moeilijk te zeggen.. Zou graag willen zien hoe de onderste bladeren eruit zien.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toverfee's 2e kweek: 400w HPS 3x Candy Kush Express & 3x Amnesia lemonator
Collapse
X
-
Comment
-
oke dus dat valt af naar mijn zeggen.
Als ik zo terug kijk. 600ml dagelijks (met niet al te hoge temp.)en problemen met de ph meter.. Denk dat de oorzaak daar ligt.
-
Als je zeker weet dat ze goed drinken en dagelijks 600ml kunnen hebben dan is dat ok..
Je grond goed inwateren met de juiste ph waarde (niet verzuipen) met een dag of twee weet je pas zeker of het goed is gegaan en verder gaan zoals je al deed al zou ik nog even wachten met green sensation. Wat Remco al had gezegd. De bladen die al goed geel zijn zullen niet meer groen worden.
-
-
op einde van de bloei worden ze altijd geel maar das toch heel vroeg als je in week 5 zit zouw je verwachten volgende week als ze een 8 tal weken bloeien
als dat op 1 nacht is gebeurt is er idd serieus iets mis
ben zelf niet goed in blad problemen zo ik kan je jammer genoeg niet helpen er zijn hier wel forum leden die kennis hebben met blad problemen eens vragen aan QnQ
die heeft kennis van blad problemenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Op grond duurt het door de buffering wat langer voordat je problemen echt zichtbaar worden.
En als je je meter ijkt, denk dan aan de juiste temperatuur van de ijkvloeistof.
- Likes 1
Comment
-
dag 93
temp: 18,8
LV:42%
goedeavond stoners!
vandaag nog eens een kijkje op de dames
ze staan nu bijna 6 weken in bloei en de achterste planten zouden over 1 week klaar moeten zijn maar ze gaan toch langer staan hoor!
voor de rest geef ik ze iedere dag 500ml water enkel hebben de achterste planten vandaag geen water gekregen want ze voelde nog te zwaar aan en het bovenste oppervlak was nog nat.
Voor de rest is de vergeling gestopt?? ik weet het niet
Er komen nu ook al wat paarse bladeren wat ik wel cool vind maar of het strain gebonden is? weet ik niet.
Nu ik heb een random Chinese led lamp gekocht om binnekort voorgroei onder te doen zodat ik sneller de plantjes in bloei kan zetten en meer kweekjes op een jaar kan zodat ik voldoende te roken heb?
ik heb de lamp er nu ook even bij gehangen om misschien wat extra grammetjes te produceren
of dat daadwerkelijk gaat lukken? dat zullen we wel zien zeker
nu zeggen die mannen in China daar dat die wat 700W produceert !!!! die hebben teveel gerookt zeker? hoeveel deze lamp daadwerkelijk produceert weet ik jammer genoeg niet. ik had een stroom meter maar ja die werkt jammer genoeg niet meer als iemand het weet wat zo een typische chinese ledlamp qua wat geeft van de aliexpress let me know!
ik heb ook al men zaadjes van de volgende ronden besteld
- 3x gorrila Zkittlez wan barneys farm
-2x Liberty Haze van barneys farm
en ik ben nog naar een CBD plant aan het kijken voor erbij
IMG_0709.JPG
IMG_0708.JPG
IMG_0706.JPG
IMG_0705.JPG
IMG_0704.JPG
IMG_0703.JPG
IMG_0702.JPG
IMG_0701.JPG
IMG_0700.JPG
IMG_0699.JPG
IMG_0698.JPG
- Likes 1
Comment
-
Als ik goed tel tel ik 75 leds? Als elke led max 5w zou zijn 75x5=375w alleen moet de rest uiteraard ook hiervoor uitgerust zijn!
Denk eerder dat je beter 1-3w per led moet rekenen!
Op de foto met alleen de blauwe leds tel ik er 18 als ze dan maar 1w ps zijn blijft er weinig over...
dit zijn uiteraard allemaal gedachtes van mij zeg niet dat dit zo moet zijn! Het kan natuurlijk prima werken wat ik ook hoop voor je!
Maar waarom heb je niet alle leds aanstaan nu? Blauw is voor groei rood is voor bloei.
Grtz
ow en je dames staan er prachtig bij heerlijke kast vol toppen heb je daar!!
Comment
-
je hebt idd nu rood licht nodig in de bloei fasehttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Bedankt voor je reactie!
Ik merk dat ze sinds deze week wat minder begonnen drinken heb de achterste na 2 dagen terug 500ml water gegeven en hun laatste keer voeding en die bevatte 4,5mL op 1,5L en 1,3mL/1,5L Green sensation
Dut heb ik ook gedaan met de voorste plantjes maar deze hebben maar 1 dag geen water gekregen en iets minder green sensation omdat ik vanaf nu pas begin met deze green sensation meet te geven
-
-
daarom ben ik iets meer fan , buiten mijn ph kakje heb ik nooit issues op coco , en als er zijn , zijn ze normaal heel snel verholpen , je ziet ook alles vlotter als er wat scheelt in mijn ogen ..
die ml's heb ik nix aan want ik heb dat shema niet maar koop desnoods een ec meter op bol.com en stuur em na een paar dagen terug
Comment
-
Hey toverfee hoe is t met u dames eigenlijk??? Benieuwd hoe ie afloopt.grtsThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toverfee View Postdag 93
temp: 18,8
LV:42%
goedeavond stoners!
vandaag nog eens een kijkje op de dames
ze staan nu bijna 6 weken in bloei en de achterste planten zouden over 1 week klaar moeten zijn maar ze gaan toch langer staan hoor!
voor de rest geef ik ze iedere dag 500ml water enkel hebben de achterste planten vandaag geen water gekregen want ze voelde nog te zwaar aan en het bovenste oppervlak was nog nat.
Voor de rest is de vergeling gestopt?? ik weet het niet
Er komen nu ook al wat paarse bladeren wat ik wel cool vind maar of het strain gebonden is? weet ik niet.
Nu ik heb een random Chinese led lamp gekocht om binnekort voorgroei onder te doen zodat ik sneller de plantjes in bloei kan zetten en meer kweekjes op een jaar kan zodat ik voldoende te roken heb?
ik heb de lamp er nu ook even bij gehangen om misschien wat extra grammetjes te produceren
of dat daadwerkelijk gaat lukken? dat zullen we wel zien zeker
nu zeggen die mannen in China daar dat die wat 700W produceert !!!! die hebben teveel gerookt zeker? hoeveel deze lamp daadwerkelijk produceert weet ik jammer genoeg niet. ik had een stroom meter maar ja die werkt jammer genoeg niet meer als iemand het weet wat zo een typische chinese ledlamp qua wat geeft van de aliexpress let me know!
ik heb ook al men zaadjes van de volgende ronden besteld
- 3x gorrila Zkittlez wan barneys farm
-2x Liberty Haze van barneys farm
en ik ben nog naar een CBD plant aan het kijken voor erbij
IMG_0709.JPG
IMG_0708.JPG
IMG_0706.JPG
IMG_0705.JPG
IMG_0704.JPG
IMG_0703.JPG
IMG_0702.JPG
IMG_0701.JPG
IMG_0700.JPG
IMG_0699.JPG
IMG_0698.JPG
Een punt van opbouwende kritiek: probeer bij je volgende kweek de planten iets meer voeden zodat je de bladeren groen houdt, hetgeen fotosynthese ten goede komt.
Comment
Comment