Re: Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!
Zo haal ik het beste resultaat ja, de max temp komt momenteel niet boven de 26.7 uit (heb de thermostaat ingesteld op 26 en de fan draait op 40%..)
Dus max temp is 26.7 met een min. van 21.3..in mijn ogen de ideale waardes rond de toppen zelf Door het lage verschil ook geen probs met de LV, deze is nu min. 35% en max 52%
Daar zijn we allemaal benieuwd naar, blijf me volgen en je komt erachter
Ook zal er een leuke sample verloot worden aan de beste gokker van het eindgewicht..
Eey Jona,
Tja, wat kan ik erop zeggen?!
Uit eigen ervaring hoort dat ding er gewoon op Al gaat die wel pas de 3 week van de bloeiperiode eronder..
En zo gek is die 35Cm ook nog niet, want hij zal nog eens 10Cm gaan zakken..en dit wil ik hem wel eens ZONDER die spreader zien doen!
Dit schema (zie onder) had ik ergens gevonden & aangepast naar eigen wensen..
Vorige ronde nergens last van gehad, nu zonder die spreader meteen verbrande bladeren..
schema_adjust.jpg
Verder iedereen bedankt voor de complimenten, en ik zal hem eens wat vaker update'en..
Dus voor wie niks wilt missen, blijf me volgen
Oorspronkelijk geplaatst door ironcobra
View Post
Dus max temp is 26.7 met een min. van 21.3..in mijn ogen de ideale waardes rond de toppen zelf Door het lage verschil ook geen probs met de LV, deze is nu min. 35% en max 52%
Oorspronkelijk geplaatst door Paffy
View Post
Ook zal er een leuke sample verloot worden aan de beste gokker van het eindgewicht..
Eey Jona,
Tja, wat kan ik erop zeggen?!
Uit eigen ervaring hoort dat ding er gewoon op Al gaat die wel pas de 3 week van de bloeiperiode eronder..
En zo gek is die 35Cm ook nog niet, want hij zal nog eens 10Cm gaan zakken..en dit wil ik hem wel eens ZONDER die spreader zien doen!
Dit schema (zie onder) had ik ergens gevonden & aangepast naar eigen wensen..
Vorige ronde nergens last van gehad, nu zonder die spreader meteen verbrande bladeren..
schema_adjust.jpg
Verder iedereen bedankt voor de complimenten, en ik zal hem eens wat vaker update'en..
Dus voor wie niks wilt missen, blijf me volgen
Comment