Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat is het meest ideale manier om niet je data te verliezen, deed dat ook eerst met WD suite die ging dan automatische back ups maken van mijn systeem en op een andere schijf kwamen de bestanden die worden dan gekopieerd van een opgegeven folder op het moment dat iets aanpaste maar die wd suite zat vool bugs en crasht om de halve klap had die dus verwijderd en niks meer mee gedaan.. niet handig nu moet ik op de blaren zitten bij wijze. Heb hier 4 schijven van WD alle 1TB en dan te bedenken dat ik ruimte genoeg heb maar geen back up
Hier ook Time Machine backups.
Vorig jaar een nieuwe macbook aangeschaft en kon geen time machine backup terugzetten. Lang mee bezig geweest maar ben ook geen it'er. Uiteindelijk mijn bestanden wel kunnen overzetten maar niet zoals dat hoort.
Achteraf heb ik op de site van WD gelezen dat mijn externe usb HD niet (goed) werkt met de adaptors voor de usb-c poorten van de nieuwe mac's.
Houd hier rekening mee!
Helemaal vergeten te delen met jullie, het droog gewicht van de SD#2
In totaal heb ik er 24gram vanaf gehaald had er ook niet veel van verwacht nadat het zo vroeg in de bloei al misging, maar elke jointje die ik opsteek smaakt beter dan de vorige. Nu niet teveel van snoepen..
Het belangrijkste is dat ie smaakt! en als je gaat rekenen wat je in de shop zou betalen voor die 24 gram
wordt je best vrolijk van wat je gepresteerd hebt.
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Goed dat Q even langswipte Had zelf niet aan PK tekorten gedacht, ik dacht zelf aan dat het bij de genetica hoorde hehe. Merk dat ze de long flower wel waarderen.
van 22-02-2019 t/m 27-02-2019 is een indicatie! Ik geef zoizo niet meer als 450ml water mee aan plant#3 en plant #4 niet meer als 350ml en de voeding niet hoger als 1gr/L
De rest 27-02 / 01-03 had ik nog op kladblokje staan
Zo vandaag de SD#1 uit de droogtent gehaald na 13+ dagen drogen.
TEMP;
MIN 19c
MAX 21c
LV%;
MIN 40%
MAX 51% (eergisteren toevallig)
Heb even snel gewogen en kwam uit op een totaal gewicht van 42gr ook hier geen super grote toppen maar veel denser als de vorige en kwa smaak en geur vele malen sterker. Foto's zullen later volgen, moet straks eerst mijn mars hydro uit de kast halen en de zaailingen in hun potjes doen. Tot later weer
Nog meer paprika ontkiemen! Ga de hele stad vol zetten met Yolo wonders 131 - kopie.JPG
De eerste die boven is.. is.. F ME! weet even niet meer welke soort waar zit aahh
Goed labelen voortaan, gelukkig zat het papiertje van de AL onder de potjes dus dat is wel goed gekomen. Weet het weer ondertussen..het is n Snow white 132 - kopie.JPG133 - kopie.JPG
Dankjewel Remco!
Ik neem altijd rustig de tijd om ze te knippen dat gaat met de dagen geleidelijk aan zo voorkom ik ook dat er teveel en te lang blijkt meuren in huis\ Waardeer het wel dat je ook op de trimwerk let!
Denk dat ze eerder interesse hebben in grootschalige kwekers..(maar goed ook)
Tijd verdoen en hobby kwekers in de gaten houden lijkt me niet, zonde van al het belastinggeld. Terwijl er genoeg zaken die niet worden aangegrepen/ opgelost ivm man-tekort of bureaucratie (dingen waar meer aandacht aan moeten worden besteed)
Ik begon al last te krijgen van foxtailing, was het niemand opgevallen? Dat is gek genoeg beetje gaan doorzetten terwijl het niet te heet is of dat de lamp er te dicht op zit, aan de gentica ligt het niet lijkt me, heb delfde nl eerder gekweekt en had geen last van foxtailing.
Onder is het ook maar veel minder dus licht valt al af. Hitte algemeen?? misschien maar ook dat lijkt me niet.
Het enige waar ik dan nog aan kan denken is door het veranderen van voeding? Wat denken jullie? Heb nu doorgroei boven de calyx met veel nieuwe pistels..
Ja gelukkig wel anders zou ik echt balen! Maar ze verliezen wel potentie zo en smaak dus ipv 20 dagen hou ik het op 14, was ondertussen al gestopt met voeden nu sneller afronden.
Beide hebben foxtails, de een "goede" de ander "slechte"
Vraag me af of dit is voortgekomen door het swichten van voeding? Meer stikstof in latere fase zou foxtails kunnen veroorzaken? Hitte en lichtstress vallen af.
Comment