Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indica Mix van Greenhouse (WW, Big Bang, Hymalaya Gold, Cheese en El Nino)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Indica Mix van Greenhouse (WW, Big Bang, Hymalaya Gold, Cheese en El Nino)

Korting op 420shop
    Voor de strains liefhebbers is dit pakketje een uitkomst. Alle zaden zijn fem. en gaan goed, behalve de el nino, die heeft het lastig.

Ik heb ze in zaaigrond van plagron geplant. Ze staan gewoon in een hokje waar normaal daglicht is, als ze ouder worden gaan ze onder de lamp en worden ze gebruikt als moederplant die dan stekken geeft.

Foto's van vanavond.

Ik hou jullie op de hoogte, uiteraard zijn alle aanvullingen en tips welkom.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Re: Indica Mix van Greenhouse (WW, Big Bang, Hymalaya Gold, Cheese en El Ni

mooi mooi heb zelf die sativa mix gehad van 18 a 19 weken..............
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

ja kweker dat worden hoge dames.

Maar deze prachtige Indica mix mag er ook zijn. De el nino is in een strom omgekomen. Daar voor in de plaats heb ik 2 zaden G13 geplant die nu mee groeien met de rest.

Ik vroeg mij dit af: In welk rijtje horen de pure Indica's eigenlijk. Als je in de shop komt dan is het haze of wit en als je strain kennis hebt weet je ook de andere paar soorten.
      420Shop.NL

Comment

nog geen antwoord op mijn vraag!!

UPDATE:

Ze hebben in de afgelopen tijd niet echt De perfecte behandeling door omstandigheden. Dat verklaart de mindere sterke groei. De el Nino is kaput en buiten dee ww gaat alles goed. De ww laat een slechte groei zien, minsten de helft van de andere dames met dezelfde behandeling. Zou dit dan eindelijk eens een echte ww zijn, wat is dat soort kapot gekruist zeg??

Dan de Hymalaya Gold, die het in het begin moeilijk had, maar door de verandering goed gegroeid is.

De Cheese laat zien dat deze meid anders is dan andere. Kijk naar de bladvorm en structuur.

Dan mijn geliefde G13. Wat een plant, mooi. Bladeren groter dan mijn hand en alles heel dicht op elkaar. Ze valt echt op tussen de anderen, dat laat zien dat de G13 puur indica is.

Dan de Big Bang met zijn uitstekende medicinale eigenschappen. Niet zo veel van te zeggen, op dit moment. Ze gaat goed.

Tot zover
        Last edited by Silas; 10 November 2010, 15:26.
        420Shop.NL

Comment

Re: Indica Mix van Greenhouse (WW, Big Bang, Hymalaya Gold, Cheese en El Nino)

mooi mooi
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

indica is geen haze, vaak hebben de witte soortjes veel indica

Comment

Comment

Goed gelezen CatsEye

@Buizerd witsoorten hebben een verhouding van 50%/50% of iets erboven of iets eronder, maar niet veel. Bubblegum is een goed voorbeeld met iets meer indica.

Waar het mij om gaat is dat als je bij de shop iets vraagt over indica's dan staan ze met hun oren te klapperen. De kennnis in een coffeeshop is zeer beperkt. Kom ik met een top G13 aan in een shop en het eerste wat ze zeiden was NAT. Terwijl ze al een maand droog stond. Ze was gewoon super vet waar je zo 13/14 euro voor betaald. Als je maar weet wat je in handen hebt...

Naast de Haze (sativa), en de witte soorten (50/50) zou er dus een aparte groep moeten komen die Indica's kan heten. Minimaal 70% indica. Das mijn idee en mening.

Silas
                420Shop.NL

Comment

Bezig...
                X