Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

Ik heb hier nog 6,5 Liter en 11 L nog staan. Mischien dat ik er 4 a 5 x 11 liter ga zetten, en de rest 6,5 liter. Denk dat het toch wel een vol tentje zal worden.

Over voedingsbehoeftes was ik al aan het denken. Die zullen eerder op raken bij de 6,5 liter. En als ik nu die langzame zou weglaten, zit ik nog met 11 stuks Dus zal ik ze eerst moeten overpotten in wat grotere potten. Anders krijg ik geen 11 weg gewerkt met 11 liter potten.
    Last edited by Angelic2010; 15 September 2010, 20:06.

Comment

een mooie vol tentje is erg intersant ben benieuwt

rustig
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ga dus met 11 stuks verder. Die laatste wilde dus niet boven komen, en heb hem uit de grond gehaald maar zat totaal geen groei in dus weg ermee.

Dus nog even en gaan ze in hun uiteindelijke potten. Denk dat ik ze morgen even ga halen. Heb er hier nog een paar staan. Dus kan ik eigenlijk al een beetje gaan bekijken hoe het uit gaat zien

Maar ik ga voor een mooi vol tentje met buds Hopelijk genoeg vrouwen.

Morgen gaat de klok op 18/6 en kort daarna op 12/12 en kijken waar het schip strand ermee
        In ieder geval zal het meer opbrengst worden, dan ik met die lowryders heb gehad. Ik ga voor zoveel mogelijk grammen Even kijken wat voor topbooster ik aan het einde ga gebruiken.
        Last edited by Angelic2010; 16 September 2010, 21:25.

Comment

Morgen ga ik ze overpotten in hun uiteindelijke potten.
          3x 11 L
          3x 7,1 L
          5x 7 L

Had eerst 6,5 L willen plaatsen. Maar die vent bij de GS deed me die potten in de tas, en kom thuis. Zijn het totaal de verkeerde... leuke fout...
          Dus snel maar even nog 3 potten gehaald.
          Laat ze nog even onder de Tneon staan. En dan gaat de HPS erboven, en op 12/12
          De lamp gaat vanavond voor de eerste keer uit. van 24/0 naar 18/6.

Hoop dat het een lekker vol tentje gaat worden.

Comment

Eerste dag 18/6 zit erop.
            Net even gekeken, en ze groeien super.
            Vanmiddag dus overpotten. En kijken hoe ze daarop reageren.

Tot nu toe verloopt alles prima.
            Ook het onbekende zaadje gaat super. Ben benieuwd of ik erachter ga komen wat voor soort het is.

Hier wat pic's
            DSC00006.jpgDSC00007.jpg
            Last edited by Angelic2010; 17 September 2010, 10:48.

Comment

Zo net klaar met ompotten. Moest even kijken hoe ik het plaatste. Maar is gelukt ze alle 11 erin te krijgen.
              Dit blijft zo totdat ik de mannen er ook tussen uit heb. Dan heb ik weer meer plaats. Dus zal toch wel wat afvallers hebben. Heb ik in ieder geval genoeg vrouwtjes over

Laat ze nog even groeien, en dan op 12/12. Ze groeien toch nog 2 a 3 weken door meestal.
              Wortelen doen ze in ieder geval goed!
              Heb er een paar op grow-mix staan, en de rest op potgrond van de praxis.

DSC00012.jpg

Comment

ikke blijf er bij en let goe op

rustig

Comment

Het verloopt prima in hun nieuwe potten. Ga nog even door met de groei. En dan over naar de bloei.
                  Hoop dit keer veel meer oogst te behalen.
                  LV was vanochtend zo hoog, dat de meter het niet eens meer kon meten gaf --% aan.
                  De druppels van de bladeren afliepen. Eerste keer dat het ik zag. Meteen de ventilator aangeknald. En probleem opgelost.

Comment

Zo weer wat vooruitgang.
                    De Tneon zorgt echt voor een korte internode afstand.

De kleintjes zijn de Purple Princes. Zijn wat trage groeiers, tegenover het andere soort.
                    Hier wat foto's:

DSC00030.jpgDSC00031.jpgDSC00032.jpgDSC00028.jpg

Comment

Ziet er leuk uit allemaal hopen dat je van de 11 wel flink wat vrouwen overhloud...
                      Als deze opbrengst je ook nog niet bevalt misschien aan een 400Watter gaan denken misschien!!

Keep up the good work..

Greetz
                      Peel me i'm fat free!

Comment

gaat de goede kant op kerel en hopen op idd goede toppen ga je zeker volgen hier

Comment

400W is volgens mij teveel voor een dr80. En ga hier wel aan denken. Maar dan in een andere woning ivm warmte.
                          Die lowryders als ik daar al 50 gr vanaf kan halen met 7 stuks. Zal deze opbrengst zeker meer opbrengen. En dit keer ga ik langer bloeien met de hps, in plaats van 9 dagen.
                          Dus die toppen zullen veel beter worden. Meer opbrengst. Ga ze natuurlijk goed verzorgen.

Heb net eens even in het tentje gekeken. En onder die tneon gaan die internodes echt kort op elkaar zitten. Terwijl ik de lamp toch een stukje hoger heb hangen. Om het licht wat te verdelen.
                          Strekken doen ze niet.
                          Zoals het ernaar uit ziet. Gaat dit wel een lekkere oogst worden zolang ik genoeg vrouwen overhoud.
                          Vraag me wel af, vanaf welk moment ik ze in de bloei ga zetten.

Heb dus de dr80, dus even kijken wanneer.

Comment

Even een foto update. De groei gaat er nu echt sneller in zitten. Tentje word wat meer groen Mooi zo!
                            Iemand die kan zeggen wat nu het beste moment is ze in de bloei te zetten. Weet dat ze nog een stuk door groeien. 50 a 70 cm.
                            Wil niet dat dalijk te groot worden in me tentje
                            Mischien dat ik ook ga proberen HPS en Tneon erin te knallen. Samen zou dat ook 400W zijn. En de Tneon 150W lichtopbrengst is meer als 150W. Dus het zou wel kunnen helpen voor meer opbrengst. Aangezien Tneon niet echt warm word. Wel heb ik dan nog een setje easyrollers nodig Meer licht = gewicht
                            DSC00038.jpgDSC00039.jpgDSC00036.jpgDSC00034.jpgDSC00043.jpgDSC00035.jpg
                            Last edited by Jointjedraaien; 23 September 2010, 15:43.

Comment

ziet er goed uit hoor

Comment

Comment

Bezig...
                                X