Nou de NL hangen nu een volle week te drogen, en drogen toch wel iets sneller als gedacht. De ruimte vd hs40 tent is minder vol en de ontvochtiger staat continue aan wat ook helpt natuurlijk. Denk dat ik ze woensdag eruit kan gaan halen, lijkt me. Zal meteen wegen en een update doen dus dat horen nog wel.
Voor nu nog weinig te melden voor de rest dus geniet van de fotos en muziek!
Nog voor het toppen en het verwijderen van de onderste scheuten van de AL
033_copy.jpg
035_copy.jpg
Na het toppen van de AL
040_copy.jpg
De SW volgen nog, wel zijn de onderste scheuten al verwijderd. Toppen wellicht over een dag of twee dan zijn ze kwa lengte even lang wat het makkelijker maakt om te scroggen voor mij. Hoef ik geen potten te gaan verhogen etc (?) Ook ontstaat er een mogelijkheid dat de AL meerdere keren worden getopt. De sw zijn meer indica dus bliven vaak een stuk kleiner en compacter als de al, ondanks de 50/50 zie ik meer sativa erin terug
En tot slot mijn paprika plantjes die ik op het balkon zet;
005_copy.jpg
De rest zitten in een tuin en moestuin ergens in de stad..

roll.png
7.jpg
...
Voor nu nog weinig te melden voor de rest dus geniet van de fotos en muziek!
Nog voor het toppen en het verwijderen van de onderste scheuten van de AL
033_copy.jpg
035_copy.jpg
Na het toppen van de AL
040_copy.jpg
De SW volgen nog, wel zijn de onderste scheuten al verwijderd. Toppen wellicht over een dag of twee dan zijn ze kwa lengte even lang wat het makkelijker maakt om te scroggen voor mij. Hoef ik geen potten te gaan verhogen etc (?) Ook ontstaat er een mogelijkheid dat de AL meerdere keren worden getopt. De sw zijn meer indica dus bliven vaak een stuk kleiner en compacter als de al, ondanks de 50/50 zie ik meer sativa erin terug
En tot slot mijn paprika plantjes die ik op het balkon zet;
005_copy.jpg
De rest zitten in een tuin en moestuin ergens in de stad..

roll.png
7.jpg
...

Comment