Italbri ja man bevalt prima, het is inderdaad niet heel stevig nee. Als ik een beetje wiebel er aan dan beweegt het tentje wel mee maarja. Voor mij niet echt belangrijk ben toch niet van plan er tegen aan te duwen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Amnesia onder 400w Hps
Collapse
X
-
Hier een kleine update:
de plantjes gaan erg lekker, ze zijn echt mooi groen en het ziet er naar uit dat ze niks te kort komen. Temperatuur in de tent ligt rond de 28 graden dus dat is top. Luchtvochtigheid rond de 54% ook prima. De plantjes zijn nu 17 dagen oud. Ik heb de eerste week geen voeding gegeven maar nu geef ik enkel power roots en pure enzyme van het merk plagron. Je kunt het op de foto niet goed zien maar ik heb de planten terug naar de grond getrokken. Ik pas bij deze planten de LST (low stress training) toe om zo het maximale uit mijn kweekje te proberen te bereiken. De hoofdtop is al getopt en er zijn nu 2 nieuwe hoofdtpppen bij elke plant. Ga de rest van de topjes ook nog toppen. Hier nog een foto en de volgende update zal met een weekje zijn.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Je planten zien er uitstekend uit, kan me voorstellen dat je dik tevreden bent, maar blijf ook scherp want het kan zomaar misgaan!
Ik zou de hardst groeiende scheuten door het net rijgen zodat je alles mooi op dezelfde hoogte houdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostDas al vrij laat als je weet dat Amnesiastekken nooit langer dan een paar dagen worden gegroeid.
Comment
-
Goedenavond. Vandaag zitten we op 8 dagen bloei. Ik ga bij de volgende waterbeurt Alga Bloom mee geven. Ook heb ik een lucht inlaat gefixt. De temperatuur is nu van 28.5 naar 25.5 graden gegaan. Hier volgt nog een foto, fijn weekend! En hoor graag wat jullie er van vinden tot nu toe.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
Comment