Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

Ja die purple princess is ook later gekiemd. Dus die hebben zowiezo een achterstand.
    Daar komt wel schot in Zal zich wel lekker aan het wortelen zijn. En merk dat ze wel aan het groeien zijn. En internode aan het maken is, ook al is die zo klein.
    Echt korte internodes met die Tneon. Dus lekkere bossige planten
    De afghaan is blijkbaar een snelle groeier.
    Heb nu ook gelezen dat de purple princess een bloeitijd heeft van 50 dagen 7 weken bloeitijd dus.
    Heb tot nu toe iedere keer eigenlijk zaad gehad. En blijf er ook bij. Geen last van spint/tmv van de stekkenboer.

Stekjes is leuk omdat het makkelijk is. Hups onder de hps en gaan met die banaan.

Comment

Kan niet veel zeggen, dan dat het gewoon lekker goed gaat
      Purple Princess komt wel schot in.
      Ze hebben gister een beetje Wortelstimulator gehad van House & garden. Dat slaat blijkbaar goed aan.

DSC00087.jpgDSC00089.jpg

Comment

Purple Princess begint het beter te doen nu. Nu twijfel ik wanneer ik ze op 12/12 ga zetten. Denk dat ik dit maandag eens ga doen.

Afghaan x nycd 10 dagen boven de grond (snelle groeier)
        Purple Princess 8 dagen boven de grond (trage groeier)

DSC00106.jpgDSC00104.jpgDSC00102.jpg

DSC00103.jpg
        Last edited by Angelic2010; 23 September 2010, 18:40.

Comment

Gemanipuleerd ?
          Ik heb een stek genomen van een bloeiende Afghaan x nycd
          Zie wat dit gaat worden..Heeft zichzelf totaal gemanipuleerd zie het blad.
          stek.jpg

Comment

OMG nog nooit gezien
            da zullen er zijn die 900Gr afgeven

was het maar waar

Comment

@prestin
              Die stek van jou is zich aan het reveggen. Hoeveel uur licht heb je erop?
              Hoezo vraag je gemanipuleerd?

Het zijn gewoon zaden.

Comment

Dat blad klopt toch niet en verder heeft ie 1 maand en nog steeds op 14-16 uur licht gestaan..Het blad ?!
                Ik heb er geen verstand van ..alleen maar van ledlicht.
                Last edited by Prestin; 24 September 2010, 22:31.

Comment

14-16 uur licht is nog steeds groei!
                  Je bent je stekje aan het reveggen.
                  Led licht groeit/bloeit een plant ook hoor Veel lezen en leren krijg je veel verstand van

Comment

Die staat niet onder led. gewoon als kamerplant voor het raam...
                    En betweter wat is dat voor blad.?

Comment

@ Prestin
                      Wat betweter? Hou je commentaar voor je. Vraag ik niet om.

Dat blad is er puur gekomen door stress. Aangezien die in de bloei stond.

Update:

Last edited by Angelic2010; 26 September 2010, 10:07.

Comment

Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

Zo kleine update. Vanavond gaat de hps lamp erin. Doe nog 1 dag 18/6 op hun koppies
                        En daarna op 12/12
                        De purple princess begint nu wat meer blad te krijgen. En de afghaan x nycd groeien erg snel. Sommige bladeren zo groot als me hand.
                        Ben benieuwd wat ze gaan worden. Geen voorbloei te bekennen. Maar heb zo'n gevoel genoeg vrouwtjes te krijgen.
                        De linkerhoek is echt een bladerdekje aan het worden.
                        Korte internodes. Zijtakjes in de maak

DSC00328.jpgDSC00327.jpgDSC00326.jpg

Comment

Zo net even foto's gemaakt. Ze gaan dalijk lekker slapen. Rede dat de bladeren al wat gaan hangen

Ze staan er in ieder geval lekker bij! Morgen gaat de klok dus naar 12/12!

DSC00373.jpgDSC00389.jpgDSC00387.jpgDSC00374.jpg

Comment

Vandaag word het de 2e dag 12/12.
                            Had wat last van calcium gebrek bij 1 a 2 planten. Goed dat ik het snel ontdekt heb.
                            Gister heb ik ze een dosis voeding gegeven. En het heeft zich niet verspreid zojuist gekeken

Nu hopende snel voorbloei te zien, zodat de mannen eruit kunnen.
                            1 afghaan is al flink bezig met zijtakken, en is veel groter dan de rest(was wel als eerste geplant) Mja mannen zijn meestal snelle groeiers.
                            Maar die zouden minder vertakkingen hebben. Dus ga me benieuwen wat dat word.

DSC00445.jpgDSC00446.jpgDSC00448.jpgDSC00456.jpg

Comment

Dag 3 12/12

Word ik vanmorgen wakker, zie ik dat de lamp niet aan is. Is blijkbaar op een of andere manier de stekker eruit gegaan(klein stukje).. Denk door het vrouwtje met poetsen...
                              Dus ze hebben een tijdje geen licht gehad. Heb snel de stekker erin geduwd.

Dus lamp is blijkbaar 2 uur eerder uitgegaan. En vandaag 3 uur 45 later aangegaan....
                              Dus hoop niet dat dit stress heeft opgeleverd. Ze staan er gewoon goed bij.
                              Gelukkig staan ze nog niet in de bloei.
                              De lamp staat nu gewoon weer aan op de normale tijd. Dus weer op 12 uur. Alleen zullen ze vandaag dus ook minder licht hebben gehad zoals gister blijkbaar.
                              Vanaf morgen weer alles normaal.

Dus volgens mij niks aan het handje. Als het maar bij 1x blijft.. Dus ga de boel nog beter in de gaten houden.
                              Zie je weer hoe belangrijk het is, je plantjes in de gaten te houden

Plantjes staan er gewoon goed bij. Heb de lamp iets lager gehangen. Krijgen ze ook meer lichtvangst. Mischien verekend zich dat weer...
                              Ze groeien super nu! Volgens mij kom ik 1tje met een stokje vast te zetten, om hem wat rechter te laten groeien.
                              De grootste, die is wat schever gegroeid in het begin. En merk dat hij naar de rechterkant aan het buigen is(stengel onderin)

Heb dus geen kans gekregen om foto te maken met het licht uit.
                              DSC00486.jpgDSC00493.jpgDSC00487.jpgDSC00485.jpg

Comment

ze zien er nog steeds goed uit

mmmm lekker

Comment

Bezig...
                                X