Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Amnesia onder 400w Hps
Collapse
X
-
Flip Hasjkip toevallig net ff gedaan, heb de temperatuur meter tussen de 2 potten gelegd uit het licht. Temperatuur is nu 27.1 -27.2 graden met een luchtvochtigheid van 54%. Lijkt mij verder ok toch? Heb wel al lucht inlaat slang gehaalt, maar die breng ik dan terug
Comment
-
Italbri he man, uuhm ja mijn led lamp zelf was sws niet helemaal in orde. Toevallig had een maatje van mij een 400hps setje liggen. Heb dus pas een keer met led gekweekt en dit word dus ook mijn eerste keer hps. Ga sws nog een keer led doen maar dan wil ik ook echt een goeie lamp hebben. Weet dat het wat gaat kosten maar dat heb ik er voor over. Dus er is niet echt een rede van overstappen puur experimenten!
Comment
-
oke het gaat natuurlijk wel warmer worden, ik zat net even op alibaba en daar zag ik die diy kits met cree cobs van kingbrite volgens mij. de 200 watt versie dus met 4 cxb3590 kost 280 $ en waarscijnlijk moet dan nog wat aan shipping betaalt worden, op zich niet verkeerd als je hem dan alleen nog maar in elkaar hoeft te zetten, er zit zelfs al een frame bij het pakket.
-
We hebben onze led apollo 6 gewoon hier in nl besteld. Was €324. Wel veel (al valt t ten
opzichte van die $280 + shipping, tax en wat niet meer wel mee).
Ook wel fijn met garantie ed....
(Hoop dat de link werkt.... beetje noob in die dingen...)
-
Comment