Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
9 Weken 12/12 inmiddels.
Het lijkt allemaal zo lang te duren eh, maar als je eenmaal alles in de pot hebt zitten is het jammer dat het weer klaar is.
Voeding.
Per liter water krijgen ze nu 4x per week :
4ml Bio-Grow
4ml Bio-heaven
4ml Alg-a-mic
4ml Bio-bloom
3ml Top max (iets afwijkend van m'n eigen schema)
BB_PH.JPG Ik zag dat ze tegenwoordig ook pH- en pH+ maken daar ( http://www.biobizz.com/products/ )
Leuk enzo, maar ik doe niets aan de pH van het voedingswater dus die sla ik even over
De pH zit zo rond de 6.5 als de toverdrank gebrouwen is.
Ik heb dat vroeger weleens gemeten en daar kwam niks zorgwekkends uit.
De Holy Princess...toch
Dat wordt dus elke avond even alles nalopen met de schaar in de aanslag.
Ik knip of knijp alleen de chiquita's eruit. De toppen laat ik zoveel mogelijk intact.
"Het lijkt allemaal zo lang te duren eh, maar als je eenmaal alles in de pot hebt zitten is het jammer dat het weer klaar is."
Dat is perfect gezegd QnQ.
Echt mooie planten en soortjes daar.
Is toch altijd moeilijk kiezen he.
Heb iedere keer iets van o dat zou ik ook nog eens willen zetten.
Waar komt die BBG vandaan?
Aight, ik ben gestopt met voeding voor de Princess en de Santa.
Alleen de Guanabana en de Bubbel krijgen nog een paar keer, want die gaan nog het langste moeten.
De Princess en de Santa, hmmm, over een weekje oogsten ?
Idunno, we gaan het zien. Dat soort dingen kun je onmogelijk een week van tevoren weten.
QNQ201904.260.JPG Guanabana ziet er lekker uit, wel wat kleine k_ttoppies..mja, als het maar een klapper is dan eh
Ze hebben nog wel een week of 2-3 denk ik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
QNQ201904.261.JPG De Bubbelgum Sativa.
Er zit een heeeeeel klein beetje kleur in.
Ook nog een weekje of 3 gok ik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
QNQ201904.262.JPG Holy Princess.
Beetje mager, maar poehee, ze glinstert je blij tegemoet.
Deze gaat er als eerste aan, maar we wachten nog minstens een weekje, en dan eens zien hoever ze is. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Het gele HPS-licht op deze foto heb ik even netjes verwijderd :
In week 7/8 bloei gaan ze niet meer groeien eh..
Het zijn verschillende soortjes, dus soms groeit de ene wat langer door als de ander.
De Santa's hebben wel wat foxtails door de warmte, daarom hangt die lamp ook iets hoger als de andere.
Als ik wat zie knip ik 't eruit, het is wat meer werk, elke dag inspecteren.
Denk dat ik komende week een beginnetje ga maken met knippen van de Princess
Comment