Hoi,
Zoals beloofd is hier mijn kweekverslagje.
Er word gewerkt met de volgende middelen:
-G-tools bonanza kast 60x60x180
-Hans panel 180w draw (280w)
-Sannies producten (bacto,schimmels,buffertabs,bac bloei.)
-2 potten van 16 liter linkse plant lightmix van plagron en rechtse zaai en stek van agrofina (bij wijze van testje).
Dit is niet mijn eerste kweek,
hiervoor heb ik met 250/400w hps gewerkt maar had altijd hitte/verbrandingsproblemen.
De vorige opbrengst kwam op 93 gram met de lamp gedimd op 73.5Watt dus ik hoop nu
Gedimd op 153.5 watt de trend door te zettten.
Alvast enkele fotos van hoe het is gegaan:
rsz_img_0168 - kopie.jpg
Zo zijn we gestart,
ik was nog niet zo zeker van de hoogte van de lamp.
rsz_img_0182 - kopie.jpg
Na een tijdje prutsen en een week te vroeg in bloei geschoten te zijn door het uitvallen van de elektriciteit is de kast toch nog mooi gevuld geraakt.
De linkse is gefimmd en de rechtse getopt(ook al is er geen scheidingslijn meer te zien).
rsz_img_0197 - kopie.jpg
En nu zien ze er zo uit
En hier foto's van de huidige stand net voor de lampen aangaan zie je net iets duidelijker wat er in zit.
rsz_img_20181220_115646416 - kopie.jpg
rsz_img_20181220_115720295 - kopie.jpg
Voetnoot:
Wederom geen ideale kweek paar uur per dag moeten dimmen naar 30% om de lamp niet te hard door de kast te laten schijnen(g-tools productiefoutkast).
voor 40 dagen.
Zoals beloofd is hier mijn kweekverslagje.
Er word gewerkt met de volgende middelen:
-G-tools bonanza kast 60x60x180
-Hans panel 180w draw (280w)
-Sannies producten (bacto,schimmels,buffertabs,bac bloei.)
-2 potten van 16 liter linkse plant lightmix van plagron en rechtse zaai en stek van agrofina (bij wijze van testje).
Dit is niet mijn eerste kweek,
hiervoor heb ik met 250/400w hps gewerkt maar had altijd hitte/verbrandingsproblemen.
De vorige opbrengst kwam op 93 gram met de lamp gedimd op 73.5Watt dus ik hoop nu
Gedimd op 153.5 watt de trend door te zettten.
Alvast enkele fotos van hoe het is gegaan:
rsz_img_0168 - kopie.jpg
Zo zijn we gestart,
ik was nog niet zo zeker van de hoogte van de lamp.
rsz_img_0182 - kopie.jpg
Na een tijdje prutsen en een week te vroeg in bloei geschoten te zijn door het uitvallen van de elektriciteit is de kast toch nog mooi gevuld geraakt.
De linkse is gefimmd en de rechtse getopt(ook al is er geen scheidingslijn meer te zien).
rsz_img_0197 - kopie.jpg
En nu zien ze er zo uit
En hier foto's van de huidige stand net voor de lampen aangaan zie je net iets duidelijker wat er in zit.
rsz_img_20181220_115646416 - kopie.jpg
rsz_img_20181220_115720295 - kopie.jpg
Voetnoot:
Wederom geen ideale kweek paar uur per dag moeten dimmen naar 30% om de lamp niet te hard door de kast te laten schijnen(g-tools productiefoutkast).
voor 40 dagen.
Comment