Zo na het LR kweekje, komen die er niet meer in. Opbrengst vind ik tegen vallen.
En had meer kunnen hebben met een ander soortje.
Heb nu de freebies van sannie te kiemen gelegd 5/5 gekiemd !
Heb 6 Purple Princess gekiemd 6/6 gekiemd! (is outdoor strain, maar doe hem binnen) Heb ergens een binnen kweekje ervan gezien met lekkere buds.
En wat onbekend zaad te kiemen gelegd, wat ergens uit een zakkie kwam.
Maar volgens mij zijn die niet echt meer goed.
1 ervan is ontkiemd. Rest heb ik maar eens in jiffy's gelegd, komen ze niet uit dan weg ermee.
Heb toch genoeg zaad gekiemd, en kan ze niet allemaal in de tent kwijt als ze volgroeid zijn. (dr80)
Heb ze nu weer onder de Tneon staan. En zal ze afbloeien onder de HPS (250W)
Weer niet tegelijk ontkiemd. Dus weer verschil erin.
6 staan al goed boven(afghaan x nycd). Die groeien super!
De rest volgt.
Previeuw (zijn ze niet allemaal) Die wat boven zijn is de afghaan x nycd. De rest volgen grote tape is de Purple Princess, dun gestreepte tape is het onbekende.
DSC06957.jpg
En had meer kunnen hebben met een ander soortje.
Heb nu de freebies van sannie te kiemen gelegd 5/5 gekiemd !
Heb 6 Purple Princess gekiemd 6/6 gekiemd! (is outdoor strain, maar doe hem binnen) Heb ergens een binnen kweekje ervan gezien met lekkere buds.
En wat onbekend zaad te kiemen gelegd, wat ergens uit een zakkie kwam.
Maar volgens mij zijn die niet echt meer goed.
1 ervan is ontkiemd. Rest heb ik maar eens in jiffy's gelegd, komen ze niet uit dan weg ermee.
Heb toch genoeg zaad gekiemd, en kan ze niet allemaal in de tent kwijt als ze volgroeid zijn. (dr80)
Heb ze nu weer onder de Tneon staan. En zal ze afbloeien onder de HPS (250W)
Weer niet tegelijk ontkiemd. Dus weer verschil erin.
6 staan al goed boven(afghaan x nycd). Die groeien super!
De rest volgt.
Previeuw (zijn ze niet allemaal) Die wat boven zijn is de afghaan x nycd. De rest volgen grote tape is de Purple Princess, dun gestreepte tape is het onbekende.
DSC06957.jpg
Comment