Update
29/4
ontkiemen 2 dagen
groei 49 dagen ( 7 weken )
v.bloei 21 dagen (3 weken )
Bloei 28 dagen
temp 15.6 / 22.8
lv 60/72
lamp hoogte 30 cm
Begin bloei week 5
het gaat hier niet goed de trips hebben al heem veel schade aangericht
de meeste van de strawberrys staan dood ze drinken niet meer en ze staan de hel roest en vol witte stippen op de bladeren
denk niet dat de roofwanten het aan gaan kunnen
IMG_6488.JPG IMG_6489.JPG
de enige strawberry die er miste last van heeft is die met de rode plukken wel iet zo goed zichtbaar op foto maar in de kast met het licht erop maak ze een groot verschil mooie rode toppen
denk dat de andere 7 strawerrys vuilbak gaan worden
ik laat ze nog even staan mss herstellen ze nog maar denk het niet
de purple hazen hebben er dan minder last van denk dak er daar maar 2 van ga verliezen .
de trips zijn ook begonnen bij de strawberry geheel aan de andere kant in de kast waar de strawberrys staan
de purple haze blijven goed drinken om de 2 dagen een liter heb gisteren de strawerry geen water gegeven stond nog water in hun bak van 2 dagen geleden hun liter te geven zo ze staan paar dagen droog nu
en zo zie ik nu ook dat de strawberry niet meer drinkt
IMG_6487.JPG IMG_6486.JPG
met een beetje geluk zal ik nog een plant of 8 overhouden van de 16 pffffffff die trips was toch ff mijn doodsteek kut beesten
ik hoop dat ik er toch nog iets van ga afhalen anders al mijn eletriek en verwarming die voor niets is geweest en 53 euro voeding voor niets
IMG_6484.JPG IMG_6491.JPG IMG_6491.JPG
dat zijn de planten die wat plukjes staan hebben pfffff lijkt me niet veel
of ze hun laatste 3a 4 weken gaan aan kunnen blijft de vraag kan ze enkel blijven verder doen zoals ik bezig ben en zien of ze er geraken
de strawberrys moeten 7 a 8 weken bloeien de purple haze 8 a 9 weken
zal anders vroege oogst zijn en denk niet dat ze dan lekker gaan smaken ...hoewel de geur wel serieus begint te komen in de tent als ik ze open trek maar denk dat het de haze is dat ik ruik
DE NIEUWE LADING
sry van die heb ik geen foto's kunnen trekken had al terug serieus gesmoord en maar gedacht van er foto's van te nemen als ik bezig was met foto's te nemen van de grote plante
en wilde de kast van de kleintjes niet meer open doe voor geen trips over te dragen
zo zal vanavond nog paar foto's nemen van de nieuwe en dan opnieuw posten
heb de laatste 4 zaadjes ook uitkiemt en zijn er maar 2 uitgekomen
straks toch ff mailen met wietzaadjes .nl alles zaadjes laten uitkiemen op zelfde bord en zij maar 2 grape fruits uitgekomen
dus dat zijn 13 planten van de 20 zaadjes daar betaal ik geen 109 euro voor
29/4
ontkiemen 2 dagen
groei 49 dagen ( 7 weken )
v.bloei 21 dagen (3 weken )
Bloei 28 dagen
temp 15.6 / 22.8
lv 60/72
lamp hoogte 30 cm
Begin bloei week 5
het gaat hier niet goed de trips hebben al heem veel schade aangericht
de meeste van de strawberrys staan dood ze drinken niet meer en ze staan de hel roest en vol witte stippen op de bladeren
denk niet dat de roofwanten het aan gaan kunnen
IMG_6488.JPG IMG_6489.JPG
de enige strawberry die er miste last van heeft is die met de rode plukken wel iet zo goed zichtbaar op foto maar in de kast met het licht erop maak ze een groot verschil mooie rode toppen
denk dat de andere 7 strawerrys vuilbak gaan worden
ik laat ze nog even staan mss herstellen ze nog maar denk het niet
de purple hazen hebben er dan minder last van denk dak er daar maar 2 van ga verliezen .
de trips zijn ook begonnen bij de strawberry geheel aan de andere kant in de kast waar de strawberrys staan
de purple haze blijven goed drinken om de 2 dagen een liter heb gisteren de strawerry geen water gegeven stond nog water in hun bak van 2 dagen geleden hun liter te geven zo ze staan paar dagen droog nu
en zo zie ik nu ook dat de strawberry niet meer drinkt
IMG_6487.JPG IMG_6486.JPG
met een beetje geluk zal ik nog een plant of 8 overhouden van de 16 pffffffff die trips was toch ff mijn doodsteek kut beesten
ik hoop dat ik er toch nog iets van ga afhalen anders al mijn eletriek en verwarming die voor niets is geweest en 53 euro voeding voor niets
IMG_6484.JPG IMG_6491.JPG IMG_6491.JPG
dat zijn de planten die wat plukjes staan hebben pfffff lijkt me niet veel
of ze hun laatste 3a 4 weken gaan aan kunnen blijft de vraag kan ze enkel blijven verder doen zoals ik bezig ben en zien of ze er geraken
de strawberrys moeten 7 a 8 weken bloeien de purple haze 8 a 9 weken
zal anders vroege oogst zijn en denk niet dat ze dan lekker gaan smaken ...hoewel de geur wel serieus begint te komen in de tent als ik ze open trek maar denk dat het de haze is dat ik ruik
DE NIEUWE LADING
sry van die heb ik geen foto's kunnen trekken had al terug serieus gesmoord en maar gedacht van er foto's van te nemen als ik bezig was met foto's te nemen van de grote plante
en wilde de kast van de kleintjes niet meer open doe voor geen trips over te dragen
zo zal vanavond nog paar foto's nemen van de nieuwe en dan opnieuw posten
heb de laatste 4 zaadjes ook uitkiemt en zijn er maar 2 uitgekomen
straks toch ff mailen met wietzaadjes .nl alles zaadjes laten uitkiemen op zelfde bord en zij maar 2 grape fruits uitgekomen
dus dat zijn 13 planten van de 20 zaadjes daar betaal ik geen 109 euro voor
Comment