Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek van Zeitgeist Movement

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rietslang View Post

Best altijd eerlijk zijn, karma gets u back, zeker als het met weed te maken heeft.
    Mja, oke.

Comment

Helaas tot maandag middag een 50watt cob led.

Comment

VSA werd toch op zaterdag bezorgd maar deed het niet. Teruggestuurd maar. Helaas in mijn haast de lamp laten vallen en is stuk, floepte zo uit de kartonnen koker, rot verpakking.

Comment

Ik heb 10 ml silic boost gekregen bij de lamp. Rete duur spul. Het is genoeg voor 100 liter water, dus we gaan een van de net boven gekomen super skunk silicium geven, en de andere niet. Met dit spul zouden ze sterker moeten worden, en beter voedingstoffen opnemen. We gaan het zien, 100 liter is genoeg voor een maand, misschien wel 2 of 3 maanden. Genoeg tijd dus.

Comment

50ml voor een tientje, dat valt wel mee toch, m'n aftershave is duurder
            Neemt niet weg dat het natuurlijk wel veel goedkoper kan.

Praatjes over Silicium -:

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nog steeds met de 50 watt led. De 2 weken oude plantjes groeien wat langzamer nu. De 2 zaailingen groeien goed en de 3e laat een groen puntje zien in de root riot pod. Eindelijk gaat het een beetje goed. De teniometers helpen flink. Vandaag hadden alle grote plantjes flink dorst.

De winkel van de eerste kapotte vsa heeft gemaild dat ik hem kan opsturen. De 2e vsa nog niks gehoord, morgen maar eens bellen.

Comment

Gebeld met de winkel, hij is vandaag aangekomen, verder nog niks gehoord. Al een week onder 50 watt ,dus alles gaat nu wat langzamer.

De autoflower is nog iets gegroeid, 5 cm, en meet nu 59 cm. De topjes worden al dikker, al zijn het alleen nog witte haren. Toch grappig hoe ze in de bloei verdubbelen in grootte.
                Last edited by zeitgeistmovement; 8 February 2019, 00:22.

Comment

filedata/fetch?id=1384445&d=1553728625&type=thumb filedata/fetch?id=1384446&d=1553728625&type=thumb filedata/fetch?id=1384447&d=1553728625&type=thumb
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

Comment

Nou zie ik op de foto dat de autoflower gele bladpuntjes heeft. Overvoeding kan het niet zijn want dat kan niet met organische voeding volgens mij. Misschien door te droog staan, wat zou kunnen aangezien de tensio vaak 170 aangeeft als ik wakker wordt. Die plant wil het liefst vier keer per dag bewaterd worden.

Comment

Blijkt dat ik de + en - verkeerd om heb gedaan. Dan sta je toch een beetje voor paal. Bij de eerdere 2 vsa's maakte het niet uit, vandaar. Ik heb hem toch twee keer aangesloten.

Toch maar besloten mijn geld terug te vragen en een quantum board te bestellen. Ben er wel blij mee. De vsa was omdat het spoed was. Nou maakt het me niet zo veel meer uit.

Comment

• QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Onzin. Er zit geen plus en min aan een Evsa voor hps.
                        Waarschijnlijk wisten ze zelf ook de echte oorzaak niet.

• zeitgeistmovement
                        zeitgeistmovement commented
                        Editing a comment
                        Oke, vandaar dat hij het niet deed met twee kappen. Mmm. Raar.

• zeitgeistmovement
                        Editing a comment
                        Ik bedenk met dat ik de lamp heb laten stukvallen dus die heb ik niet teruggestuurd. Ik heb volgens mij wel met een normale hps lamp geprobeerd, kan dit met een evsa?

waarom koop je geen een evsa is makkelijker en veiliger?

Comment

• zeitgeistmovement
                        Editing a comment
                        Het was een evsa. Hij had een soort aansluiting die niet paste en ik moest een verlengkabel kopen en de stekker er afhakken. Beetje vreemd eigenlijk. Kost weer 7 euro voor een kabeltje en je moet moeite doen.

Ik heb besloten om als de Hlg 100 is aangekomen, dat we hlg in de grote kast zetten voor bloei, en een 40 x 40 tentje koop en daar de TLG60 ophangen voor groei.

Een groeikast moet eigenlijk iedereen gebruiken omdat de hoeveelheid licht in de bloei 2 x zo hoog is als in de groei. Als je de lamp dan lager hangt heb je niet meer hetzelfde oppervlak. Dan krijg je alleen optimale toppen in het midden. Een groeitent lost dat probleem op.

Ik zal er dan meteen 1 zaadje in laten ontkiemen, en vanaf dan elke maand een plantje met 25-75 gram oogsten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovement View Post

Een groeikast moet eigenlijk iedereen gebruiken omdat de hoeveelheid licht in de bloei 2 x zo hoog is als in de groei. Als je de lamp dan lager hangt heb je niet meer hetzelfde oppervlak. Dan krijg je alleen optimale toppen in het midden. Een groeitent lost dat probleem op.

Ik zal er dan meteen 1 zaadje in laten ontkiemen, en vanaf dan elke maand een plantje met 25-75 gram oogsten.

Ben ik de enige die dit niet begrijp?

Comment

• zeitgeistmovement
                          Editing a comment
                          Je begint met 1 plant een maand in de groeitent. Dan zet je hem in de bloeitent. Dan zet je de volgende in de groeitent. Een maand later heb je een nieuwe in de bloeitent en een die 1 maand bloei gehad heeft. Zo ga je door zodat je iedere maand kan oogsten.

filedata/fetch?id=1384801&d=1553728625&type=thumb
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.
                        Last edited by zeitgeistmovement; 12 February 2019, 02:27.

Comment

Idealiter hang ik in het bloeihok van net geen m2 (10 feet2) 3 of 4 hlg 100's die ik dan op 20 cm hang om tot 1000 par te komen. In het groeihok dan de 50 watt cob of eventueel 2. Half Maart gaan de planten in bloei (dan zou de auto klaar moeten zijn) en dan koop ik misschien de tweede hlg100. Half April, als de planten nog een maand moeten, koop ik het tentje om meteen de eerste plant voor te groeien.

Comment

Bezig...
                          X