Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw kweekje met sweed seeds :))))

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

    Mooizo, weer een tevreden klant, het aanreiken van adviesen is 1, gelukkig ben je ook daadkrachtig in de uitvoer ervan Wat de LV betreft zullen ze idd gewoon verder ontwikkelen, alleen is het tempo waarmee dit gaat een heel stuk lager als dat de LV rond de 60-80% zit. Waar je nog meer goed aan doet als je echt sterke (hopenlijk) dames wil, dan moet je een oscilerende fan op de minimale stand gedurende de lichturen over de dames laten oscileren, dit zorgt voor dikkere stammen waar je in de bloei weer profijt van zult hebben (meer draagvermogen). Ben benieuwd naar de foto's mate!

    Greetzz

    Comment


      #17
      SAD 1.jpg

      SAD S1 #2
      SAD2.jpg

      SAD S1 #3
      SAD3.jpg

      Black Jack 1
      BJ1.jpg

      Black Jack 2
      BJ2.jpg

      Black Jack 3
      BJ3.jpg

      Moham Ram 1
      MR1.jpg

      Moham Ram 2
      MR2.jpg

      Moham Ram 3
      MR3.jpg

      Creamm Caramel 1
      CC1.jpg

      Creamm Caramel 2
      CC2.jpg

      Creamm Caramel 3
      CC3.jpg

      Hier volgt ook nog een foto met een blad van de SAD S1 #2, blad vertoont rare verschijnselen vind ik, moet ik me zorgen maken?? vorige week waren wel van enkele planten de tanden van de grote bladeren naar binnen gekruld en dit was er een van ook, bij de rest is alles verbeterd en weg getrokken nadat ik ze voor hun donker besproeide, dus te lage LV dacht ik.. weten jullie me raad ?
      hier de pic
      DSC02512.jpg

      Voila dit was mijn verslagje, voor ik het ziekenhuis vrijdag binnen ga geef ik wel nog een update, want dan zal het weekje wachten zijn tot volgende vrijdag nadat ik wat hersteld ben

      growers veel plezier met mijn verslag en degene die lezen bedankt voor de moeite
      Nu en een lekker en de zetel in, en voor ik slapen ga de blumats nog even gaan checken en dagje zit er op voor vandaag, see you friday !!

      Grtzzz Newgrower

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

          hello, terug van ziekenhuis, operatie geslaagd, nu afwachten!!

          met de vrouwtjes gaat alles goed, allemaal al 30-35cm, vandaag gaan ze naar 12/12 denk ik. juist mijn 3 blakjacks zien er niet zo goed uit vind ik. slappe bladeren, hangen naar beneden... buiten de andere negen dames, stevige omhoog gerichte bladeren. blumats staan ook geinstalleerd en gaan wel goed. nog steeds enkeol afgezuurd water ze nu krijgen.

          grtzzz

          Comment


            #20
            Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

            Eyyy mate, gefeliciteerd heh ; ) Op de hoop dat alles er dit maal aan mag blijven zitten zoals het hoort!
            Als ik jouw was zou ik ff de blumats van de blackjacks nalopen op over/onder bewatering. Kan je eventueel handmatig bijgeven.

            Greetzz mate

            Comment


              #21
              Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

              Persoonlijk zou ik ze proberen uit de pot te lichten, en nog een litertje of 3-4 aarde onderin je pot erbij gooien, want zoveel wortelruimte mis je zeker.
              En als ze flink geworteld zijn kan dat best. Kun je meteen zien hoe het erbij staat onder de grond.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                ja is mss gee slecht idee maa veel werk de blumats erweer uithalen en geeft mijn planten extra stress, ze halen het zo in de 11 l potten ook wel, ook al zijn sommige wat lager gepot dan de andere en konden er nog paar litertjes aarde bij...
                heb mijn blackjacks eens handmatig water bijgegeven gisteren en ze zagen er al veel beter uit, ze hebben de beetje meer water nodig dan de blumlats hen geeft. gewoon handmatig af en toe bij gieten zodat ze lekker mooi staan ook zoals psycho weer zei, dus bij deze gisteren omgeschakeld naar 12/12, merkte wel gisteren toen ik eens god keek dat 8 van de 12 dames al hun eerste bloeiverschijnselen toonde... is dit nomaal dit gebeurd onder 18/6 od is dit gewoon even laten zien dat het dames zijn??

                grtzz

                Comment


                  #23
                  Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                  Dat is normaal. De eerste witte haartjes komen hier en daar al te voorschijn rond de 4de week groei op 18/6. Binnenkort start ik ook weer een ronde sweet seeds. Deze keer de beide jacks. Ben eens benieuwd.

                  Comment


                    #24
                    Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                    RSCN2048.jpgDSCN2054.jpgmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sweetseeds
                    psicodelicia en blackjack beiden van sweetseeds,en stuk voor stuk zeeeeer lekkere soortjes

                    Comment


                      #25
                      Last edited by creammdelicious; 29 September 2010, 19:35.

                      Comment


                        #26
                        Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                        hey growers,

                        niemand interesse en wat raad en tips ?

                        grtzzz newgrower

                        Comment


                          #27
                          Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                          1 alleszinds,dat je geen pk13/14 mag geven samen met green sensation.
                          green sensation vervangt dit!!

                          Comment


                            #28
                            Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                            thx for reaction cannavis !!!

                            dus als ik green sensation geef, geen pk 13/14 dan, good to know !!
                            maar heb hier nog een volle fles pk 13/14 staan en nog geen green sensation aangekocht dus denk ik dan gewoon mijn terra bloom van plagron ga blijven doorgeven en daarbij vanaf week 5 de pk 13/14...


                            grtzzzz Newgrower,

                            ps, nieuw verslag volgt eind deze week, nog niet veel verandering, ze gaan lekker mooi!! donker groene bladeren en nergens slechte verschijnselen op te merken!! ze groien ook niet te har(d door nu ze op 12/12 staan vind ik, echte indica's zijnt, dik tevreden !!!

                            Comment


                              #29
                              Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                              Mods kan hier een slotje op en verwijderd worden?

                              grtzz

                              Comment


                                #30
                                Re: nieuw kweekje met sweed seeds )))

                                Geen resultaten dan was net je topic volledig aan het doorlezen
                                Don't panic! It's organic!

                                Comment

                                Bezig...
                                X