Je weet dat er ondertussen digitale ballasten bestaan? Zo'n oude open magnetische ballast is iets wat ik niet meer in huis zou durven halen. Ik had er nog gesloten van een jaar of 4-5 oud die naar het containerpark gegaan zijn. Denk ff aan je eigen veiligheid.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Amnesia onder 400w Hps
Collapse
X
-
beowulf yes dat weet ik, alleen had ik geen zin om weer extra geld uit te geven. Dit is net aangesloten door een proffesional doe ik ook niet zelf. Tuurlijk is een digitale ballast veiliger en dat weet ik. Toch bedankt voor het mee denken!
Maar hij hangt! Zie hier de foto
temperatuur in de tent schommelt tussen de 27.5 en de 28.1 graden. LV 53%You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Turtle420; 10 February 2019, 22:32.
Comment
-
Flip Hasjkip
hahah, ja dat van die stekkerdoos heeft hij me geadviseerd om weg te halen. En uhm ik weet niet waar jij op baseerd dat mijn VSA in mijn tent hangt? Is gewoon netjes buiten de tent. En de draadjes liggen niet op de kap maar zijn vastgebonden en lopen er netjes boven langs. Kijk eerst goed of vraag eerst er naar voordat je mij gaat verbeteren. Eindstand draait het om mijn kweekje zelf en niet om wat een proffesional in jou ogen anders had gedaan. Laten we het dan ook daar op houden .
Comment
-
Flip Hasjkip sowieso bedankt voor het mee denken Flip, uiteraard zijn tips welkom alleen trok je meteen conclusies zonder het te vragen. Nogmaals bedankt voor het mee denken en even goede vrienden
- Likes 1
Comment
-
Dag 17 bloei,
geef nu ook A en B, alga bloom, PK 13 14 mee.
er komen al witte knoppen opYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Die top haalt het wel, maar beter opletten.
Met HPS (en cobs) kan dat misschien wel gaan schroeien als de plant er tegenaan groeit?
400W: 40-50cm afstand
600W: 60-70cm afstand
*** Ik weet niet waarom dit in de helpdesk stond, maar ik heb het topic verplaatst naar de kweekverslagen.
Dan krijg je ook vast wat meer reacties.Last edited by QnQ; 25 February 2019, 10:03.
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=F71htsxSPOc Hier geven ze 40cm voor 600 watt met adjust a wing. Maar je moet het even met je hand voelen natuurlijk. Weet ook niet of de omgevingstemperatuur bij jou hetzelfde is.
-
https://www.youtube.com/watch?v=EDhEi-pKQHA Beste is investeren in airco.
-
-
QnQ hey man, thx voor het verplaatsen.
jaa ik weet het, ik was eerst niet van plan om met een 600 te gaan kweken. Kwam zomaar op me pad toen die 400 er al in hing. Had ik dit van te voren geweten dan had ik ze niet zo hoog laten komen. Klein inschattingsfout gemaakt met de strek. Ook eerste keer HPS vorige lamp was een led.
Laten we hopen dat het verder geen problemen veroorzaakt.
hoe vinden jullie het er verder uit zien?
Comment
Comment