Goedenavond allemaal,
Takketoelli hier met mijn eerste kweekverslag!
Ik nodig bij deze een ieder uit om mee te lezen, kijken en vooral jullie mening en adviezen te geven over deze ronde. We vallen binnen op het moment dat de Domina zo'n 2 weken op 12/12 staat, en de eerste bloeiverschijnselen beginnen zich te laten zien. Maar eerst ff een kort overzichtje wat er allemaal vooraf ging.....
De dame in kwestie is een Black Domina van Sensiseeds. Ik gebruik de gehele kweek lightmix potgrond en terra groei en bloeivoeding, green sensation als additief en pH-, alles van Plagron. Geen speciale reden, dit merk is gewoon voor mij het gemakkelijkst te verkrijgen in mijn regio. Na ontkiemen in koffiezakje in de grond gezet in een 1000ml potje. Voorgroei vind plaats in een kastje met een 55watt tneon groeilamp, 18/6.
Getopt bij de vierde node, gestart met groeivoeding en verpot volgens onderstaand schema:
Black Domina van Sensiseeds
-Bloeitijd is 7 tot 8 weken
-95% Indica
09 dec: in koffiezakje
12 dec: ontkiemd, overgezet in 1000ml pot Het zaadje gaat ongeveer 1cm onder de grond
15 dec: opgekomen Groeilamp aan. Water geef ik in dit stadium alleen met een plantenspuit tot de
wortels stevig genoeg zijn
05 jan: bij 4e node getopt Ik ga ervan uit dat de onderste 2 zijtakken niks worden, dus 6 ipv 8 zijtakken
09 jan: start groeivoeding Ik begin met 1/4 dosering, dan alleen water, dan 1/2 dosering gevolgd met
alleen water, en ik eindig met een 3/4 dosering. Om de 2-3 waterbeurten
alleen water. Dit alles afgezuurd naar 6,2-6,4
18 jan: verpot naar 11 liter emmer Na verpotten in de eindpot laat ik de plant een weekje bijkomen, en
aangezien er weer extra voeding bijkomt via de potgrond, geef ik deze
week de helft van de dosering. Nu ik dit neertik bedenk ik mij dat dit
misschien wel een beter moment is om de plant alvast in de tent
onder de led te zetten om daar alvast wat aan te wennen (?)
26 jan: in tent op 12/12 Van mijn groeikastje naar de tent onder de spectrabox20190210_214120.jpg 20190210_195315.jpg20190210_215618.jpg
Ook is de grond wat meer ingeklonken dan ik zou willen, maar daar doe ik verder niks aan. Leermomentje voor de volgende ronde.
Nou, dat was het wel zo'n beetje!
Als er vragen, ideen, opmerkingen, adviezen, tips enzo zijn lees ik die graag. Grote vraag nu gaat over het evt snoeien cq dieven
Geote Groeten!
Takketoelli
Takketoelli hier met mijn eerste kweekverslag!

De dame in kwestie is een Black Domina van Sensiseeds. Ik gebruik de gehele kweek lightmix potgrond en terra groei en bloeivoeding, green sensation als additief en pH-, alles van Plagron. Geen speciale reden, dit merk is gewoon voor mij het gemakkelijkst te verkrijgen in mijn regio. Na ontkiemen in koffiezakje in de grond gezet in een 1000ml potje. Voorgroei vind plaats in een kastje met een 55watt tneon groeilamp, 18/6.
Getopt bij de vierde node, gestart met groeivoeding en verpot volgens onderstaand schema:
Black Domina van Sensiseeds
-Bloeitijd is 7 tot 8 weken
-95% Indica
09 dec: in koffiezakje
12 dec: ontkiemd, overgezet in 1000ml pot Het zaadje gaat ongeveer 1cm onder de grond
15 dec: opgekomen Groeilamp aan. Water geef ik in dit stadium alleen met een plantenspuit tot de
wortels stevig genoeg zijn
05 jan: bij 4e node getopt Ik ga ervan uit dat de onderste 2 zijtakken niks worden, dus 6 ipv 8 zijtakken
09 jan: start groeivoeding Ik begin met 1/4 dosering, dan alleen water, dan 1/2 dosering gevolgd met
alleen water, en ik eindig met een 3/4 dosering. Om de 2-3 waterbeurten
alleen water. Dit alles afgezuurd naar 6,2-6,4
18 jan: verpot naar 11 liter emmer Na verpotten in de eindpot laat ik de plant een weekje bijkomen, en
aangezien er weer extra voeding bijkomt via de potgrond, geef ik deze
week de helft van de dosering. Nu ik dit neertik bedenk ik mij dat dit
misschien wel een beter moment is om de plant alvast in de tent
onder de led te zetten om daar alvast wat aan te wennen (?)
26 jan: in tent op 12/12 Van mijn groeikastje naar de tent onder de spectrabox20190210_214120.jpg 20190210_195315.jpg20190210_215618.jpg
Ook is de grond wat meer ingeklonken dan ik zou willen, maar daar doe ik verder niks aan. Leermomentje voor de volgende ronde.
Nou, dat was het wel zo'n beetje!
Als er vragen, ideen, opmerkingen, adviezen, tips enzo zijn lees ik die graag. Grote vraag nu gaat over het evt snoeien cq dieven
Geote Groeten!
Takketoelli
Comment