook dat ze steeds meer dorst beginnen te krijgen. Ik wacht nog 2-3 dagen en dan wil ik beginnen met scroggen, kijken hoe dat gaat!
6119cb96-43f7-441b-b546-424f145a3726.jpg"There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gnaffel View PostPlanten staan er erg goed bij... Is het nog niet te vroeg om te gaan scroggen? of bedoel je de verdere voorbereidingen treffen?"There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."
Comment
-
Tijd voor een statusupdate! Een paar dagen geleden heb ik m'n scrognet opgehangen en de eerste scheuten die door het net gaan onder het net gestoken. Voorheen sloeg ik wel eens een dag over met kijken hoe het het de planten gaan maar ze hebben zoveel dorst dat ik elke dag wel een beetje water moet geven.
Ik denk dat, omdat ik de zaailingen bestookt hebt met 600w en de temperatuur niet onder controle had, de grond zo warm is geworden dat het absorberend vermogen van de grond ook achteruit is gegaan: tip voor de volgende keer!
Als de scrog wat beter gevuld is overweg ik om te lollipoppen of te dieven, of kan ik daar nu al aan beginnen?
Ik zag op youtube dat sommige kwekers hun takken vastbinden aan de bovenkant van het net en de andere hun takken los onder het net houden, wat heeft jullie voorkeur en waarom?
17aa5901-2a51-4212-bdc2-230f893f95fb.jpg
"There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."
Comment
-
Geen ervaring met scroggen, maar ik volg je wel. Wil de volgende kweek ook een tweetal planten onder een scrognet zetten... Ik zou zelf zeggen rustig onder het net door leiden, dat vast zetten geeft je weinig flexibiliteit...
Maar goed, wie ben ik als ik geen ervaring met scroggen heb...Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?
Comment
-
in dat geval, een heeeel klein drupje zeep in je water doen; zo neem je de oppervlakte spanning van je substraat en krijg je betere penetratie van water.
Niet te veel want zeep heeft een invloed op de PH.
verder, je scrognet moet best lekker strak zitten. Je kan het misschien beter opspannen? succes
Comment
Comment