Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Eerste jointjes van de af zijn gerookt. Smaak is niet geweldig, wat ik verwachte omdat de topjes nog groen ruiken. Werking uitstekend, erg vol en voldaan. Ik heb ook een digitale weegschaal op de kop kunnen tikken voor 8 euro bij de aldi. Gewicht blijk 34 gram.
Moet zeggen dat ik wiet van de coffeeshop wel altijd lekker vind ruiken (heb planten gehad die lekkerder roken), soort van vertrouwd geurtje, maar als je het rookt is het 80% van de tijd niet goed, en 19% redelijk, 1% heel lekker (zoals de naar hasj smakende feno van Orange Bud).
Te veel roken is een deel van het probleem maar niet het hele probleem. Als ik lekkere hasj rook dan proef ik het ook goed.
nee daarom raadt ik men aan aardappelschillen te gebruiken aangezien die juist vrij neutraal zijn. Sommige gebruiken schillen van sinas appel of citrus maar dat heeft juist weer effect op smaak. Aardappel niet en het is net zo effectief om de toppen wat vochtiger te krijgen
Comment