eerste weken enkel wortel roots mee geven geen andere voeding
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek. diverse soorten!!!!
Collapse
X
-
eerste weken hebben ze meer dan genoeg voeding in hun medium zo als je enkel wortel roots geeft kunnen hun wortels groeien en kan je stevige plant krijgen hoe mer wortels hoe sterker je plant
sommige geven wortel roots mee tot ze over gaan op 12/12 andere een week of 3 minimum wortel roots mag je later gerust mengen met je andere groei voeding maar nu nog niethttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
bruine punten van de blaadjes is verbranding van teveel voeding eerst weken hebben ze het niet nodig
met welke aarde ben je bezig ???? er zit voeding in je aarde verschil van hoe lang voeding van aarde tot aarde
als de voeding in de aarde is opgebruikt mag je beetje bij beetje voeding geven
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
plagron zit voor 1 week voeding in zo als je ze in light mix zet mag je na 2 weken beginen voeden eerste week na ompotten if als je ze plant groeien ze toch bijna niets en gebruiken ze toch bijna nog niets van de voeding in de aarde en als je begint te voeden kleine beetjes als er vb 4ml/l max in mag begin je met 0.5ml/l en ga je iedere week iets hoger
maar zouw uw plantjes eerst wat water geven want ze zien er niet uit zouw nog geen voeding geven en weinig water hebben ze nodig vb 20ml per plantje eerste week na uitkomen zelfs maar 10ml per plantje
-
UPDATE dag 49:
Het gaat goed met de dames.
Toppen heb ik niet gedaan ben bang dat het mis zal gaan.
Enige wat ik niet onder de controle kan krijgen is de vocht speelt rond de 70% meestal hoger!
ik weet het niet of het verstandig is om een bakje luchtontvochtiger te plaatsen?
Wat ik nu ook mee zit is dat de teksen waar de soort op staat eraf is! Hopen dat ik de verschil in de toppen zie.
Attached Files
Comment
-
Die luchtvochtigheid is nu nog geen probleem hoor , maar zodra er echte toppen komen moet die echt omlaag.
Als je niet weet welke soort je hebt.... dat ga je ook echt niet aan de toppen zien hoor.
Er zijn een paar soortjes die uniek zijn in uiterlijk en/of geur, maar de rest lijkt zo op elkaar dat lukt niet zonder kaartje hoor
En toppen is echt simpel, kan heel weinig aan fout gaan.
Last edited by misty; 12 March 2019, 09:29.
Comment
-
Denk toch echt dat Q gelijk heeft met 12/12.
Met afjes had je naar een week of 6 ongeveer
bloeiverschijnselen moeten zien, dit is niet het
geval dus zul je ze een handje moeten helpen!
Succes!!
Comment
-
Ja Flip Hasjkip zeker geen afjes die hadden
3 weken geleden al een teken van bloei moeten geven.....
-
Ja Flip Hasjkip zeker geen afjes die hadden
3 weken geleden al een teken van bloei moeten geven.....
-
Dan is het dus een kwestie van de lamp op 12/12 zetten want met 18 uur licht zullen ze niet in de bloei gaan. En niet voor een paar dagen maar voor 8 tot 10 weken
Dat zullen monsters worden na de groeispurt, wordt een volle tent !
-
Comment