Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek van Zeitgeist Movement

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

filedata/fetch?id=1389155&d=1553695842&type=thumb Deurtje van de G tools kast gaat steeds moeilijker open. Ik heb weleens gehad dat ze allebei helemaal niet meer open gingen. Dan sta je toch even te kijken. Echt een onding.

Potgrond gearriveerd en in beide 30l potten ging 40 liter grond. Terwijl ik ook nog een gat van 5l heb gegraven om over te planten. Hornbach!

1 plantje had al vanaf de geboorte een defect en is nooit goed gekomen. Die ligt lekker te slapen in de prullenbak.

Nu 1 af, 3 early skunk en 2 superskunk alle in 30 l potten. De early skunk worden te groot, maar dat is een luxeprobleem. Dan knippen of buigen we wel wat.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

filedata/fetch?id=1389614&d=1553695842&type=thumb filedata/fetch?id=1389615&d=1553695843&type=thumb filedata/fetch?id=1389590&d=1553695842&type=thumb Zou ik bijvoeden achterwege moeten laten met nog maar 11 dagen te gaan?

Loupe besteld en die komt morgen aan.

De super skunk heeft alleen led gehad en is laag en compact. Gelukkig bloei ik met 2 hlg's af zodat de 2 grote (45cm nu) early's een lamp kunnen delen. Of ik moet een verhoginkje maken / scrog net en buigen.

De kleine super skunk zijn 4 weken oud. De grote early 6 weken. Erg groot verschil dus. Maar de early kreeg 250 watt hps de eerste 2 weken, de super skunk moest het doen met wat restjes van de 50 watt, en een spaarlamp.
      This gallery has 3 photos.
      Last edited by zeitgeistmovement; 4 March 2019, 12:34.

Comment

Paarse bladsteeltjes. Toch te hoge PH? Temp en lv zijn goed. Beetje bloeivoeding geven met fosfor?

Comment

Nog maar even vleermuizenmest voor P en vinassekali voor K zodat iig de skunks niet tekort hoeven te komen. En nog zeewier voor calcium.
          Last edited by zeitgeistmovement; 4 March 2019, 14:23.

Comment

filedata/fetch?id=1389651&d=1553695842&type=thumb filedata/fetch?id=1389652&d=1553695843&type=thumb Loupe komt morgen aan, ben benieuwd naar de trichomen!

Verwacht dat de super skunks explosief gaan groeien nu ze in 30L potten staan, de earlies zijn de laatste 12 dagen ook flink gegroeid.

ES, verschil 12 dagen:
            This gallery has 2 photos.

Comment

Stomme deurtjes gaan niet meer open. Ik heb gegoogled en gelezen dat het komt doordat de deurtjes zich vol zuigen met water. Even wachten dan maar.

Pijn in de armen. Niet normaal.

Ik kan me niet herinneren dat ik water gemorst heb. Al is er veel op de bodem gekomen. Maar de onderste deurtjes doen het wel.
              Last edited by zeitgeistmovement; 5 March 2019, 12:52.

Comment

Deurtje gaat weer open. Af vinassekali, zeewier gegeven + bio bizz bloom en calmag.

Wil een qb100 kopen maar helaas out of stock. Ik krijg een alert als hij er is.

Loupe ook aangekomen en onder 40x vergroting zien de trichomen er prachtig uit. Allemaal melkachtig dus dat komt goed.

Comment

HLG 100 is tot de 18e uitverkocht.

Comment

filedata/fetch?id=1390665&d=1553695843&type=thumb Early Skunk
                    Dag 46

Moet het doen met wat er op valt van de 50 watt cob led in het midden van de kast. Toch groeit ie erg goed.

Comment

filedata/fetch?id=1391192&d=1553695843&type=thumb Nog wat extra training op de grote ES.

Comment

filedata/fetch?id=1391328&d=1553695844&type=thumb SS 1-2 waren ze boven

kiemen 5 dagen
                        voorgroeien 39 dagen

Comment

Groeitent is opgezet. Lekker goedkoop en super makkelijk. Wat een verschil met de Bonanza.

Kan hem helaas niet in gebruik nemen omdat mijn deurtjes weer geblokkeerd zijn. Rotkast.

Comment

• misty
                            misty commented
                            Editing a comment
                            Misschien staat het niet waterpas? of moet je eens proberen elk pootje een tik naar buiten te geven ?

ding dong

ja?

politie en handhaving mogen we even binnenkomen?

Alles kwijt. Kan weer wiet uit de shop kopen die ik me niet kan veroorloven. 6 planten. Misschien een boete, misschien mijn huis kwijt.

Doe de deur open.

Ja er ligt voor de deur een hoop afval en we hebben jouw gegeven ertussen gevonden.

Bleek dat een of andere idioot afval uit mijn kliko gehaald en tussen tien zakken vuilnis voor de deur gezet.

pffffiew!!!!

Comment

• misty
                            misty commented
                            Editing a comment
                            Nog een goede reden om je afval te scheiden, nooit je adres in de kliko maar tussen het oud papier

Wiet afval dan? Of de doos van je tent?
                          pfft..lekker dan.

Dat wordt guerillakweek dit jaar
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Flip Hasjkip
                            Flip Hasjkip commented
                            Editing a comment
                            Dus je bent ook niks kwijt, of .. ?

• zeitgeistmovement
                            zeitgeistmovement commented
                            Editing a comment
                            Nee gelukkig niet. Was zo bang.

• QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Ooooooooohhhhhh...drukte om niks, alleen ff schone onderbroek aan en dooorrrr

Nou begreep ik toch ook effe dat je gepakt was door de smurfen, ik heb het een paar keer moeten lezen

Comment

• zeitgeistmovement
                            Editing a comment
                            "Ik zat effe op het puntje van je stoel"

haha ziek

• WietParkiet
                            WietParkiet commented
                            Editing a comment
                            shiit van MIJN stoel dus Hoewel ik mentaal wel effe bij je aanwezig was en mee zat te stressen

• zeitgeistmovement
                            Editing a comment
                            Een van die handhavers zei ook 'ik kan je geen hand geven ik heb handschoenen aan', toen dacht ik 'ja hij wil die wietplanten niet met blote handen aanraken als hij ze weggooit'.
                        Bezig...
                        X