Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb daardoor de led lamp wat verhoogt naar 35 cm
boven de eerste kleine topjes !!
Om geen Light Bleaching probleem op te lopen !!
Light Bleaching --- Light Burn !!
Sometimes light burn causes edges of leaves to turn up.
If it goes on a long time, the leaves also start to become
crispy and can even break off if you try to bend them !?i
Vorige teelt wel last van gehad en dat wil ik nu voorkomen !
Dus ik ga de led lamp een aantal cm honger hangen nu !?i
Maar dan gaan er waarschijnlijk weer andere problemen
opduiken ?
Ik merk ook dat er wat achterblijvers tussen staan en dat
het bijna het moment is om de kleinste scheutjes en al de
overbodige rommel onder het net te verwijderen !?i
Oki-Doki dit was het weer voor vandaag , ik ga hier afsluiten
voor deze week , geniet nog van de laatste uren van dit weekend !
Da ga ik ook nog doen effe het vervolg van Breaking Bad in den DVD
speler pleuren , een paar toetjes op voorhand gerold en den zak chips
en de M&M's fles cola ik hand bereik ga ik men dagje vullen !!
CBD is ook de afkorting van cannabidiol. Dit is een niet-psychoactieve stof die uit de hennep plant gewonnen wordt. Door gebruik te maken van selectieve en speciale teelt-technieken, is onze CBD olie voorzien van een hoog percentage CBD en een verwaarloosbaar percentage THC.
heb ook al terug de weedboer moeten bellen
uw dames doen goed verder alle kopjes bijna boven
eb de rode leds zouw ik al aanleggen ze hebben 2 weken voorbloei gehad en alle kopjes zijn bijna boven
Ik heb dat kleine probleem ook in mijn 80x80 tentje. Zo'n 10 a 15 centimeter te weinig licht in de diepte dus heb meer een 80x70 tent.
Valt wel mee en rest groeit wel goed dus heb niet te klagen over de led lamp van een 300 euro.
Zo lang mogenlijk!!!!
Ja dat was voor mij de reden dat ik vorige kweek mijn potten deed draaien.
Maarja dat veroorzaakt ook weer stress en toen had ik maar 3 planten heb er nu 6.
Ik heb met luxmeter op telefoon gemeten
(Klopt wss niet gaat om idee van sterkte binnen en buiten)
Onder de lamp nu is in het midden over de 100,...lux helft verder word het al 83,...lux einde van de tent zit ik al op 65,...lux.
Oke de lamp hangt nu lager dus verspreid iets minder maar zo zie je toch wat een verschil van lichtsterkte.
Ik ben eens benieuwd. Die toppen groeien ook wel en ik heb verstaan dat Q afraad van veel blad weg te nemen en dat de toppen onderaan ook wel zullen groeien.
Dan veronderstel ik dat die zijkant ook wel goed komt.
Een lux meter zal een folieke zijn voor 1 van de volgende kweken als we niet te veel kosten meer moeten maken.
Zal al blij zijn als mijn microscoop voor de Iphone hier is eind maart voor de trichomen te bestuderen.
ps: Potten draaien ben ik ook al even mee gestopt op aanraden
Comment