4 weken geleden zag ik nog geen bloei op de fotos dus je bent iets te optimistisch met het aantal bloeiweken denk ik
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Firstimer. 3x kalashnikova 600watt
Collapse
X
-
Post #55 zie ik iets dat op bloei begint te lijken.
Dat is dag 14 van 12/12
Ze zijn wat trager dan normaal maar niet heel veel.
Je zit nu op 2 weken bloei dus. Komende week is week 3.
Nou komt dat niet zo precies eh, alleen als je denkt te gaan oogsten na een x-aantal dagen omdat de verkoper dat zegt bij de omschrijving kan het wat tegenvallen.
Eigenlijk moet je alles vergeten wat een verkoper van wietzaden zegt. 99% is apekool.
Meestal kan je daar normaal rustig 1-2, soms zelfs 3-4 weken, extra bloei bij tellen.
Mgoed als je naar de planten kijkt dan is dat geen probleem verder.
Oogsten als je ziet dat ze klaar zijn, niet omdat een verkoper dat beweert
Comment
-
Damn.. dan gaan ze nog flink groeien de plant en toppen.
Ik dacht zo al bijna klaar te zijn maar klopt ik heb niet goed gerekend. Dat betekend alleen maar goed nieuws dan want ik moet nog zeker 6 weken, amai dan gaat de tent nog wel vol komen te staan en die toppen gaan dan nog flink omhoog schieten en aandikken of niet?
En ik was al tevreden met hoe t er nu uit ziet.
-
-
Niet te druk over maken, is vrij normaal , zolang het bij een paar blijft mag dat.
Je moet ze alleen niet weghalen tot ze er (bijna) vanzelf afvallen.
Als een plant in de bloei haar blad leeg trekt neemt ze meestal het minst functionele blad, onderin/ weinig licht.
Als je dat blad gaat weghalen neemt ze gewoon het volgende blad.....
Comment
-
Zien er lekker uit.. iemand die aan de hand hiervan kan inschatten hoelang nog? Want merk dar er verschil zit in de planten.. deze heeft veel bruine haren, de andere nietLast edited by Upheavel; 13 March 2019, 23:32.
Comment
-
Hoe lang nog is best lastig, zijn mooie foto's en ziet er allemaal uit alsof het klaar is om te gaan spoelen maar trichomen van boven bekijken is niet voldoende kunnen er van boven wit uit zien maar als dat alleen het topje is.... , en liefst ook een foto van een top die een beetje meer in het midden zit,
Bruine haartjes zegt mij nooit zo veel, ik heb soortjes gehad die al geen haartjes meer hadden 5 weken voor de oogst.
-
Dag 62 op 12/12.
Krijgen alleen nog afgezuurd waterYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
Netjes hoor! Beetje verbrand beetje tekorten??
Niets meer aan doen...
Gz Rickysticky
-
Ja ben te vroeg begonnen met bloeivoedig en pk waardoor ik denk ik calcium ofzo tekort heb.
De gele puntjes in t begin zijn nu ondertussen verschrompeld precies verbrand van hitte maar daar ligt t niet aan.. ook circa 2 weken geleden begonnen ze de bladeren leeg te trekken.. ondanks alles ben ik dik tevreden hoe t nu loopt, maak wel dagelijks jacht op banaantjes.. op 3 weken tijd stuk of 14 gevonden en verwijderd.. zeer veel fouten gemaakt de 1e ronde maar ook van geleerd
-
Comment