Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek growtent- Vanilla Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek growtent- Vanilla Kush

Ziet er goed uit!
    Dat curen raad ik zeker aan. Als ze vers van het droogrek komen zijn ze uiteraard rookbaar maar je kan ze nog wat extra's geven door ze te laten curen

Comment

Wederom bedankt Jona! Dan droog ik ze eerst 2 weken vooraleer ik ze rook. En dan cure ik ze in glazen luchtdichte potten. (Terwijl ik deze al gedroogde vooraad ook al wel gebruik om te roken, dus hoe langer ik ze na het drogen rook hoe beter het zal zijn ) Maar ik hoop dat ze al wel goed smaken na het drogen

Wat is het verschil dan denk je? Zal de sterke plantsmaak er al uit zijn na het drogen of moet ik hiervoor langer curen?

Comment

De toppen beginnen nu te vormen. De rauwvoetmug is helaas weer teruggekeerd maar volgens mij doen ze niet veel kwaad. Er blijven er wel enorm veel plakken aan de blauwe insectenstrips.

Nogmaals dit zijn slechte kwaliteit laptop cam foto's want ik heb op het moment niets beters toch mijn beschikking.
        Attached Files

Comment

De foto's zijn inderdaad niet echt super
          Ik kan er niet veel op aflezen maar misschien dat andere daar beter in zijn .

Over dat drogen: hoe trager je ze droogt hoe beter, de plantensmaak gaat er inderdaad beter uit als je ze traag en op een donkere plek droogt. Ook de geur versterkt nog wat als je ze gaat curen dus dat zal wel helemaal goed komen . Zeker de moeite waard dus.

Greetzzz

Comment

bud2 015.jpgbud2 008.jpgmijn vanilla kush bom vol trichomes! en die geur........ damn!
            Last edited by chemdog; 27 October 2010, 19:18.
            NO PANIC... GO ORGANIC !

Comment

Ziet er goed uit
              al merk ik wel dat je blaadjes wat krullen, kan door de warmte zijn

Comment

van die rechtse plant waren de toppen zo zwaar dat ze het net los trok en naar achter is gaan hangen.
                NO PANIC... GO ORGANIC !

Comment

thanX!! temp is 25 c. lv is 45%. de fan bladeren hebben dit niet tis alleen bij de hoofdtoppen van 1 plant... heb het wel vaker gezien en volgens mij kan het geen kwaad.

ben ook begonnen met flushen mss komt het daardoor..?
                  NO PANIC... GO ORGANIC !

Comment

Nee komt niet door het flushen, maar het is niet superernstig hoor dus niets om je zorgen over te maken.
                    Ik wil je er ook vriendelijk op wijzen om je posts te EDITTEN in plaats van 2x na elkaar te posten, dat is heel onoverzichtelijk.

Greetzzz

Comment

Toppen beginnen steeds mooier te worden! Ze plakken al en ruiken steeds meer. Ik heb geen idee of het goed gaat op het moment qua gewicht dat ik ga halen. Hoop het beste natuurlijk! Bladeren hebben nogsteeds gele puntjes aan de uiteinden van de bladeren.
                      Attached Files

Comment

Even nog wat foto's gemaakt

Ga waarschijnlijk over 1 week beginnen met flushen en dan nog 2 weken voordat ik ze omhak. Heb alleen maar een simpele loep om naar de trichomes te kijken die net niet kan zien of ze nu al wel of niet bruinkleurig beginnen te worden. Wel beginnen sommige witte haren bruin te worden, kan ik hier ook iets uit afleiden?
                        Attached Files
                        Last edited by GrassOfGod; 14 November 2010, 21:48.

Comment

Niet echt neen. Klein beetje hoge temperatuur of toevoeging van een booster en die haartjes zien direct bruin. Ge kunt het verschil met het blote oog ook wel zien ze. Gewoon een licht erachter houden. Als ze nog helder zijn dan kijk je er echt recht door. Op een dag of 2 komt het ook niet aan

Comment

ziet er goed uit die vanilla kush, ben beniewd wat je daar van af haalt, en hoe het eind resultaat eruit ziet.

Comment

Ik groei deze ook maar in alle topic word er niet meer Over gesproken???
                              Hoe smaakt ie?? Enz enz?

Comment

Hoe kan ie nou al weten hoe ie smaakt 'enz enz' als ie em nog niet geoogst heeft?
                                Je kan altijd een pm sturen naar de mensen die hem geoogst hebben met je vragen, maar doen dan wel de moeite om je vraag helemaal te stellen ipv 'enz enz' te typen . Voor wat hoort wat ten slotte

Het hok staat al aardig vol en ook de toppen beginnen al aardig te komen. Ik wil je wel aanraden om eens foto's te nemen als je lamp net uit is of als ie net moet aangaan (in het donker dus), zo kunnen we de kleuren wat beter zien. Als er nu tekorten/overvoedingsverschijnselen zijn dan zien we die niet doordat de kleuren niet mooi overkomen.

Greetzzz

Comment

Bezig...
                                X