Ik ben sinds gisteren begonnen met green sensation mee te geven, misschien dat het aan mij ligt maar het lijkt serieus of de toppen na die waterbeurt al een stuk meer zijn gaan uitzetten. Hier en foto van een leuke top
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Amnesia onder 400w Hps
Collapse
X
-
Hey,
ik zit erg te twijfelen om na deze ronde toch nog een keer terug te gaan op led. Volgende ronde ga ik 4 potjes neer zetten i.p.v. 1 grote bak. Wat zijn jullie ervaringen met led? En welke led lamp is goed voor niet al te veel geld?
Comment
-
Hoi, ik heb een apollo 6 hangen. Was duur (€324) maar ben erg tevreden over. Zeker het stroomgebruik.
Nadeel vind ik wel, we hebben nu 4 amnesia staan in 14l potten.
Eigenlijk is het oppervlak wat echt goed licht krijgt te klein.
Het ideale zou zijn er nog een halve bak erbij.
Ik heb de tent verkleind met radiatorfolie, zodat de lichtweerkaatsing beter is. Wat lijkt te werken, deze gaan zo veel beter dan de vorige tot nu toe.....
Iedere keer dat ik in de tent kijk wordt ik blij .
We zitten nu op 3,5 week bloei, kan niet wachten!
-
ik ben heel content van mijn led maar ze zijn niet van de goedkoopste zit wel mer een kast van 1m20x 1m20 en heb de tgl star 60 en de tgl 220 kost wel tegen de 800 euro voor de verlichting te zien hoe groot uw kast is een gaan kijken op de site van tgl ze komen van spanje zo je hebt geen last van taksen ... ik heb de mijne ook in 2x gekocht eerst 1 helft van de kast dan kweek erna andere helft kost wel iets maar dan krijg je er ook iets voor terug zo kan op mijn gemak zijn voor de volgende 5j met mijn verlichting ...zeker als je met de tgl tot 1.7 a 1.8g per watt max kan halen ...veel mensen kweken hier al met de tgl led lampen
als je intresse moest hebben chek de site mss zit er iets tussen dat je wilt
-
-
Toverfee nee volgens mij niet, als ik heeeel goed ga kijken zie ik hier en daar een zwart puntje. Het is voor mijn gevoel wel iets van ongedierte, ga het morgen meteen behandelen met speciaal gif
Comment
-
Rreppellsteeltjam ja zijn al toppen. Moet ook echt nog maar een week of 3, heb ze toch even (licht) bespoten ik zou er erg van balen als me hele tentje vol spint zou zitten zometeen. Wel hangt er nu een 2e ventilator in de tent dus als het goed is zou het niet te erg moeten blijven hangen..
Comment
-
heey!
ik moet zeggen dat ik aangenaam verast ben! de toppen zijn niet extreem compact maar fluffy is het ook weer niet, beetje er tussen in. het ligt nu een dag of 8 te drogen en de takjes (ook van de grote toppen) knakken al. de geur van de wiet is prima, maar zal uiteraard nog beter worden. als je een topje verkruimeld is het echt een heerlijke citrus geur die je tegemoet komt. hier een foto met de grootste toppen in een bakje, dit is 100g, verder heb ik nog zn 50/60gram aan kleine topjes.
Totaal 160gram voor mijn 2e poging en maar 2 plantjes!
je word er ook goed stoned van ✌️
Mijn volgende kweek komt er uiteraard meteen weer aan. dit maal gaan het 5 plantjes worden. misschien vanaf zaad. of weer een haze stek.
zou wel iets anders dan amnesia willen proberen, misschien een Zilver haze, of lemon. Welke zaadbank raaden jullie aan!?
tot snel!
Comment
Comment