Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toverfee's 2e kweek: 400w HPS 3x Candy Kush Express & 3x Amnesia lemonator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

moeilijk te zeggen.. Zou graag willen zien hoe de onderste bladeren eruit zien.
    Ad usum proprium!

Comment

Ik vermoed
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        oke dus dat valt af naar mijn zeggen.
        Als ik zo terug kijk. 600ml dagelijks (met niet al te hoge temp.)en problemen met de ph meter.. Denk dat de oorzaak daar ligt.

• Toverfee
        Toverfee commented
        Editing a comment
        dat is wat ik dus ook denk.. het water opzich drinken ze met gemak enkel die ph mischien een niet nauwkeurige ph en de ph van het grond is te hoog geworden?? ik zou het niet weten ik moet daar dringend iets aan doen

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Als je zeker weet dat ze goed drinken en dagelijks 600ml kunnen hebben dan is dat ok..
        Je grond goed inwateren met de juiste ph waarde (niet verzuipen) met een dag of twee weet je pas zeker of het goed is gegaan en verder gaan zoals je al deed al zou ik nog even wachten met green sensation. Wat Remco al had gezegd. De bladen die al goed geel zijn zullen niet meer groen worden.

op einde van de bloei worden ze altijd geel maar das toch heel vroeg als je in week 5 zit zouw je verwachten volgende week als ze een 8 tal weken bloeien
      als dat op 1 nacht is gebeurt is er idd serieus iets mis

ben zelf niet goed in blad problemen zo ik kan je jammer genoeg niet helpen er zijn hier wel forum leden die kennis hebben met blad problemen eens vragen aan QnQ
      die heeft kennis van blad problemen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Maaaaree.. kijk eens naar bericht #107

• Toverfee
        Toverfee commented
        Editing a comment
        nee hoor het is niet echt op 1 dag gebeurt die vergeling kwam er en is doorgetrokken maar vond het eerst niet problematisch nu dus wel

Op grond duurt het door de buffering wat langer voordat je problemen echt zichtbaar worden.
      En als je je meter ijkt, denk dan aan de juiste temperatuur van de ijkvloeistof.

Comment

• EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Of juist ijken op de temperatuur waarop je je voedingswater altijd meet........ of heb ik dat mis @Rreppellsteeltjam ?

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        De temperatuur die op je calibratievloeistof staat.

• EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        OK, heb het even overnieuw gedaan maar kan niet vertellen of- en hoeveel het scheelt........ ik bewaar m'n ijkvloeistof in dezelfde ruimte als m'n voedingswater en die blijken 19,8 graden te zijn. Heb het dus niet heel erg fout gedaan vorige week (ijkvloeistof moet in mijn geval 20 graden zijn)

Hoe gaat het met de dames?
      Ad usum proprium!

Comment

dag 93
        temp: 18,8
        LV:42%

goedeavond stoners!
        vandaag nog eens een kijkje op de dames
        ze staan nu bijna 6 weken in bloei en de achterste planten zouden over 1 week klaar moeten zijn maar ze gaan toch langer staan hoor!
        voor de rest geef ik ze iedere dag 500ml water enkel hebben de achterste planten vandaag geen water gekregen want ze voelde nog te zwaar aan en het bovenste oppervlak was nog nat.
        Voor de rest is de vergeling gestopt?? ik weet het niet
        Er komen nu ook al wat paarse bladeren wat ik wel cool vind maar of het strain gebonden is? weet ik niet.

Nu ik heb een random Chinese led lamp gekocht om binnekort voorgroei onder te doen zodat ik sneller de plantjes in bloei kan zetten en meer kweekjes op een jaar kan zodat ik voldoende te roken heb?
        ik heb de lamp er nu ook even bij gehangen om misschien wat extra grammetjes te produceren
        of dat daadwerkelijk gaat lukken? dat zullen we wel zien zeker
        nu zeggen die mannen in China daar dat die wat 700W produceert !!!! die hebben teveel gerookt zeker? hoeveel deze lamp daadwerkelijk produceert weet ik jammer genoeg niet. ik had een stroom meter maar ja die werkt jammer genoeg niet meer als iemand het weet wat zo een typische chinese ledlamp qua wat geeft van de aliexpress let me know!

ik heb ook al men zaadjes van de volgende ronden besteld
        - 3x gorrila Zkittlez wan barneys farm
        -2x Liberty Haze van barneys farm
        en ik ben nog naar een CBD plant aan het kijken voor erbij

IMG_0709.JPG

IMG_0708.JPG

IMG_0706.JPG
        IMG_0705.JPG
        IMG_0704.JPG
        IMG_0703.JPG
        IMG_0702.JPG
        IMG_0701.JPG
        IMG_0700.JPG
        IMG_0699.JPG
        IMG_0698.JPG
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Mooie toppen ondertussen, goed bezig!
          Vraagje, waarom laat je de blauwe leds branden ipv rood licht?
          Ad usum proprium!

Comment

• Toverfee
            Toverfee commented
            Editing a comment
            Een zit geen schakelaar op

• ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            oke zo een dus, maar lijkt erop dat niet alle leds branden want zie alleen het blauwe. Blauw is goed voor de groei minder voor bloei. Maar heb je geen linkje ?

Ligt er maar net aan wat voor chips erin zitten etc etc als goed is staat de watt erop wat de lamp uit de muur trekt dat is de officieele wattage
          ik hoop niet voor jou dat ie 700w uit de muur trekt hahaha
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

Comment

Als ik goed tel tel ik 75 leds? Als elke led max 5w zou zijn 75x5=375w alleen moet de rest uiteraard ook hiervoor uitgerust zijn!
            Denk eerder dat je beter 1-3w per led moet rekenen!
            Op de foto met alleen de blauwe leds tel ik er 18 als ze dan maar 1w ps zijn blijft er weinig over...

dit zijn uiteraard allemaal gedachtes van mij zeg niet dat dit zo moet zijn! Het kan natuurlijk prima werken wat ik ook hoop voor je!

Maar waarom heb je niet alle leds aanstaan nu? Blauw is voor groei rood is voor bloei.

Grtz

ow en je dames staan er prachtig bij heerlijke kast vol toppen heb je daar!!

Comment

• Toverfee
              Toverfee commented
              Editing a comment
              Kan ik zal het nooit weten misschien toch maar een wat meter kopen
              Ben benieuwd en alle leds staan aan
              Hoor!
              Ook bedankt!

je hebt idd nu rood licht nodig in de bloei fase
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Comment

• Toverfee
                Toverfee commented
                Editing a comment
                Bedankt voor je reactie!
                Ik merk dat ze sinds deze week wat minder begonnen drinken heb de achterste na 2 dagen terug 500ml water gegeven en hun laatste keer voeding en die bevatte 4,5mL op 1,5L en 1,3mL/1,5L Green sensation
                Dut heb ik ook gedaan met de voorste plantjes maar deze hebben maar 1 dag geen water gekregen en iets minder green sensation omdat ik vanaf nu pas begin met deze green sensation meet te geven

daarom ben ik iets meer fan , buiten mijn ph kakje heb ik nooit issues op coco , en als er zijn , zijn ze normaal heel snel verholpen , je ziet ook alles vlotter als er wat scheelt in mijn ogen ..
              die ml's heb ik nix aan want ik heb dat shema niet maar koop desnoods een ec meter op bol.com en stuur em na een paar dagen terug

Comment

Hey toverfee hoe is t met u dames eigenlijk??? Benieuwd hoe ie afloopt.grts
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

Comment

Ad usum proprium!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toverfee View Post
                    dag 93
                    temp: 18,8
                    LV:42%

goedeavond stoners!
                    vandaag nog eens een kijkje op de dames
                    ze staan nu bijna 6 weken in bloei en de achterste planten zouden over 1 week klaar moeten zijn maar ze gaan toch langer staan hoor!
                    voor de rest geef ik ze iedere dag 500ml water enkel hebben de achterste planten vandaag geen water gekregen want ze voelde nog te zwaar aan en het bovenste oppervlak was nog nat.
                    Voor de rest is de vergeling gestopt?? ik weet het niet
                    Er komen nu ook al wat paarse bladeren wat ik wel cool vind maar of het strain gebonden is? weet ik niet.

Nu ik heb een random Chinese led lamp gekocht om binnekort voorgroei onder te doen zodat ik sneller de plantjes in bloei kan zetten en meer kweekjes op een jaar kan zodat ik voldoende te roken heb?
                    ik heb de lamp er nu ook even bij gehangen om misschien wat extra grammetjes te produceren
                    of dat daadwerkelijk gaat lukken? dat zullen we wel zien zeker
                    nu zeggen die mannen in China daar dat die wat 700W produceert !!!! die hebben teveel gerookt zeker? hoeveel deze lamp daadwerkelijk produceert weet ik jammer genoeg niet. ik had een stroom meter maar ja die werkt jammer genoeg niet meer als iemand het weet wat zo een typische chinese ledlamp qua wat geeft van de aliexpress let me know!

ik heb ook al men zaadjes van de volgende ronden besteld
                    - 3x gorrila Zkittlez wan barneys farm
                    -2x Liberty Haze van barneys farm
                    en ik ben nog naar een CBD plant aan het kijken voor erbij

IMG_0709.JPG

IMG_0708.JPG

IMG_0706.JPG
                    IMG_0705.JPG
                    IMG_0704.JPG
                    IMG_0703.JPG
                    IMG_0702.JPG
                    IMG_0701.JPG
                    IMG_0700.JPG
                    IMG_0699.JPG
                    IMG_0698.JPG
                    Die toppen zien er mooi uit! Naar mijn idee mag je tevreden zijn, zeker voor een tweede kweek!

Een punt van opbouwende kritiek: probeer bij je volgende kweek de planten iets meer voeden zodat je de bladeren groen houdt, hetgeen fotosynthese ten goede komt.

Comment

Bezig...
                    X