de toppen gaan hard remco
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
-=> Remco,s Third - Mistery Seeds WT - Edition 24/01/19 <=-
Collapse
X
-
Dag 121Mede telers van het medicinale groene spul !!
1.jpeg
IMG_7805.JPG IMG_7806.JPG IMG_7807.JPG
Weinig tijd vandaag !! Het gaat effe nen snelle update zijn !?i
We zijn aan week 7 echte bloei bezig en het einde is bijna in zicht !!!
2.png Het probleempje !!
Ik zou nog eens een time lapse foto reeks'ke moeten maken van men vergeling !
Na nog eens een aantal dagen terug gekeken te hebben , vind ik dat de verkleuring
van groen naar geel , wel sneller gaat dan ik had verwacht !!!
Binnen een paar weken gaat alles grotendeels wel geel kleuren denk ik !!
Geel is wel niet mijn favoriete kleur , maar mooi geel is ook niet lelijk , denk ik dan !?i
IMG_7829.JPG
IMG_7830.JPG
Vooraanzicht !!
IMG_7808.JPG IMG_7810.JPG IMG_7811.JPG
IMG_7815.JPG IMG_7816.JPG IMG_7817.JPG
Bovenaanzicht !!
IMG_7820.JPG IMG_7819.JPG
IMG_7818.JPG IMG_7821.JPG
IMG_7824.JPG
Den bovenste geeft ook al de eerste tekens van verkleuring , het begingt boven
aan en gaat geleidelijk naar beneden , dan worden de suiker blaadjes purper en
drogen dan stilletjes aan uit !!!
Hier onder het voorbeeld hoe dat het dan eindigt , mooi purper en dan bruin !?i
IMG_7826.JPG
IMG_7831.JPG
4.jpeg
3.jpg
5.jpg
We zijn op dag 23 beland Van mijne rokers stop , en't lukt vrij goed om niet aan
de verleiding te weer staan , om weer wat nicotine in mijn longen te pompen !!!!
Maar ik zie wel uit naar mijn puur poker jointje van vrijdag !!
Mene update is toch nog wa groter geworden dan verwacht , het duurt gewoonlijk
een half uurtje om het in mekaar te flansen , en nu is het in 25 minuutjes gelukt !!
DaDa en tot morgen met het vervolg !!!
img-grap-pater.jpg
img-grap-pater-met-jas.jpg
Yep we zien of horen het wel hier @ !!
Remco.
Comment
-
TakketoelliRQD --- Royal Queen Diamond
Ik hoop het dat een sativa soortje is , een soortje voor overdag !!!7 - 8 weken bloei , dan zit ik op de goede weg we gaan voor 10 weken !?i
Sativa ?? volgens mij zitten er meer Indica gene in't bloed !?i
Want aan't blad is het wel niet te zien !?i
Azarius-infographic-sativa-vs-indica-NL kopie.png Indica vs. Sativa_1487713515142_9029804_ver1.0.png
Ik ben eigenlijk die indica soorten moe gepaft , de moment als je daar ene
van opsteekt is de goesting om nog iets te doen weg !!
En bij een sativa zou dat niet het geval zijn , we gaan wel zien tegen dan !!
SATIVA INDICA.jpg verschil-sativa-indica.png
sativa indica.jpg
Nog iemand een idee voor wat de afkorting SWD zou kunnen staan ???
Waarschijnlijk iets met White Diesel of Devil of .....??
- Likes 1
Comment
-
WTF zoveel soortjes blijft daar maar aan uit kunnen ????????????
Dien RQD -- Royal Queen Diamond daar kan ik met leven !!
Den WT -- White Thunder kan misschien ook wel kloppen !!
Maar de SWD daar kan ik niet aan uit ??
Ik ga heel gelukkig zijn met mijn volgende teeltje waarvan ik er 6 verschillende
soorten ga zetten en wel al de juiste gegevens van heb !!!
Tis alleen nog uitzoeken tussen de 11 soorten met welke ik dan ga starten !!
Bedankt voor de moeite , we gaan toch niet zeker zijn met welke we te maken hebben !!
Ik kan me nog herinneren een paar maanden terug ook al eens de moeite gedaan hebben
om er achter te komen van wat de afkortingen zijn , en is toen ook niet gelukt , ook nog eens
men dank daarvoor aan de collega's die mee helpen zoeken !!
Men eerste teeltje was ook met den WT en dat is goe meegevallen kwestie van opbrengst !!
Dit teeltje is het nog afwachten wat daar het resultaat van gaat zijn !!
Comment
-
vraag het nog eens aan mister x die moet zich toch nog iets herinneren .... mss al hij de naam terug hoort schiet hem iets te binnen
-
Ik denk dat Mister X soms zelfs zijne eigen naam vergeet , heb met hem al een keer er over gehad voor wat die afkortingen zouden kunnen staan , en zijn antwoord was wette wa we rollen er nog ene !!
Dat is een hopeloos verhaal dat binnen een maand gaat over zijn !!! T'is spannend genoeg geweest , eigenlijk wekt het wel een beetje stress op als je niet weet wat je van uw dames mag verwachten !!
Den overschot van het mystery seeds gaat ik gebruiken om wat terras planten van te maken !!
Effe mee ontkiemen binnen een paar weken en dan het terras op ook al komt er niet echt veel zon op't terras , maar ik kan eens proberen , dan kan ik volgend jaar misschien wat AF groot brengen buiten ?
-
-
Dag 121,5
Yup effe wat time Lapse foto's van 20 dagen !!!!
18 april 2019 ----->
fullsizeoutput_2195.jpeg fullsizeoutput_2194.jpeg fullsizeoutput_2193.jpeg fullsizeoutput_2192.jpeg fullsizeoutput_2191.jpeg fullsizeoutput_2190.jpeg fullsizeoutput_218f.jpeg fullsizeoutput_218e.jpeg fullsizeoutput_218d.jpeg fullsizeoutput_218c.jpeg fullsizeoutput_218b.jpeg fullsizeoutput_218a.jpeg fullsizeoutput_2189.jpeg fullsizeoutput_2188.jpeg fullsizeoutput_2187.jpeg fullsizeoutput_2186.jpeg fullsizeoutput_2185.jpeg fullsizeoutput_2184.jpeg fullsizeoutput_2182.jpeg fullsizeoutput_2183.jpeg
<------ 7 mei 2019.
Remco.
- Likes 1
Comment
-
Dag 122Queridos cultivadores de oro verde !!
1.jpeg
IMG_7832.JPG IMG_7833.JPG IMG_7834.JPG
We zijn in de helft van de werk week beland , we gaan naar de 7 weken echte bloei
toe , ben er gisteren waarschijnlijk achter gekomen dat de WT - White thunder's gaat
zijn en de RQD - Royal Queen Diamond misschien is !!!!
Laat het ons daar op houden om toch een indicatie te hebben hoeveel echte bloei ze
gaan hebben !!
Alleen de SWD is het nog een raadsel ook hadden sommige mede telers er wel een
gok naar gedaan !!! ( Sour White Diesel ) zou het kunnen zijn of ....... ??
Dus ik heb allemaal soortjes staan die 8 weken bloei nodig hebben !!
Dus het einde is in zicht !!
Morgen toch eens men vergroot dingetje boven halen om eens te piepen hoever
ze op't ogenblik ze staan ??
2.pngHet vergelen van mijn dames ! !
In de time lapse van gisteren is wel te zien dat ze op iets meer dan 14 dagen
het wel redelijk snel gaat om te verkleuren !!
Ook al was het voor mij dag na dag gezien te hebben , het niet echt duidelijk
was om het te kunnen volgen met het vergelen !!
Daar was wel effe een time lapse reeksje voor nodig om het te kunnen bekijken !?i
IMG_7849.JPG
IMG_7850.JPG
IMG_7851.JPG
Vooraanzicht !!
IMG_7836.JPG IMG_7838.JPG IMG_7839.JPG
IMG_7841.JPG IMG_7842.JPG IMG_7844.JPG
IMG_7846.JPG IMG_7847.JPG IMG_7848.JPG
Bovenaanzicht !!
IMG_7853.JPG
K'ga bij mijn volgend kweekverslag ook een paar toppen uitkiezen om ook te
kunnen volgen hoe snel de ontwikkeling verder gaat van zo nen top !!!!
IMG_7856.JPG IMG_7855.JPG
4.jpeg
3.jpg
Water & Voeding
Water is er gisteren niet aan pas gekomen , de 2 dames die normaal gisteren
een water beurt zouden moeten gekregen hebben , hebben niks gehad !!
En deze staan nu wel boven de 450 mBar ook de andere dames staan te
boven de 400 mBar zeggen tensio's !!
Dus het is vandaag een Plagron voeding's beurt van 1 liter per plant !!!
Terra bloom 4 ml per liter .
Green sensation 0,8 ml per liter geklimatiseerd leiding water !!
5.jpg
8d01095a121c376c1de34fa6902e30b0.jpg
Iemand een idee wat voor soortje dit zou kunnen zijn , kwam ze tegen op t'net
en het was meteen liefde op't eerste gezicht , ik heb nu wel zaad genoeg in
huis om een paar teeltjes met te doen !!
Maar dit soortje wil ik ook wel eens aanschaffen om het ik levende lijven te zien
opgroeien !!
59732991_465500944212020_6471806448467705856_n.jpg
IK hoor het wel hier @ !!
Remco.
Comment
-
heb hier nog een mooie gevonden die sterk lijkt op uw Napali pink
vision-seeds-blue-power-feminised.jpg
das de blue power van vision seedshttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Remco wietzaadjes heeft deze nog in vooraad liggen ik heb er genoeg voor de volgende 2 kweken
en kan zij dak dan overstap op auto's om alles sneller te late gaan ..... maar kan nu nog verder tot ik op vakantie vertrek erna dan nog 1 kweek en dan zij mijn zaadjes op zal zien wat ik dan zal doen dan zijn wel al tegen einde van het jaar
maar kan zijn dak die mss ook og eens bestel vid dat mooi weed met andere kleuren
-
Hoeveel tijd gaat uw AF rondje dan duren , denk je !!
Deze ronde zou tegen einde van deze maand afgelopen moeten zijn !!
Ik zit ook te denken om in sep. een ronde te starten dat dan tegen de jaarwisseling klaar zou moeten zijn !?i
Ik heb nog 3 maanden over ( jun. jul. aug. ) waar ik dan ook een auto's ronde zou kunnen starten gewoon eens zien af dat ik daar iets van tot een goed einde kan brengen ??
Heb een beetje schrik van nen hete zomer dien misschien roet in het eten kan strooien als het weer zo een tropisch klimaatje gaat worden ??
Ik wil zo i zo rond de jaarwisseling nieuw rook gerief in huis willen hebben , zodat ik in half januari 2020 terug kan starten !!!
Sebiet eens zien bij wielzaadjes wat ze zeggen over dien blue power ?
-
wel normaal moet de kweek waar ik mee bezig ben binnen 2 max 3 weken klaar zijn dan gaan de kleintjes direct in de bloei kast
1 week voor ze in de bloei kast gaan zal ik ze toppen 1x maar en da laat ik ze gewoon verder in de hoogte groeien denk sog te doen
deze zouden dan ten laatste tegen 19 aug moeten zijn want rond de 20ste vertrek ik ben maar 1 weekje weg erna start ik direct terug met de laatste ronde van de gewone dames denk erna eens een auto flower kweekje eens doen
zal wel na deze geen sativa's meer zetten kan makelijk slapen van de indica van de sativa geraak ik niet in slaap sativa is goed om binst de dag te roken je blijft nog beetje actief
ik heb serieus slaap probleem en met een goeie indica slaap ik achter nen joint of 3 gisteren 11 joints gemoord en maar niet moe worden pffffffff
heb wel nog een hoop zaden liggen waar ook sativa's tussen zitten denk niet alles soortjes uit mijn hoofd wat sativa is en wat indica is
wat vind dat een scrog veel tijd in beslag neemt normaal als ik sog doet zouw ik 4 kweken per jaar moeten kunnen doen
met een scrog kan ik er maar 2.5 kweken doen per jaar .... ok met een scrog meer gewicht maar als je dubbel kweken kan doen op een jaar zal je niet veel meer verschil van gewicht hebben op jaar basishttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
1 weekje weg is goed te overbruggen met een blumatsysteem bijvoorbeeld. Ik heb ooit 11 dagen ziekenhuisopname succesvol overbrugt.
Bij mij werkt wietolie gemaakt van Marokkaanse hasj fantastisch tegen slaapproblemen. Of wakkerblijfproblemen dus. Slapen gaat dan juist zonder problemen!
-
Ik had vroeger ook slaapproblemen en een jointje hielp ni echt , dus medicatie werkt perfect voor mij , slik 10 minuten en slapen als nen blok !!
11 jointjes , lekker veel van goeie hehe en nog ni slapen ? das wel fuckt up , dus jij leeft ook s'nachts als iedereen slaapt , ken da gevoel ,daar wordt je pas moe van !!
-
idd ik leef al meer dan 20j s'nachts vroeger werkte ik s'nachts ook
veel rustiger s'nachts .... meestal al mijn vrouw weg is naar haar werk ga ik slapen das tussen 8 en 11 meestal
-
-
Kwestie van slapen heb ik geen probleem ik heb daar medicatie voor , tis maar van wat mijn vorige kweekje heeft opgebracht was allemaal indica materiaal , en dan ben ik heel den dag nen lamme tamme !!!
Daarom het nieuwe zaad dat ik in huis heb gehaald is vooral sativa domi. zodat er wat meer actie in huis is overdag !!
Zou ik juni juli augustus een ronde auto's kunnen klaarspelen in mijn kast op 3 maandjes ??
Ik weet het eigenlijk allemaal niet , ik moet het allemaal een beetje uitdokteren hoe dat ik het ga aanpakken !!!
Of gewoon bezig blijven zoals ik nu bezig ben en niet naar den 1 januari toe werken !!
Denk dat dat het beste is er staat gene spoed achter , ik heb alleen een beetje schrik voor de zomer !!
Comment
-
Hey remco, eerst en vooral echt bangelijk mooi wat je daar aan het berijken bent. En echt supper lees voer wat je hier dagelijks neer pent!
maar zat met een klein vraagje?!
waarom je op dag 70 de 2 basis voeding bloom en grow mengt met elkaar. Dit lijkt me ook logish om het de plant te laten wennen. Maar op ons schema van plagron staat zo strikt dat je van groei naar bloei moet gaan?
ben zelf ook wat aant experimenteren met plagron...
Comment
-
Yep !!! T'ja zoals je zegt , naar mijn gedacht dacht ik ook een beetje rustig overschakelen van groei naar bloei , denk niet dat je daar mee iets verkeerd kan doen , ze hebben nu ook een week langer in voor bloei gestaan ook de voorgeschreven doseringen daar speel ik ook wat mee !! Ik heb bij mijn vorige teelt heel voorzichtig omgesprongen met doseringen , ik denk dat ik nu al meer voeding gegeven heb tegenover mijn vorige teelt !!
-
-
Comment
-
Yeah!
In de diepvries kun je zaden erg lang bewaren, die zijn nooit weggegooid hoor.
-
zaadbank wil ik niet aanleggen zorg wel meestal dak zaadjes heb liggen paar weken voor teeltje klaar is voor de propegator
ik bewaar ze in de frigo ... maar heb liefst vers zaad als je dan ook zaadjes hebt die niet uitkomen zoals nu laatst bij mij 7 va de 20 niet uitgekomen moet je ook niet naar wietzaadjes schrijven ik heb 3j gelede zaadjes gekocht en zijn nu niet uitgekomen lol
-
-
Man, man, man, wat een luxe-probleem heb jij Remco. Ik heb hier nog 2 Amnesia haze automatic en 1 Royal Jack automatic zaadje liggen en zit me af te vragen hoe en wanneer ik dat ga doen. Met 52 zaden zal je zeker wel ff toekomen.
Comment
-
Dag 123 Magische dag vandaag 1-2-3 !!
1.jpeg
IMG_7861.JPG IMG_7862.JPG IMG_7863.JPG
Effe werk van maken om men soortjes klaar te leggen voor men volgende teeltje !!
Is wel wat vroeg maar ik ga nog eens wat opzoek werk verrichten om een mooi
zes tal samen te stellen !!
We hebben er gisteren over gehad om nen normale teelt te doen of met AF te werken !
Ik ga toch maar effe normaal doen want ik ga eerst wat zaadjes op werken van mijne
voorraad voordat ik mij in het onbekende ga storten !?i
2.png Vergeling !!
IMG_7886.JPG
IMG_7887.JPG
Vooraanzicht !!
IMG_7865.JPG IMG_7867.JPG IMG_7868.JPG
IMG_7870.JPG IMG_7871.JPG IMG_7872.JPG
IMG_7873.JPG IMG_7874.JPG IMG_7875.JPG
Bovenaanzicht !!
IMG_7880.JPG IMG_7882.JPG
IMG_7876.JPG IMG_7879.JPG
4.jpeg
3.jpg
Water & voeding
Jhooe t'is weer vasten voor mijn meisjes ii
Gisteren een Plagron voeding's water beurt van 1 liter per plant , en de
tensio's staan nu allemaal rond te 100 mBar !!
Ben eens benieuwd waneer ze terug allemaal boven de 300 mBar geraken
voor hun volgende water beurt !
Nog iets !!
IK heb op het ogenblik al meer meststoffen gegeven in totaal dan bij mijn vorig
teeltje , Ik ben toen wel heel voorzichtig omgesprongen met de doseringen !?i
Dus ik begin stilletjes aan te denken dat de verkleuring misschien daar aan
met te maken heeft !! Overvoeding gewoon te veel van't goeie ???
Voor volgende teelt ga ik me toch nen bluelab PH en nen EC meter aanschaffen !!
Eens zien hoe dat dat gaat uit draaien om daar met te werken ??
5.jpg
UFO.png
Alien.jpg
df7442c4d4efdb7b1cdd837cf31e44e5.jpg
Yup het verlangen naar een jointje puur neemt toe nu dat het poker avondje er
bijna is ! Nog wachten tot morgen avond !!
Kwestie van't roken lukt best om het te laten , ook s'morgens is de goesting zo goed
als verdwenen ( al 18 dagen geen nicotine in mijn systeem ) !!!!!
Mijn kamerplantje , zeg maar kamerplant is al 111 cm groot geworden , deze heeft
tot nu toe alleen maar kraantjes water gekregen en staat er mooi fris bij , is wel wat
anders dan mijn planten in mijn kast !!!
Is wel spijtig dat deze geen bloem ontwikkeling heeft en waarschijnlijk ook geen
gaat krijgen !!
IMG_7802.JPG fullsizeoutput_2180.jpeg
IK zie of hoor het wel hier @!!
Remco.
Comment
Comment