Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste testkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Allereerste testkweekje

Korting op 420shop
    Ik kon natuurlijk niet wachten vooraleer ik mijn kelder tegoei ingericht heb met verlichting en heb op 15 augustus al 1 zaadje voor de "fun" laten ontkiemen in zaai en stekgrond. De eerste twee weken stond-ie buiten waarna ik hem/haar in de kelder onder een spaarlamp heb gezet.
    De laatste tien dagen heb ik om de dag een beetje voeding gegeven (afwisselend universele voeding voor groene planten en buxusvoeding) en het groeitempo begint toch serieus te versnellen nu. (tussen kweekfoto3 en kweekfoto6 zit maar 7 dagen verschil).

Alleen nog hopen op een vrouwtje nu (kan al iemand iets zien?)

PS: het is een white widow van High Quality Seeds.
    Attached Files

Re: Allereerste testkweekje

lees eerst eens wat rond over bloeifases enzo ^^

12/12 gaat eerst d.w.z 12 uur licht 12 uur donker als je bloei wil zien dan week of 2 wachten en dan kan je pas zien naar het geslacht vormt ie balletjes heb je een mannetje vormt ze haartjes is het een vrouwtje

ga ook eens naar de growshop om bloeivoeding ga je met je huidige voeding niet ver komen in de bloeifase ^^

meer info nodig wees eens niet te lui en check eens op JD alles vind je hier wel ^^

Comment

Zo, een kleine update van men plantje. Ze is nu +- 10 weken oud, ongeveer een 60cm groot en sinds vorige week heb ik de eerste bloemvorming opgemerkt, ze begint ook straffer (kruidiger) te ruiken.

De onderste single-blaadjes zijn al een tijdje verwijderd, en nu beginnen de drie-vingerige blaadjes net erboven serieus te verwelken, niet geel geworden maar gewoon aan het 'uitmergelen'. (Kzal deze maar niet verwijderen zeker?), de rest van de plant ziet er super uit.

Ik ben vandaag bloeivoeding gaan halen bij de growshop en heb nog een derde spaarlamp van 2700k bijgehangen.

Ben zeer benieuwd hoeveel grammetjes me dit gaat opleveren
      plantje3.jpgplantje1.jpgplantje2.jpg
      Last edited by gargamel; 30 October 2010, 19:42.

Comment

Tijd voor een nieuwe update..

Voor een eerste keer en onder wat simpele spaarlampen vind ik het toch mooi lukken.
        Het zijn natuurlijk geen supertoppen, maar meer had ik ook niet verwacht.

De plant zit op het einde van week 5 van de bloeiperiode, maar van enige bruine haartjes is nog geen enkele sprake, alles is nog spierwit? Of ben ik te vroeg met panikeren?

kweekje3.jpgkweekje1.jpgkweekje2.jpgkweekje5.jpgkweekje4.jpgkweekje0.jpg

Comment

Je zit pas op week 5 dus weet gerust... ze kunnen nog wel eventjes De bruine haartjes gaan echt vanzelf wel komen, gewoon lekker doorgaan.

Comment

Bezig...
          X