Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Amnesia onder 400w Hps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Italbri ja man bevalt prima, het is inderdaad niet heel stevig nee. Als ik een beetje wiebel er aan dan beweegt het tentje wel mee maarja. Voor mij niet echt belangrijk ben toch niet van plan er tegen aan te duwen

Comment

Hier een kleine update:

de plantjes gaan erg lekker, ze zijn echt mooi groen en het ziet er naar uit dat ze niks te kort komen. Temperatuur in de tent ligt rond de 28 graden dus dat is top. Luchtvochtigheid rond de 54% ook prima. De plantjes zijn nu 17 dagen oud. Ik heb de eerste week geen voeding gegeven maar nu geef ik enkel power roots en pure enzyme van het merk plagron. Je kunt het op de foto niet goed zien maar ik heb de planten terug naar de grond getrokken. Ik pas bij deze planten de LST (low stress training) toe om zo het maximale uit mijn kweekje te proberen te bereiken. De hoofdtop is al getopt en er zijn nu 2 nieuwe hoofdtpppen bij elke plant. Ga de rest van de topjes ook nog toppen. Hier nog een foto en de volgende update zal met een weekje zijn.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Netjess!!
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

Comment

wow 17 dagen, ze gaan wel snelllll.

maar is het wel verstandigom alles in een grote pot te kweken?
          lijkt mij beter om alles te scheiden, als er een ziekte of schimmel aanwezig is zal de rest ook geinfecteerd worden.....denk ik!

Comment

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Het zijn stekken, niet vergeten. Die zijn groot geboren zeg maar

Scrog net geplaatst. Planten zijn 22 dagen oud. Denk nog een dag of 8 door groeien en dan de bloei in. Geef nog steeds power roots en pure enzyme. Ik meet geen PH en ook geen HC.

groetjes!

Comment

• Toverfee
            Toverfee commented
            Editing a comment
            Veel succes is wel eens leuk om
            Te zien zo 2 planten in 1 grote pot.
            Veel succes nog!

Dag beste mensen wie mijn verslag nog volgen. Ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben tot nu toe. De stekken zijn 25 dagen oud nu en zitten nog in groei. Ik ga denk ik over 5 dagen omschakelen naar 12-12

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Nou, schakel vandaag maar over en bereid je alvast maar voor op doorgroei!!!!!!!!!!!!

Das al vrij laat als je weet dat Amnesiastekken nooit langer dan een paar dagen worden gegroeid.

Ik ben erg benieuwd hoe vol het komt
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Dag heren, het gaat echt lekker! Ik ga ze zaterdag in de bloei knallen. Hier nog een foto
              This gallery has 2 photos.

Comment

Zit nu op 5 dagen bloei, ik heb veel kleine takjes en veel bladeren verwijderd zodat alle energie naar de toppen gaat. Over een paar dagen weer een update. Wat zeggen jullie er van? Ben zelf dik tevreden.

Comment

Je planten zien er uitstekend uit, kan me voorstellen dat je dik tevreden bent, maar blijf ook scherp want het kan zomaar misgaan!

Ik zou de hardst groeiende scheuten door het net rijgen zodat je alles mooi op dezelfde hoogte houdt.

Comment

• Turtle420
                    Turtle420 commented
                    Editing a comment
                    Thx man!, jaa ik zit er over na te denken om ze te gaan knakken, misschien nog de lange scheuten nog een keer toppen?! Zo blijft dat even laag en komt de rest weer omhoog. Weet niet of dit verstandig is om te doen.

• Rreppellsteeltjam
                    Editing a comment
                    Turtle420 , gewoon voorzichtig buigen, ze zijn zo te zien nog soepel genoeg!

• Pit
                    Pit commented
                    Editing a comment
                    Buigen of knakken kan prima, dat doe ik ook altijd met Amnees. Vinden ze heerlijk!

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Das al vrij laat als je weet dat Amnesiastekken nooit langer dan een paar dagen worden gegroeid.
                  Hoewel Amnesia zeer snel groeit, hangt de ideale lengte van de groeifase af van hoeveel stekken je op een m2 hebt te staan en of ze goed aanslaan. Ik heb meerdere ronden Amnees gekweekt met achttien stekken verdeeld over zes kratten op een m2, maar ook met slechts negen planten in 18 literpotten. En de ervaring leert mij dat Amnees met een week of twee groei beter presteert.

Comment

ziet er goed uit grondt genoeg zo

Comment

Goedenavond. Vandaag zitten we op 8 dagen bloei. Ik ga bij de volgende waterbeurt Alga Bloom mee geven. Ook heb ik een lucht inlaat gefixt. De temperatuur is nu van 28.5 naar 25.5 graden gegaan. Hier volgt nog een foto, fijn weekend! En hoor graag wat jullie er van vinden tot nu toe.
                      This gallery has 2 photos.

Comment

• Rreppellsteeltjam
                        Editing a comment
                        Ik zou nog geen bloeivoeding geven, de meesten doen dat pas als er beginnende verkleuring optreed of als er pruikjes zijn!
                        Tot die tijd alleen groeivoeding.

• Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Kan er nog steeds niet aan wennen, het beeld van een verlengsnoer in een vochtige ruimte...

vandaag bij een maatje een 600w setje opgepikt. Ga hem zo installeren

Comment

Bezig...
                      X