Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

Je ziet het verkeerd idd monty ze groeien naar boven hoor verticaal dus

Comment

Draai die foto's dan even het kijkt zo belabberd .

Comment

Wederom een kliene mini update om mijn plantjes ff wat te schowen begin nu wel wat meer trots erop te worden want ze beginnen er nu ondanks het slechte begin in mijn mening dan langzaam beter uit te zien.

IMG_0006.jpgIMG_0007.jpg

Comment

Ah kijk dat kijkt een stuk makkelijker en het ziet er gezond uit kerel, Ga zo door.

Comment

Als je je afvraagt wat voor soort plantjes het zijn btw, het zijn Autoflowering Easy bud van Royal Queen Seeds.

EDIT: Btw dit plantje niet een beetje groot en dun steeltje? aangezien andere kort en wat dikker is.IMG_0012.jpg

Greets
              Mini
              Last edited by Minibong; 26 October 2010, 01:41.

Comment

We gaan nu week 2.5 in en dit is dus mijn weekendlijke update.
                Met weer twee fotootjes van mijn kleine dametjes

Dame2.jpgDame1.jpg

Comment

Dit ziet er prima uit, mooie gezonde dames. Even lekker laten aansterken en dan weer terug naar de hydro opzet.

Comment

Nou ehm vooral omdat ze zo gezond zijn denk ik niet dat ik ze overzet in de hydro.
                    Vooral om ik eerst eens wat will draaien zonder hydro( vooral omdat ik dan zeker ben van "wat" opbrengst eerst)
                    En vooral omdat ik ze toch graag will dat ze in stek pluggen de volgende kweek moeten gaan, maar moet ik alleen ff wat voedingen voor halen (rizotonic, en cana vega aqua)

Maar bedankt voor de reactie

Comment

Okee, ik dacht dat ze na hun opknapfase uitgespoeld werden en opnieuw in de hydro gezet, gezien de interessante (en met tomatenplantjes geteste) setup die je hebt gemaakt. Hydro of niet, ik kom gewoon af en toe even spieken hoe het met de dametjes gaat.

Comment

Nouja het lijkt erop dat ik wat blad problemen heb ontwikkeld, zoals je kunt zien hier op deze fotos, wat kan ik hieraan doen?
                        (denk dat ik ze te veel water heb gegeven O.o aangezien ik ze laats van ondere uit water heb gegeven en hoogstwaarschijnlijk te veel)
                        IMG_0023.jpgIMG_0022.jpg
                        Bij request, hier de configuratie van mijn ruimte en de koolstof filter, met buis ventilator, afzuig gat, EDIT: en mijn nu net geboorde inlaat gaatjes.
                        kweekruimte.JPGIMG_0024.jpgIMG_0025.jpgIMG_0026.jpgIMG_0027.jpg
                        Phoea...Nuja een paar mooie "stealthie" inlaatjes gemaakt met wat PVC bochtjes, en kliene stukjes haarnet
                        Hoop dat mijn plantjes het in tijd nu weer beter gaan krijgen.
                        IMG_0029.jpgIMG_0031.jpgIMG_0032.jpgIMG_0028.jpgIMG_0030.jpg

Hmm nouja het is nu donderdag en ik heb zowat iedere dag het raam open gehad en nog steeds zijn de plantjes nogwat geelig.
                        Erg genoeg.
                        IMG_0038.jpgIMG_0040.jpgIMG_0041.jpg
                        Last edited by Minibong; 4 November 2010, 21:03.

Comment

Lijkt me een te hoge PH.

er komt lichtuit je kast dus er komt ook licht in je kast dit gaat je opbreken in de bloei, lichtdicht maken.

Comment

Hoi Mini

Hmmm 3 wekn oud, dit lijkt me geen voedingstekort nee.
                            Je lampen staan er hoe dicht op? Op de fotos dat ze nog groen zijn vind ik het blad al vrij droog.
                            Andere vraag in wat voor grond tsaan ze?
                            NIet zaaien of stekken in sterk bemeste grond.

Maar ph8 kan volgens mij niet de oorzaak hiervan zijn. Maar misschien werkt die boerenmethode van mij niet zo goed en moet je even echt goed testen. Je kan in ieder geval je plantjes vochtiger gaan houden op het blad, spraye nals de lampen uit gaan, met wat lekkers erin.
                            Plus ff watergeven met ph 7 of lager.

gr
                            B.

Comment

Updatje van mijn kweekje, heb er nu een fan bij gehangen, en ik heb de lampen op 18/6 gezet ipv van 24/0 zodat ik ook kan spuiten zonder mijn planten te verbranden valt me well op dat ze nu wat sneller ant groeie zijn idd.
                              En ook gistere wat Canna Vega en Canna Flores gekocht, voor straks in de bloei, en later deze week de Canna vega gebruiken om mijn planten te gaan voeden.
                              Denk dat ik wel nog ff moet wachten en hopen dat de kleur weer mooi groen wordt met iedere keer als de lampen uit zijn te gaan sproeien, en denk dat ik buizerds advies opvolg en me sproei water met appelstroop ga mengen.
                              Fotos:
                              IMG_0045.jpgIMG_0044.jpgIMG_0047.jpgIMG_0046.jpgIMG_0043.jpgIMG_0042.jpg
                              Last edited by Minibong; 6 November 2010, 13:34.

Comment

Je lv is erg aan de lage kant. Zou proberen deze wat hoger te krijgen. De 6 uur donker zal ze wel goed doen, had ff niet in de gaten dat die op 24/0 stonden kan dus ook goed hitteschade zijn doordat het blad geen enkele kans krijgt om zijn inwendige bladtemperatuur omlaag te brengen tijdens 24/0. Ze koeld zich zelf normaal door verdamping. Maar als het verdampen stagneerst (lage LV, ze sluit haar huidmonden om niet te veel te verdampen en haar celdruk te verliezen) voert ze dus te weinig warmte uit je blad af en kan dit verbranden. Als ik ernu zo over nadenk zou dit ook wel eens je schadebeeld kiunnen zijn.

Comment

Bezig...
                                X