Re: Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!
@ Jona, heb gewoon een 30 euro controllertje..
Bromt als een gek, maar niemand die het stoort
Dan ook meteen weer een update, wat?! 1tje maar? nee 2 in 1!!
Deel 1:
Update: 17de dag bloei / 11de dag zichtbare bloei..
Na een lekkere vakantie, weer in het land en moet eerlijk zeggen dat ik het best moelijk had met de gedachtes thuis..
Zal het goed gegaan zijn?
Zou de filter zijn werk doen?
Is de afstelling wel ok geweest?
Is mijn app. inmiddels afgebrand?
Heftig heftig allemaal, maar kan jullie vertellen dat ze er voorbeeldig bij staan!!!!
Alleen maar 7-vingerige bladeren en nergens geen probleem te ontdekken..
Aarde heeft de juiste vochtigheidsgraad, bladeren zijn mooi groen, geen paarsre steeltjes te bekennen alleen zijn ze een beetje gestrekt omdat ik de lamp niet mee heb kunnen schuiven..maar ach, als dat alles is?!..
Conclusie:
Een DIKKE 10 voor het Blumatsysteem..
Met de juiste afsteling kan je gerust een week de klote op zonder zorgen!!
schat dat er bij aankomst nog een 15 Liter inzat, dus een verbuik van 45 Liter..
De Ph was wel opgelopen tot 6.42 dus snel even wat vers water + voeding erin gedaan en weer terug gebracht naar 5.78!
De foto's:
Bij vertrek:
1.jpg
Bij aankomst:
3.jpg
2.jpg
4.jpg
Tijd voor deel 2 (vandaag)
Update: 17de dag (zichtbare) bloei..
Na 6 dagen ging de rits weer eens open, en wat een verrassing!
Heb wel al die tijd het vat bijgehouden, dus nu niet denken "wat een luie hond is het ook"
Vat net even leeggegooid en een nieuw mengsel aangemaakt met een scheut Canna Boost erin!
Ph stabiel op 5,8 en Ec is momenteel 1.43
Maar goed, even terug naar het moment van ritsen..
Eerste gedachte:
Mijn witte tuintje is terug!!
De geur is weer zoals vanouds en ze staan er nog steeds goed bij..die lange witte halen en trichoompjes op de bladeren toverde een smile op mn gezicht!
Dus de bloei is er nu echt ingeschoten en moment van zwellen is aangebroken.
Verwacht wel een paar lekkere dikke buds op het einde, maar geen hoog gewicht..
Volgende ronde dus toch weer 16 in de tent, want merk dat het voorgroeien iets langer kon dan die 10 dagen van nu..
Hoop hier toch nog een goed resultaat uit te halen, al zal die zichtbaar minder worden dan de vorige (maar was ook een TOP ronde, dus sowieso al moeilijk te overtreffen)
Blablablaaaaaaaa...
De foto's:
CIMG2559.jpg
CIMG2548.jpg
CIMG2547.jpg
CIMG2549.jpg
CIMG2546.jpg
CIMG2545.jpg
CIMG2543.jpg
CIMG2556.jpg
CIMG2557.jpg
@ Jona, heb gewoon een 30 euro controllertje..
Bromt als een gek, maar niemand die het stoort
Dan ook meteen weer een update, wat?! 1tje maar? nee 2 in 1!!
Deel 1:
Update: 17de dag bloei / 11de dag zichtbare bloei..
Na een lekkere vakantie, weer in het land en moet eerlijk zeggen dat ik het best moelijk had met de gedachtes thuis..
Zal het goed gegaan zijn?
Zou de filter zijn werk doen?
Is de afstelling wel ok geweest?
Is mijn app. inmiddels afgebrand?
Heftig heftig allemaal, maar kan jullie vertellen dat ze er voorbeeldig bij staan!!!!
Alleen maar 7-vingerige bladeren en nergens geen probleem te ontdekken..
Aarde heeft de juiste vochtigheidsgraad, bladeren zijn mooi groen, geen paarsre steeltjes te bekennen alleen zijn ze een beetje gestrekt omdat ik de lamp niet mee heb kunnen schuiven..maar ach, als dat alles is?!..
Conclusie:
Een DIKKE 10 voor het Blumatsysteem..
Met de juiste afsteling kan je gerust een week de klote op zonder zorgen!!
schat dat er bij aankomst nog een 15 Liter inzat, dus een verbuik van 45 Liter..
De Ph was wel opgelopen tot 6.42 dus snel even wat vers water + voeding erin gedaan en weer terug gebracht naar 5.78!
De foto's:
Bij vertrek:
1.jpg
Bij aankomst:
3.jpg
2.jpg
4.jpg
Tijd voor deel 2 (vandaag)
Update: 17de dag (zichtbare) bloei..
Na 6 dagen ging de rits weer eens open, en wat een verrassing!
Heb wel al die tijd het vat bijgehouden, dus nu niet denken "wat een luie hond is het ook"
Vat net even leeggegooid en een nieuw mengsel aangemaakt met een scheut Canna Boost erin!
Ph stabiel op 5,8 en Ec is momenteel 1.43
Maar goed, even terug naar het moment van ritsen..
Eerste gedachte:
Mijn witte tuintje is terug!!
De geur is weer zoals vanouds en ze staan er nog steeds goed bij..die lange witte halen en trichoompjes op de bladeren toverde een smile op mn gezicht!
Dus de bloei is er nu echt ingeschoten en moment van zwellen is aangebroken.
Verwacht wel een paar lekkere dikke buds op het einde, maar geen hoog gewicht..
Volgende ronde dus toch weer 16 in de tent, want merk dat het voorgroeien iets langer kon dan die 10 dagen van nu..
Hoop hier toch nog een goed resultaat uit te halen, al zal die zichtbaar minder worden dan de vorige (maar was ook een TOP ronde, dus sowieso al moeilijk te overtreffen)
Blablablaaaaaaaa...
De foto's:
CIMG2559.jpg
CIMG2548.jpg
CIMG2547.jpg
CIMG2549.jpg
CIMG2546.jpg
CIMG2545.jpg
CIMG2543.jpg
CIMG2556.jpg
CIMG2557.jpg
Comment