Topkes zien er mooi uit, krijg er zelfs zin in om een te draaien
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweek van Zeitgeist Movement
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oh, dit was weer erg. Komt een man van TBV Wonen aan de deur. 'Mag ik binnenkomen om de sleutels uit te reiken?' Komt binnen. 'Wat een wietlucht zeg' 'Ja, ik heb er net een gerookt'. Tijdje later
'sjonge wat een wietlucht, is dat echt van 1 joint'
'jazeker'. Gaat ie weg. Kijkt naar mijn groeitent
'daar zit wiet in'
'nee dat is een kledingkast'. Ik ga naar de wc en die vent blijft oneindig lang staan.
'Ik ben er weer vandoor'
Hier ga ik nog last mee krijgen.
Comment
-
Iemand tips voor een lichtdicht zeil van 4x3 meter onder de 30 euro?
Ik kan verduisterings gordijnen halen 2 x 1,5x4 voor 56 euro totaal.
Elke dag om 8 uur verduisteren zal geen probleem zijn. Om 8 uur op staan is een ander verhaal voor deze jongen. Ze zullen wel in bloei blijven, maar af en toe minder dan 12 uur licht krijgen.Last edited by zeitgeistmovement; 7 May 2019, 14:34.
Comment
-
filedata/fetch?id=1407888&d=1557246054&type=thumb filedata/fetch?id=1407889&d=1557246071&type=thumb Ik zal er wel even mee toe komen. Heb de kleinere topjes weggegooit. Was zo'n 20%.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Woah, de ES is super compact geworden, stickie, met een lekkere zoete citrus smaak (nog niet echt wat ik in bloei geroken heb). Joint gaat af en toe uit. Nog geen week gedroogd. Erg sterk ook, leg de joint de hele tijd weg. Niet gewend van de coffeeshop. Die wiet smaakt naar niks en werkt nauwelijks. Voor 9 euro de gram. Zijn gewoon graaiers en afzetters. Hebben al jaren de zelfde 3 soorten op de kaart. Terwijl er zo veel gebeurt.
De SS is slecht en heb ze een negatieve review gegeven. Fluffy en weinig geur en smaak (hele lichte kattepis geur waar ik toch niks om geef).
Zou ik met buitenwiet ook zo'n resultaat kunnen bereiken?Last edited by zeitgeistmovement; 12 May 2019, 01:57.
Comment
-
De ES is 130 gram geworden. Een halve gram per watt (wel flink wat kleinere toppen weggegooid, en de 200 watt was alleen de laatste weken, en ik heb 1-2 weken te vroeg geoogst).
Comment
Comment