Gister maar weer eens een vuilniszak vol blad verwijderd en gediefd een netje opgehangen en de twee extra balken erin geplaatst. Hopen dat het weer zo goed uitpakt als vorige ronde.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lemon Haze onder Fluence LED (new grow)
Collapse
X
-
Fritsie Klopt bijna 2 gram per watt, 1.96 gram per watt om precies te zijn. Zou al mooi zijn als ik het zou kunnen evenaren. Het is natuurlijk ook maar een opervlakte van 120x120 dus 1.44m2. Dat is dus al 680 gram per m2.
Ga uiteraard wel mijn best doen om het te verbreken maar wordt wel lastig hoor.
Comment
-
Head Honcho
we gaan het zien. daarom zei ik ook dit is 1 van de betere lampen omdat je gewoon goede resultaten behaalt. led is gewoon de toekomst. voordat mensen weer gaan huilen dat je ook met goedkopere leds kan kweken, ja dit kan maar niet iedereen heeft zin om dit in elkaar te knutselen. nothing personal.
je had bij die hydro (?) kweek ook al iets van 1.2 gpw toch? en daar had je ook iets gefaald . dus kan je nagaan hoe goed deze lamp is ouwe.
puik werk, keep it up. deze verslag staat ook gebookmarked want als ik ook zo een lamp ga kopen dan weet ik naar welke topic ik moet kijken of aan wie ik iets moet vragen.
stel ik haal 1.5 gpw (wanneer ik ga kweken, kan nog wel een tijdje duren maar goed dat is een ander verhaal) met deze lamp, dan zit ik gewoon aan de 495 gram per kweek ( die 2 extra leds niet meegerekend die jij wel erbij hebt hangen naast je fluence led) tja als ik 365 gpk (gram per kweek) kan halen dan heb ik elke dag een grammetje te roken, ben ik al heel blij mee.
keep it up man ik ben hier geplakt.
Comment
Comment