Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren morgen't hebben er 4 van de 6 1 liter groei voeding
gekregen , en gisteren avond de 2 andere !!
Plagron terra line !!
Ik heb ook 2 free sample van Plagron universeel additive
staan , die ik ook wel wil gebruiken als het echt nodig is !?!
Iemand ervaring met !!!
----> Vita race
----> Sugar royal
Ik weet wel , ik heb de gebruiken handleiding eens goed gelezen ,
en het is voor mij wel duidelijk wat voor een nut het zou hebben
als ik deze gebruik , maar is het wel echt nodig ??
Whuhahahaha de wietboeren links laten liggen....
dat is een mooie voornemen voor volgend jaar remco van de 402 gr nog 125 over
ik dacht dat ik veel rookte....
remco een halve dosis power roots van deze moet je niet halveren hoor ik geef de eerste weken halve dosis en erna 1ml/l is enige waarvan ik max geef planten hebben er geen last van hoor ...want je van de andere voedingen wel hebt als je max heeft die voorgeschreven staat
De plantjes zijn nogal een strijd aan het voeren om wie er vanboven van de zon mag genieten
voor de rest doe je het maar weer he Remco, alweer aan een top kweek bezig !!
ben benieuwd hoe het er nu gaat uitzien...
Je vorige kweek was ik al verbaast wat een grote toppen je had en gewicht
binnenkort weer gok wedstrijd??
Ik heb daar vroegah alleen "last" van gehad, rode ogen bloodshot eyes. Tegenwoordig krijg ik alleen nog maar wallen onder mijn ogen Kan je weinig aan doen volgens mij.
Opties;
-Druppels
-Zonnebril
-Lenzen met rode kleur
-Rondlopen met een ui
-Niet roken/Vapen etc.
Ganjagast, ik heb ongeveer hetzelde. Kreeg vroeger rode ogen, maar nu ook wallen. Tenzij ik echt een serieus goed wietje heb , dan kunnen ze nog wel eens wat rood uitslagen.
en weet je wat ik ook heb? Als ik zweet, reukt het soms gewoon echt naar wiet. Ik heb een wiet zweet geur gekregen over de jaren Vorige week zei men vriendin: "maj precies goe aant smoren geweest" kzeg "nieje das men zweet, kzen wa in den hof aant werken geweest"
professional deze ga ik volgen als de buitenseizoen voorbij is wil ik me ook een tentje aanschaffen
ik kan de kast zelf niet veroorloven die zijn duur zeg
Tis wel gebruikt en zo ziet het er ook uit.
Je hebt n nieuw filter nodig en je moet de temperatuur issues nog oplossen.
Ik zie geen schakelkast en mis de extra reflectors voor de cooltube.
Dus wel een leuk ding als je een beetje kunt klussen.
Met cooltube is niet ideaal (grote slangen in je kast) en ik zou ivm temp altijd voor led gaan. Verder vind ik die kast niets. Slecht en gammel ontwerp, deurtjes die blokkeren, je moet dat hele ding eruit halen wil je de filter verwisselen. Tenten zijn lekker goedkoop, en de rest gewoon zelf installeren.
Comment