Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek growtent- Vanilla Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek growtent- Vanilla Kush

????? Omdat z'n laatste post op 14 november was, en toen had ie t over, nog een week en dan flushen?
    Of zit jij nu niet op te letten?? Want ondertussen is het nu 2 januari is....
    Maar wederom bedankt voor je bemoeizuchtige Posts....

Thumbs up!!
    Zucht
    Pz

Comment

Wou net zeggen volgens mij moet je even een afspraak makn bij de opticien lol
      wat ook weer zo etsend is dat er weer niet over de oogst, het resultaat gesproken word maja boring forum altijd maar die halve slecht updated topics

Comment

Comment

Ach ja soms kijk je daar wel eens overheen he, dan zie je niet dat het een oude post was.

Hopelijk was het ook Vanilla Kush, lijkt er wel op moet ik zeggen, vastgesteld met mijn matige genetica kennis.
          Jammer dat er geen resultaat is gepost, hoeven alleen maar wat foto's te zijn. Maak er dan begin tot eind foto topic van zonder veel commentaar maar wel volledig.
          Ook zegt hij dat hij begonnen was met spoelen, zegt hij in een latere post dat hij over een week gaat beginnen?
          Niet echt consequent dus, daarom maar hopen dat het echt vanilla kush was.

Comment

Ziet er wel goed uit, zitten mooie toppen aan.
            Kan je wel eventjes mee vooruit (Y)
            Jammer dat je niet meer reageert,
            Grtz,
            ~Peace

Comment

Bezig...
            X